ik heb ook jaren molecule 1 gedragen maar heb nu angel dust van fugazzi (via parfumado) en my o my fantastisch
So sad dat Jo Malone Scarlet Poppy âŹ20 duurder is geworden wou hem eigenlijk rond Black Friday kopen maarja⊠te lang zitten twijfelen haha. Nu komt ie eindelijk weer op voorraad maar dus wel net een tandje duurder. En heb hem nog niet weer bij de Douglas gezien terwijl ik daar nog bonnen voor heb
#firstworldproblems
Ja! Hij voelt wat zachter of subtieler, âwarmerâ is een term waar ik ook aan denk. Molecule kan bij mij best heftig aanwezig zijn (collegas die al weten dat je er aan komt, ik ben wel eens achtervolgd op de fiets door iemand om te vragen waar de geur van was etc).
Haha ja dat herken ik, vreemden die vragen wat voor geurtje je op hebt
Maar geven jullie dan ook antwoord met welk luchtje het is? Want ik beantwoord gewoon van wel maar ook genoeg gehad dat mensen het niet wouden zeggen of een hele andere niet-bestaande naam gaven.
Haha ik draag Molecule 01 vaak over wat anders heen en als mensen dan vragen wat ik op heb dan zeg ik altijd alleen de eerste parfum, beetje flauw wel hÚ. Maar voelt zo extra om te zeggen: nouuuu ik draag LancÎme La Nuit Trésor à La Folie met daar overheen een beetje Molecule 01.
Bij die LancĂŽme haat ik het ook als ze het vragen omdat ik die naam niet kan onthouden. âDie donkerroze diamantâ wordt het dan.
Ik mix en match ook parfums soms door elkaar en dan nog vaak ook soms moeten zeggen dingen als âja maar die wordt niet meer gemaakt tenzij je nu echt er 300 op internet voor over hebt â
Maar ik zou jouw reactie wel fijn(er) vinden met âdie donkeroze diamantâ want dan weet ik waar ik naar moet zoeken in de winkel ipv: ja uhh, dat wou diegene niet zeggen?
Noem me een snob maar ik vind het echt irritant dat zoveel mensen Molecule 01 kennen door Serena.
Wie is Serena? đ«ą
Eigenaresse van Beautylab. Dat is de enige Serena die ik âkenâ
En nu zelfs te koop via kruidvat.
Heeft de zelf maak variant van de hekserij alweer een nieuwe opleving gehad dankzij tiktok?
Ik wel maar vraag me af hoeveel mensen âmollekuul nul éénâ snappen
Oooo ben wel benieuwd naar de dupe!!
Heb net een mini set in de Parfumado shop gekocht, de âNicheâ versie, ben erg benieuwd.
Er zijn er naar mijn mening twee die aardig in de buurt komen: de eerste die ik nu onlangs heb gekocht is Rose Elixir van Montale en kan je testen bij o.a. De Bijenkorf. De tweede is Original Pink van Soap & Glory bij Boots apotheken.
Allebei zijn ze heerlijk en wil nog proberen samen met Let the good times roll van Lush voor de caramel popcornnoot die ik in beide mis. Ondanks ik nog elke dag hoop met de echte weer verenigd te kunnen worden, ook al zou het maar een super gelimiteerde heruitgave zijn.
Het is wellicht vloeken in de kerk, maar ik heb vandaag Red Temptation van Zara gekocht en ik vind hem echt heel lekker!
Dat is de dupe van baccarat rouge
Deze bodyspray is zooooo lekker echt wel intens zoet but so good
Die zal wel geen âŹ23 voor 80ml zijn haha. Echt heel lekker, zit steeds aan mân pols te sniffen