Heeft de zelf maak variant van de hekserij alweer een nieuwe opleving gehad dankzij tiktok?
Ik wel maar vraag me af hoeveel mensen āmollekuul nul ƩƩnā snappen
Oooo ben wel benieuwd naar de dupe!!
Heb net een mini set in de Parfumado shop gekocht, de āNicheā versie, ben erg benieuwd.
Er zijn er naar mijn mening twee die aardig in de buurt komen: de eerste die ik nu onlangs heb gekocht is Rose Elixir van Montale en kan je testen bij o.a. De Bijenkorf. De tweede is Original Pink van Soap & Glory bij Boots apotheken.
Allebei zijn ze heerlijk en wil nog proberen samen met Let the good times roll van Lush voor de caramel popcornnoot die ik in beide mis. Ondanks ik nog elke dag hoop met de echte weer verenigd te kunnen worden, ook al zou het maar een super gelimiteerde heruitgave zijn.
Het is wellicht vloeken in de kerk, maar ik heb vandaag Red Temptation van Zara gekocht en ik vind hem echt heel lekker!
Dat is de dupe van baccarat rouge
Deze bodyspray is zooooo lekker echt wel intens zoet but so good
Die zal wel geen ā¬23 voor 80ml zijn haha. Echt heel lekker, zit steeds aan mān pols te sniffen
Goed om te weten! Ik ben nog steeds niet bij een Lush geweest om samen te proberen want nu weer genieten(de) van andere parfums in mijn collectie.
Ik heb deze ook en vind hem ook lekker. Net zoals Gardenia (dupe van black opium) vind ik ook lekker
Ah goede, dat vind ik ook een lekker geurtje! De Fleur Dāoranger vond ik niet zo lekker
Ik mag van mijn vader een cadeautje uitkiezen voor mijn diploma en ik wil eigenlijk voor een geurtje van Tom Ford gaan. Welke zouden jullie kiezen? Ik twijfel tussen bitter peach (maar ik heb al hugo boss ook met perzik) en lost cherry (maar misschien wel heel zoet?) of een andere?
Soleil Blanc en Metallique
Jouw keuzes vind ik te zoet en niet zo lekker op mezelf.
Metallique heb ik nog nooit geroken, de soleils vond ik inderdaad ook wel lekker. Thanks!
Soleil blanc is ook mijn favoriet en zeker lekker in de zomer straks!
Soleil Neige is een goed alternatief voor de winter naar het schijnt en @Honey is fan van bitter Peach.
Oooh ja ruikt die naar de zon? Als je snapt wat ik bedoel haha
Basicilo en felini is mān lievelings in de zomer, dat ruikt echt naar de zon en het strand.
Ja, het doet me altijd een beetje denken aan zonnebrand of zo. Echt zoān strandgeur.
Ik vind Zara Red Temptation trouwens ook erg lijken op de Atelier Rebul n94. Heb zelf Baccarat Rouge nog nooit geroken en vraag me af of deze het geld waard is?
Ik vind 'm heerlijk. Maaaar: ik vind de longevity van de edp wel vrij beperkt voor zoān duur parfum. Na een uur of 4-5 is het bij mij wel klaar. Ik overweeg daarom (en omdat ik de opening wat te zoet vind) de extrait, maar die is nog weer zoveel duurder dat ik daar nog ff mee wacht.