Ik dacht gelijk aan Parfums de Marly Meliora!
Dankjewel voor alle tips, hier kan ik wat mee <33
La Belle van Jean Paul Gaultier? Is echt mijn all time lievelings <3 Ruikt ZO lekker. Vanille, fruitig en zoet. Bon bon van Viktor & Rolf is ook heel lekker maar echt niet de prijs waard imo. Heb een dupe van Loris die 100x zo lang blijft hangen haha. Olympéa Solar van Paco Rabanne is ook heel lekker!
Bij mij gaat dat wel goed! Kan volgens mij niet bij alle parfums, maar bij de meesten gaat dat ding er redelijk makkelijk af en weer op
Als tiener kreeg ik eens een sample card van deze geur in een tijdschrift, ik vond deze zo lekker maar had er toen nog geen geld voor. Jaren later dacht ik nog steeds regelmatig terug aan deze geur en laatst vond ik de sample card tussen mijn oude spullen…

Heb hem via marktplaats kunnen kopen en ben zo blij dat ik hem nu toch eindelijk heb!
Ik vond deze zooooo lekker
Wat een vondst! Ik zoek nog steeds de vorige versie daarvan weer maar echt onvindbaar of onbetaalbaar maar weet dat Perfumes Of The Past in Haarlem deze versie verkoopt @Pinky
Net nu ik zei dat mijn favoriet onbetaalbaar is heb ik al 2 op eBay voor 240 zien gaan. Nog steeds 100 te duur eigenlijk maar gelukkig, de absurditeit van 500 en hoger lijkt voorbij te zijn.
Mijn andere parfum is ook eindelijk verzonden via eBay. Nu kan ik lekker gaan wachten op de postbode weer yesss!
Nu ben ik wel benieuwd welk parfum zo duur is
Deze versie van Miss Dior Cherie. Die is in 2011 vervangen door de versie waar @Mehr en @Pinky het over hebben. Heb wel een goeie dupe gevonden waarvan nu daarvan een flesje onderweg is naar mij maar dit blijft toch mijn grote ware parfumliefde.
Ik had via parfumado Arabians Tonka van Montale maar ik word er echt ongelofelijk misselijk van, echt een hele onprettige geur. En natuurlijk ruik ik hem nu overal om me heen
Doorverkopen? Is best wel markt voor. Ik had zelf een Montale (Rose Elixir) maar dat is dus een fake
Ik verkoop mijn 70ml flesje van BR 540, nog voor 2/3 vol, 110 euro.
Mocht je interesse hebben, stuur gerust een pb!
Is iemand hier bekend met dat pure instinct pheromone perfume?
Is dat niet een beetje hetzelfde idee als molecule 02? Daar zit die ambergris/ambroxan in.
Klinkt wel interessant trouwens, parfum met feromonen. Ben ook wel benieuwd naar of t werkt.
Nooit van gehoord, maar meteen gegoogeld en kwam dit filmpje tegen: MEN REACT TO VIRAL TIKTOK PHEREMONE PERFUMES 😍 Pure Instinct Original vs. Crave (GIVEAWAY) - YouTube
Ben benieuwd hoe het ruikt! Al hou ik zelf totaal niet van vanille in parfum. Doe mij maar molecule;p
Oh, vanille 🥹
Ik ook molecule hoor, 1 en 2. Never nooit meer iets anders, krijg vaak ook hoofdpijn van geuren.
Ja het is een beetje zon viral TikTok ding dus ik ben wel sceptisch…