Parfumtopic

Goed om te weten! Ik ben nog steeds niet bij een Lush geweest om samen te proberen want nu weer genieten(de) van andere parfums in mijn collectie.

1 like

Ik heb deze ook en vind hem ook lekker. Net zoals Gardenia (dupe van black opium) vind ik ook lekker

2 likes

Ah goede, dat vind ik ook een lekker geurtje! De Fleur D’oranger vond ik niet zo lekker

3 likes

Ik mag van mijn vader een cadeautje uitkiezen voor mijn diploma en ik wil eigenlijk voor een geurtje van Tom Ford gaan. Welke zouden jullie kiezen? Ik twijfel tussen bitter peach (maar ik heb al hugo boss ook met perzik) en lost cherry (maar misschien wel heel zoet?) of een andere?

Soleil Blanc en Metallique

Jouw keuzes vind ik te zoet en niet zo lekker op mezelf.

Metallique heb ik nog nooit geroken, de soleils vond ik inderdaad ook wel lekker. Thanks!

2 likes

Soleil blanc is ook mijn favoriet en zeker lekker in de zomer straks!

2 likes

Soleil Neige is een goed alternatief voor de winter naar het schijnt en @Honey is fan van bitter Peach.

3 likes

Oooh ja ruikt die naar de zon? Als je snapt wat ik bedoel haha

Basicilo en felini is m’n lievelings in de zomer, dat ruikt echt naar de zon en het strand.

Ja, het doet me altijd een beetje denken aan zonnebrand of zo. Echt zo’n strandgeur.

3 likes

Ik vind Zara Red Temptation trouwens ook erg lijken op de Atelier Rebul n94. Heb zelf Baccarat Rouge nog nooit geroken en vraag me af of deze het geld waard is?

1 like

Ik vind 'm heerlijk. Maaaar: ik vind de longevity van de edp wel vrij beperkt voor zo’n duur parfum. Na een uur of 4-5 is het bij mij wel klaar. Ik overweeg daarom (en omdat ik de opening wat te zoet vind) de extrait, maar die is nog weer zoveel duurder dat ik daar nog ff mee wacht.

2 likes

Ik ga ‘m snel ruiken!

1 like

Ik heb vandaag Nektar van Laboratorio Olfattivo geroken en wat een goede unisex parfum is dat! Mijn vriend vond 'm ook heel erg lekker. Ik ben heel slecht in het omschrijven van geuren, maar vond 'm zelf ruiken als de unisex versie van Angels Share van Kilian. Ook goed betaalbaar: 100 ml voor 120 euro.

Helaas was 'ie niet op voorraad in de winkel, dus heb 'm nog niet in huis.

2 likes

Heb dus eindelijk een sample van Baccarat Rouge ontvangen via Skins. Ik had hoge verwachtingen omdat ik soortgelijke geuren zalig vind, maar ik ruik deze amper? Ik vind Zara Red Temptation veel sterker ruiken. Wat een teleurstelling, nog mensen die dit herkennen?

Nee, ik vind ze allebei ontzettend stinken :grimacing:

Ja ik ruik hem ook niet zo goed maar volgens mij is de subtiliteit wel heel belangrijk

1 like

Ik heb dat ook met de eau de parfum. Die ruik ik na een uur gewoon niet meer. De extrait de parfum vind ik wel iets sterker.

1 like

Dan ruik je wel tenminste iets :smiling_face_with_tear: ik heb ook al gelezen dat sommigen het naar kots vinden ruiken, maar dat heb ik nu wel niet

2 likes

Ik was altijd enorm fan van Byredo Blanche. Maar helaas niet het budget daarvoor. Nu had ik online gevonden dat de geur van H&M Above the clouds een dupe was en deze dus altijd gedragen (en zeer tevreden). Maar nu is deze dus niet meer te krijgen en baal ik enorm! Heeft iemand tips voor een leuk geprijsde dupe?