Parfumtopic

Ebony Wood is echt een goede, volgens mij zit die bij de vrouwen afdeling maar ik vind hem persoonlijk unisex/mannelijk neigend.

2 likes

Ja die is lekker

5 likes

Ik trok het even niet meer en heb net met mn creditcard voor 226 euro parfum gekocht bij de douglas. 90ml Scandal, 30ml alien goddess en 50ml d’hermes Twilly. Ik ben er thuis met open mond naar aan t staren. Maar ben wel blij hahahah

10 likes

Stinkdier

3 likes

Nee grapje ik heb gewone alien gehaald, hugo boss the scent (ze hebben daar nergens testers van, ik zoek al drie maanden naar een tester maar die zijn slecht leverbaar dus op hoop van zegen) en sun van jil sander

1 like

Ben benieuwd laat weten of die lekker is

1 like

Ik heb nu al een paar keer een parfum opgespoten wat in eerste instantie heel lekker is, maar na een aantal uren een soort… zoet metalige geur achterlaat? Weet iemand wat dat zou kunnen zijn? Het gaat nu om (denk ik) dont ask me permission van simone andreoli, maar ik heb (denk ik) het ook met love dont be shy van kilian

En heb je sindsdien ook geuren op gehad die normaal wel lekker ruiken? Blijven die wel ruiken zoals ze altijd ruiken?

2 likes

Ja die ruiken prima voor mij! Ik denk dat het misschien de musk is? Dat is volgens mij het enige overlappende ingredient

1 like

Oh anders was er misschien iets veranderd aan de pH waarde van je huid ofzo, maar dat zal dan wel goed zitten. Wellicht idd de musk, kan mij zo niet herinneren dat ik dit ooit gehad heb

Ik heb niet mega veel verstand van parfum enzo maar ik vind de ambre inspiratie van ZARA (en ook mega betaalbaar mede door de kleine hoeveelheid) echt zoooo lekker!! Een soort olieparfum.
Kwam ik even geven als tip.
Als je ook van Amber, oriĂŤntaalse en harsachtige (warme) geuren houd.

3 likes

Neen nog niet, ga misschien eens kijken als ik in een grote Zara-winkel ben

1 like

Diamonds van Emporio Armani?

2 likes

Sinds lange tijd geen parfum dragen weer eens wat gekocht:

8 likes

Mijn vriend is een beetje op zoek naar wat parfums om te proberen, dus ik dacht ik bestel voor kerst zo’n sample set van Skins oid, maar vind het best overwhelming haha. Hij vindt veel ‘standaard’ geuren zoals Dior Sauvage, Hermès Terre d’Hermès etc niet zo top.

Hij is wel helemaal weg van Rich Warm Addictive van Zara: https://www.fragrantica.com/perfume/Zara/Tobacco-Collection-Rich-Warm-Addictive-40449.html

Kan iemand mij misschien helpen qua suggesties? :heart:

1 like

Floriental van Comme Des Garçons
Oud Wood van Tom Ford

3 likes

Ik heb een parfumado abonnement afgesloten om een paar maanden te proberen. Heb al deel van dit topic doorgelezen en aan de hand daarvan al wat toegevoegd aan de kalender. De volgorde moet ik later nog maar bepalen. :laughing:

Helaas veel geuren die ik ook graag zou willen proberen niet beschikbaar.

5 likes

Oooo een parfumtopic :eyes: ja, hoi, ik ben ook wel de nodige fraghead.

Laatste aankoop is na twijfelen toch Roses Elixir van Montale geworden maar nog niet in huis want een Vinted aankoop. Koop daar nu zoveel keer sneller en vaker parfum ipv de grote(re) ketens hier. Vooral omdat ik op Vinted sneller parfums tegenkom die je hier in de winkels niet meer ziet en dat is toch wel grotendeels mijn collectie hier

1 like

Als je je kalender even met 12 maanden invult, kan je hier je gegevens achterlaten voor een gratis parfum. als je maar een actief abo hebt, je hoeft niet 12 maanden vol te houden
hier

2 likes

Ik heb uiteindelijk bij Skins op advies van hen de volgende testers besteld:

• Ex Nihilo Outcast Blue Extrait
  • Ex Nihilo Santal Calling Eau de Parfum
  • Chris Collins African Rooibos Eau de Parfum
  • Chris Collins Oud Galore Extrait de Parfum
  • Essential Parfums Bois Imperial by Quentin Bisch

Ben heel benieuwd :blush:

Thanks nog voor je suggesties @VickyViolence!

5 likes