Parfumtopic

HAHAHA, ohhh sorry! Wat vind je er niet lekker aan? Hij heeft wel vrij sterke houtnoten en is een vrij luxe/rijke geur. Als in; oudere chique mensen zie ik ‘m ook dragen. Een vriendin van mij vind dit soort geuren ook totaal niet haar ding.

6 likes

Ik wil deze zó graag, ik sta wekelijks op het punt om hem te bestellen. Omdat ik al veel parfums heb, mag ik hem niet bestellen van mezelf. Eerst wat parfum opmaken

1 like

Ik ben helemaal in love met de Kilian geur Love don’t be shy. Maar waarom is de fullsize zo duur :cry:

4 likes

Heeft er iemand -behalve Skins natuurlijk- tips waar je nog meer niche sample parfums kan kopen?

2 likes

Thanks!

Heb laatst al de Maison Margiela Discovery Set van mijn vriend gehad en ben nu druk bezig met parfums op maken zodat ik redenen heb om nieuwe parfums te kopen haha.

@Saray

Ik vind de verpakking al zo leuk haha, het is een soort van zippo zo met 3 mini’s. Nu ik dit post ga ik er eentje proberen want heb nog lang niet alles geroken.
Oke ik heb Le temps perdu nu opgedaan en dat is zeker een bijzondere geur. Ik ga die dan nog een paar keer opdoen om een mening te vormen haha! Welke heb jij?
Ik heb dus nog lang niet alles geprobeerd maar 1 er van was

• Maison Francis Kurkdjian - Oud Satin Mood
    en die heb ik de afgelopen dagen meerdere keren gebruik, gelukkig is dat er 1 van 5 ml :sweat_smile:

@krabpaal stuur je mij je adres in een pbtje

@Aiden geen sorry kun jij toch niks aan doen, de geur wekt gewoon irritatie op ofzo heel apart, ik dacht eerst oke niet mijn ding maar soit, maar de uren daarna vond ik het gewoon irritant en ik bleef het maar ruiken, denk te heftig voor mij. Maar wat ik al zei het ruikt bij iedereen anders natuurlijk!

@marijn sorry @krabpaal was eerder :frowning:

1 like

Ik hou echt van Soleil Blanc van Tom Ford, maar had een sample van Replica Beach Walk van Maison Margiela en vind die ook echt super lekker ruiken! Alleen… die bestaat alleen in eau de toilette vorm. Heeft iemand hier die toevallig en blijft ie lang hangen? Of ruik je die na een paar uur al niet meer? Ik koop altijd alleen eau de parfums, maarja dat zou hier dus niet bij kunnen

1 like

nee die blijven echt heel lang hangen van MM! Ik had laatst nog een tester op zo’n papiertje en haalde die na een week uit mn jaszak en hij rook nog sterk.

3 likes

Ik heb Parfumado genomen, en ik wilde o.a. een paar geuren proberen die ik ooit eens heb geroken en wat langer wil uitproberen.
Maar ik mis een beetje de meer mainstream merken! Zoals Chloé, en ik vind online dat hij er wel op heeft gestaan, dus dat is wel jammer.

1 like

iemand ervaring met Divain? blijkbaar zijn het dupes van bekende luxe geuren

2 likes

Ik heb onlangs besteld bij Divain. Het is vergelijkbaar met het origineel. Yodeyma verkoopt ook dupes van bekende geuren.

1 like

Ja, ik heb een heleboel samples besteld. Ik ken de originele geuren niet dus kan niet zeggen of ze goed lijken. Maar het is leuk om voor weinig geld veel uit te kunnen proberen. Het is een betrouwbare site.

1 like

@LovelyRita @Cookiess Thanks! Ga het zeker eens proberen! :blossom:

2 likes

Iemand deze al geroken? Ik ben erg benieuwd!

3 likes

Deze net binnen gekregen. Nog nieuw in de verpakking, via Marktplaats. Is een 20ml, bij Skins kost deze € 80,00 (nu niet leverbaar) en nu gekocht voor € 42,00 inc verzendkosten.

Hij is zo lekker :yellow_heart:

7 likes

One of my faves dit!!

Echt zo lekker zomers!

3 likes

Kennen jullie een goed parfum dat naar lavendel ruikt?

4 likes

Libre sws.

https://www.fragrantica.nl/noot/Lavendel-1.html

Ik vind mon Guerlain ook wel lekker, maar vind zelf de lavendel daar niet zo opvallend. MM coffee break schijnt ook echt naar lavendel te ruiken.

2 likes

Ik heb ooit zo’n parfumado box cadeau gekregen, en wil nu misschien een abonnement nemen. Maar ik weet totaal niet wat te kiezen uit zo’n lijst, misschien hebben jullie tips?
Zoek een dagdagelijkse geur, iets licht, zomers. Kan geen enkele referentie geven want ik draag normaal dus geen parfum en ken eigenlijk niks.