Parfumtopic

Tshirt van H&M wellicht uit diezelfde lijn, mocht die nog te krijgen zijn

2 likes

Ik vond deze nog voor je. Niet veel maar toch Profumo H&M above the clouds 10 ml - Vinted

1 like

Aah dat is lief! Maar beetje te duur voor wat het is. Ik moet dan toch ooit een vervanger zoeken, dus dan maar nu. Maar bedankt voor het meedenken!

Weet iemand een kortingscode voor parfumado of heeft iemand misschien zo’n referral linkje?

Parfumado | Amber / Iris - EPC Ik wil deze proberen, ben dol op veel Amber in geuren.

1 like

Weet niet of dit een goede actie is maar zag deze code bij lotteloves langskomen.

Ohh super, Dankje!

• ik ben voorzien!
2 likes

klopt! er zijn hier wel mensen met een code, waaronder ik. ik kan je even dm’'en als nog niemand dat gedaan heeft

Kan ik iemand blij maken met een sample van Genetic Bliss?
Was hier echt benieuwd naar, eerste die ik probeerde, maar nadat ik hem geroken heb weet ik dat ik deze eerder in een sample set heb gehad en ik vind 'm toch vies, echt de rillingen van haha.
Hoef er niks voor ofzo, het is ook maar een mini 1,5ml en dus 3x gesprayed.

3 likes

Hoe “bewaren” jullie je Parfumado (of soortgelijke) parfums? Bij m’n eerste bestelling kreeg ik zo’n leuk houdertje waar er 4 ofzo recht op in konden staan, maar daarna kreeg ik ze niet meer. Toch wil ik ze liever wel rechtop bewaren. Hebben jullie foto van jullie set-up? Of hebben jullie ze allemaal in een bak gegooid?

2 likes

Als je er echt veel hebt zou je naar een lipstick organizer kunnen kijken:

(van Google geplukt)

4 likes

Ik heb Soleil Blanc gister geroken en opgespoten bij de Bijenkorf. Ik wilde even weten hoe deze op mijn huid rook. Ben na een kwartiertje terug gegaan en heb ‘m aangeschaft. Wat een heerlijke geur zeg en hij blijft lekker lang hangen! Ben er super blij mee!

6 likes

Afgelopen maand was ik in Berlijn en daar rook ik voor het eerst bij Diptique de nieuwe geur genaamd L’eau Papier. Mocht je houden van clean geurtjes is het echt een aanrader. Zowel musk als mimosa zijn er echt duidelijk in aanwezig. Zelf vind ik hem nĂ©t te ‘white floral’ om een hele fles aan te schaffen.

6 likes

Ik heb hem toevallig vandaag bij skins getest, vond hem vooral na een uurtje echt lekker ruiken en hij bleef ook wel lang hangen. Idd lekker clean en de musk die hem wat meer diepte geeft!

1 like

Ik vind de nieuwe Kayali pistachio gelato erg lekker!

4 likes

Oeh daar was ik ook benieuwd naar!

1 like

Meningen zijn wel verdeeld geloof ik haha

1 like

Ja daarom ook :sweat_smile: ik kan me bijnaaaa niet voorstellen dat ik ‘m lekker vind. Klinkt heel ‘gourmand’ maar wie weet wel lekker. Moet zeggen dat ik zelf nooit zo weg ben van de Kayali parfums.

1 like

Ja zo gourmand vind ik hem dus niet, daarom zijn veel mensen volgens mij een beetje teleurgesteld. Ik vind eigenlijk alleen kayali vanilla wel lekker, en deze dus.

1 like

Overigens heb ik nog een bijna volle Z&V This is Her! 50ml EDP liggen mocht iemand interesse hebben. Ik heb deze een beetje impulsief gekocht nadat ik eigenlijk al teveel geprobeerd had en deze voor het eerst ‘anders’ rook. Maar word misselijk van de geur.

Wat is voor jullie de ultieme wintergeur? En dan van de high end parfums, dus geen Douglas of ICI Paris. Ben benieuwd!