Parfumtopic

rebel rosebud

1 like

Het parfum dat ik hier laatst postte blijft super lang zitten. Ik ruik het op alles en ook de volgende dag nog voor ik douche.

1 like

Nou heb deze vrijdagochtend snel op mn trui gespoten en ik ruik hem nog steeds

Ik zou wel loco worden als ik mijn parfum 24 uur rook (behalve in kleding, dat is logisch). Ik zou er dan wel ff genoeg van hebben.

Ik vind 8-12 uurtjes perfect.

2 likes

Ja ik wil wel een beetje variëren dus na het douchen mag hij er wel vanaf

1 like

Iemand ervaring met de zogenoemde dupe parfums van de Zara? Qua houdbaarheid kan ik me inbeelden dat dit niet hetzelfde is als een luxe parfum, vind ik ook niet erg, maar ik zie er zoveel verschillende voorbijkomen dat ik ook niet lukraak geuren wil bestellen. (Ik hou van bloemig, zoet, warm, vanille, sensueel)

1 like

Er komt een nieuwe Kilian đŸ„č
Love don’t be shy is letterlijk mijn #1 parfum :white_heart: dus heeel benieuwd naar deze

5 likes

Ik vind het onderling wel verschillen, maar de meeste blijven wel lang hangen bij mij! Ik heb er laatst een aantal online besteld en naar de geurnoten gekeken, maar blijft toch erg lastig inschatten zonder te ruiken. Zitten er wel een aantal bij die ik heeel lekker vind! Zoals red temptation en warm black

3 likes

Oh leuk, ben ook benieuwd!

3 likes

Ik heb weer eens Angels share op na lange tijd, vergeten hoe lekker ik die vond. Ik ruik naar een fancy vrouw die cognac drinkt en appeltaart eet.

3 likes

Ik zoek een nieuwe geur, heeft iemand aanraders? Ik hou van fris, bloemig, fruitig. Ik heb al gebruikt: by redo - blanche, jo malone - honey suckle and davana, rituals - fleurs de l’himalaya

Ja ik heb er toevallig ook laatst een van Travalo gekocht bij Douglas. Had er een van etos eigen merk maar die lekte. Was binnen no time leeg. Heel zonde want zat een duur parfum in

3 likes

Zeker nog een ding! Alleen ik ben die van mij kwijt bedenk ik me nu. Goeie reminder om weer eentje aan te schaffen.

@Vkaya wat is je budget? Want ik kan wel wat bedenken (Gucci - Bloom, Victor & Rolf - BonBon en Versace - Bright Crystal)

Vandaag op eBay als een vervroegd verjaardagscadeau eentje heel goedkoop gewonnen. Het is zo goedkoop dat ik me bijna afvraag of het een fake is maar alle feedback is goed en diegene verkoopt meer parfums die er allemaal legit uitzien dus dat zit wel goed hopelijk :crossed_fingers:

Ohja bon bon heb ik ook gebruikt lang geleden! Heb geen budget trouwens :’)

Misschien Prada paradoxe ? Ik heb die al een tijdje is echt lekker. Of Armani my way is een van m’n favorieten.

1 like

Byredo - bal d’afrique
Margiela - springtime in a park
Issey miyake - eau & magnolia

1 like

Domme vraag maar krijg je de dop van de parfum er dan weer makkelijk op? Ik wil dit ook doen bij een dure parfum, maar ben bang dat ik de dop verpest.

Armani privé - Pivoine Suzhou

Deze is echt heerlijk als een soort jongere roosparfum, namelijk pioenroos. Ik ben erg van de warme musky geuren en draag nog steeds het allerliefste molecule 01. Mijn beste vriendin houdt heel erg van frisse lichte en misschien bloemige geuren en dit is een van de enige parfums waar wij precies in samenvallen en allebei heerlijk vinden.

Andere opties is misschien Gucci Flora Gorgeous Gardenia?

5 likes

Ik heb er een van Tom Ford (grey vetiver) en die ruik ik na een paar uur niet meer terwijl ik een namaakgeurtje van de Etos de volgende dag nog rook, echt bizar vind ik dat.

@Vkaya ik dacht ook aan My way van Armani!

Bedacht me ook net opeens La Vie Est Belle van LancĂŽme nog bestaat. Volgens Fragrantica zowel bloemig als fruitig :slight_smile:

2 likes