Tshirt van H&M wellicht uit diezelfde lijn, mocht die nog te krijgen zijn
Aah dat is lief! Maar beetje te duur voor wat het is. Ik moet dan toch ooit een vervanger zoeken, dus dan maar nu. Maar bedankt voor het meedenken!
Weet iemand een kortingscode voor parfumado of heeft iemand misschien zoân referral linkje?
Parfumado | Amber / Iris - EPC Ik wil deze proberen, ben dol op veel Amber in geuren.
Ohh super, Dankje!
- ik ben voorzien!
klopt! er zijn hier wel mensen met een code, waaronder ik. ik kan je even dmâ'en als nog niemand dat gedaan heeft
Kan ik iemand blij maken met een sample van Genetic Bliss?
Was hier echt benieuwd naar, eerste die ik probeerde, maar nadat ik hem geroken heb weet ik dat ik deze eerder in een sample set heb gehad en ik vind 'm toch vies, echt de rillingen van haha.
Hoef er niks voor ofzo, het is ook maar een mini 1,5ml en dus 3x gesprayed.
Hoe âbewarenâ jullie je Parfumado (of soortgelijke) parfums? Bij mân eerste bestelling kreeg ik zoân leuk houdertje waar er 4 ofzo recht op in konden staan, maar daarna kreeg ik ze niet meer. Toch wil ik ze liever wel rechtop bewaren. Hebben jullie foto van jullie set-up? Of hebben jullie ze allemaal in een bak gegooid?
Ik heb Soleil Blanc gister geroken en opgespoten bij de Bijenkorf. Ik wilde even weten hoe deze op mijn huid rook. Ben na een kwartiertje terug gegaan en heb âm aangeschaft. Wat een heerlijke geur zeg en hij blijft lekker lang hangen! Ben er super blij mee!
Afgelopen maand was ik in Berlijn en daar rook ik voor het eerst bij Diptique de nieuwe geur genaamd Lâeau Papier. Mocht je houden van clean geurtjes is het echt een aanrader. Zowel musk als mimosa zijn er echt duidelijk in aanwezig. Zelf vind ik hem nĂ©t te âwhite floralâ om een hele fles aan te schaffen.
Ik heb hem toevallig vandaag bij skins getest, vond hem vooral na een uurtje echt lekker ruiken en hij bleef ook wel lang hangen. Idd lekker clean en de musk die hem wat meer diepte geeft!
Ik vind de nieuwe Kayali pistachio gelato erg lekker!
Oeh daar was ik ook benieuwd naar!
Meningen zijn wel verdeeld geloof ik haha
Ja daarom ook ik kan me bijnaaaa niet voorstellen dat ik âm lekker vind. Klinkt heel âgourmandâ maar wie weet wel lekker. Moet zeggen dat ik zelf nooit zo weg ben van de Kayali parfums.
Ja zo gourmand vind ik hem dus niet, daarom zijn veel mensen volgens mij een beetje teleurgesteld. Ik vind eigenlijk alleen kayali vanilla wel lekker, en deze dus.
Overigens heb ik nog een bijna volle Z&V This is Her! 50ml EDP liggen mocht iemand interesse hebben. Ik heb deze een beetje impulsief gekocht nadat ik eigenlijk al teveel geprobeerd had en deze voor het eerst âandersâ rook. Maar word misselijk van de geur.
Wat is voor jullie de ultieme wintergeur? En dan van de high end parfums, dus geen Douglas of ICI Paris. Ben benieuwd!