Ik heb een sample box besteld bij Skins. Echt duurr 20 eu voor 5 x 1.5 ml. Ik hoop maar dat ze allen die ik gekozen hebben nog wel op voorraad hebben en ik geen vervangers krijg want dat zou ik wel jammer vinden.
Ben echt superbenieuwd!
Ik heb weer eens een golden oldie besteld: kenzo amour. Ik hou ontzettend van dat poederige vanille/musky. Zoet maar niet misselijkmakend âkleverigâ zoet. Het lijkt er alleen op dat het parfum nu minder sterk is dan ± 10 jaar geleden. Toen rook ik m nog 3 dagen in mijn sjaal en nu ruik ik m al vrij snel niet meer. Ik heb wel een paar weken geleden covid gehad dus ruik nog niet 100%, maar na wat googlen las ik dezelfde klacht van andere mensen. Jammer.
@Daelyss Een tijdje terug heb ik toch ook nog amalfi sunray besteld. Was in de sale voor 15,99 voor 90ml+15ml giftset, dus kon het niet weerstaan. In de opening ruik ik echt die scherpe/bittere citrus, meer zoals de schil van een citrusvrucht. Vergelijkbaar met 4711. Daarna wordt ie snel zachter en ruik ik het bloemige, iets zoetige. I like! Ik zie mezelf dit wel veel gebruiken in de zomer.
Ik heb White musk van The Body Shop weer helemaal opnieuw gevonden. Maar toen ik een backup wilde bestellen, zag ik dat ze de formule veranderd hebben en het niet meer zo ruikt als de oude variant đ„Č
Iemand hier die nog een flesje van de oude heeft staan en hem wegdoet toevallig? Op Vinted en MP wordt er grof geld voor gevraagd namelijk.
Ik vind die superlekker, maar bij mij is ie ook snel weg (ook toen ik m net had, al wat jaren geleden). Ik vind 402 van Bon Parfumeur heel lekker ruiken. Is niet hetzelfde maar misschien het proberen waard. Ruikt wat langer ook :).
Dankjewel voor de tip, ik heb deze opgeslagen! Als ik het zo lees past die echt precies bij wat ik lekker vind. In datzelfde straatje past ook femme van zara. Ook vanille, tonka, musk, sandelhout. Die ruik je ook geen hele dag maar blijft wel in mn kleding hangen. En voor 10,95 voor 100 ml vind ik het niet erg nog een keer bij te sprayen.
Heeft iemand hier eerder besteld, hoelang duurde het toen voordat het binnenkwam? Ik lees in de mail 5-10 werkdagen, wat lang!
Update:
Heb hem net binnen!
Heb van alle luchtjes even 1 spuitje op een testerstrip gedaan omdat ik ze allemaal wilde ruiken en Killian Love donât be shy is zĂł lekker. Hoop dat ie t net zo goed op mijn huid doet want is wel echt een absolute favoriet.
Delina heb ik nu een uurtje op. Een spicy rozenparfum. Wel lekker, maar niet iets waar ik 200+ eu aan zou uitgeven. 7/10.
Love donât be shy is echt zo lang mijn favoriet geweest. Echt een aparte geur, die toch heel veel mensen lekker vinden en opvalt!
Jaa echt heerlijk. Kan niet wachten om hem te proberen. Wel echt 200+ eu voor een flesje van 50 ml
Zijn er hier meer fans van Etat libre dâorange (ELDO)? Ik heb een tijdje geleden hun discovery set gekocht met daarin iets van 20x 2ml geurtjes. Was echt heel leuk qua ervaring. Zitten fantastische in, maar vooral wel heel niche en vreemd soms. Favorieten zijn:
- exit the king
- remarkble people
- fat electrician
- she was an anomaly
Zitten ook een paar intense/vreemde bij zoals rien intense.
Ik ben benieuwd naar putain des palaces en yes i do, heb je die toevallig geprobeerd? Ik ga binnenkort ook zoân sample set bestellen!
Yes I do zit er niet in helaas
Putain des Palaces is heeeeeeel lekker ook inderdaad. Was hem bijna vergeten. Heb hem net even gesprayd om het voor je op te schrijven. Heel poederig en clean, bijna beetje babypowder in de start. Er zit ook wel iets natuurlijks in, zoân âanimalicâ karakter/musk achtig. En klein beetje bloemig ook. Heel zacht wel en niet zo intens als sommige andere. Heel zacht, sensueel en luxe.
Ik wil dus heel graag Baccarat rouge maar ik vind het natuurlijk veeeeeeel te duur. Ik zit te twijfelen om die van de Zara te kopen, die hebben dupes. Iemand hier ervaring mee? Ik hoor gemixte verhalen
Ik ben geinfluenced door het forum en heb ook een sample box besteld bij Skins. Kwam veel tegen in dit topic en heb volgens mij ook wel de meest populaire geuren gekozen:
Kilian - Love, Donât Be Shy Eau de Parfum
Juliette has a Gun - Sunny Side Up Eau de Parfum
Le Labo fragrances - Santal 33 Eau de Parfum
Juliette has a Gun - Not a Perfume Eau de Parfum
Escentric Molecules - Molecule 01
Ik heb nu Juliette has a gun - Sunny side up, op. Vind deze heeell erg lekker. Zoet, poederig, houterig, romig. Heb het idee alsof ik de sandelhout en vanille nu het meest ruik (net 10 min opgespoten). Je laat geen dikke walm achter. Vind deze écht lekker. Doet me een beetje denken aan een luxere versie van Jill Sander - Sun. 8.5/10.
Nou 5 uur later en ik ruik hem eigenlijk niet meer đ„Č
Heb je Ariana Grande - Cloud al geroken?
Of iemand die 'm gewoon zo wil hebben?
Ah klinkt heel goed! Thanks, ga daar ook zeker een sample van bestellen.
Vandaag love donât be shy van Killian opgehad. Nu 10 uur later ruik ik hem nog steeds. Zo zo lekker heeeerlijk zoet en suikerig kan niet stoppen met aan mezelf ruiken ik ruik naar marshmallows. 9.5/10.
Ik wil deze, maar ik kan het denk ik niet goedpraten om 200 euro aan parfum uit te geven. Misschien dat ik deze maand 100 opzij zet en volgende maand weer en als ik hem dan nog wil, ik hem haal.
Zodra de winkels weer open zijn neem ik mân vriend mee naar Skins, mag hij een luchtje uitkiezen voor zichzelf (met mijn hulp want parfum snob). Wat zijn jullie favoriete mannenluchtjes, welke moeten we ECHT ruiken?
Hij draagt er nu eentje van Diesel die best oke is. Ik hou zelf erg van Juliette Has a Gun, Molecule, Le Labo Another 13, Nomenclature, etc. Hij houdt niet van menthol/citrus achtige luchtjes.
By redo black saffron