Parfumtopic

Ik heb m zelf niet maar ik vind Initio side effect echt geweldig voor de winter

2 likes

Iemand een tip voor een (niet te dure, maar lekkere ) parfum die bij ICI Paris verkrijgbaar is? Heb een cadeaubon en weet het niet zo goed. Geuren die ik nu heb en lekker vind:

• Jean Paul Gaultier La Belle
  • Lancome Le Nuit Tresor
  • Viktor & Rolf Bonbon
  • Paco Rabanne Olympea en Olympea Solar
  • Narciso Rodriguez Poudree
  • Armani Si
  • Guerlain Mon Guerlain
  • Moncler Pour Femme

Geen La Vie Est Belle, die heb ik nu en I’m over it haha, vind die niet zo lekker meer.

2 likes

Verschillende versies van Ellie Saab - Girl of Now of Carolina Herrera - Good Girl

1 like

Misschien een geur uit de Poison lijn van Dior? Hypnotic Poison of Poison Girl (linkjes naar Fragrantica) of varianten ervan

1 like

Dank je, die ga ik een keer ruiken!

3 likes

@MeGusta Haha ik vind bijna jouw hele rijtje lekker en ik dacht ook aan die Dior Hypnotic Poison. Ik draag die vaak met Molecule 01 er overheen. :heart_eyes:

3 likes

Bedankt voor de suggesties! Binnenkort maar even al deze geurtjes gaan testen :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

givenchy l’interdit

Vind ik ook heel lekker, de normale is wat zachter. Zelf ben ik fan van de rouge.

2 likes

Scandal vind je ook wel lekker en ysl libre. En hugo boss the scent

2 likes

Ik vind de haarmist van sol de janeira in salted caramel en Pistachio erg lekker. Blijft ook heel lang hangen, soms ook wel te lang. Heeft iemand een parfum die enigzins te vergelijken is?

Ik kan je geen bericht sturen, maar wat wil je ervoor hebben?

4 likes

Kayali pistachio gelato misschien?

4 likes

Ja die wil ik binnenkort gaan ruiken.

2 likes

Ik had op eBay een mini gevonden en gekocht van mijn favoriet icm een bodylotion en douchegel maar had volgens mij ergens enorm onderschat hoe mini 5ml eigenlijk wel niet is. Het kan zo een tas zijn voor een Barbiepop zo mini :joy: maar wel zo gelukkig dat het wel de real deal is en nog steeds goed ruikt. Hoop toch ooit nog dat deze dan wel super gelimiteerd terugkomt of een parfum zal vinden die me zo gelukkig maakt.

2 likes

In deze winkel vinden mensen de geur van oude geliefden terug - NRC Is een stukje in het NRC over “perfumes of the past” aan de gedempte oude gracht in Haarlem. Hebben heel specifieke geuren die niet meer in de handel zijn.

7 likes

Ja daar kom ik graag (ondanks hij in dit artikel zegt geen jonge mensen te zien, wat een bullshit lol) en ook weleens getipt hier volgens mij :grin: maar veelal voelt onterecht overpriced dat ik eigenlijk altijd weer met lege handen de winkel verlaat helaas.

2 likes

Kruidvat heeft op dit moment Zadig & Voltaire this is her limited edition voor 32eu (normaal 40 en vanavond 20% extra korting) (kijk https://www.kruidvat.nl/zadig-voltaire-this-is-her-limited-edition-eau-de-parfum/p/5863520). Weet iemand of deze hetzelfde is als de ‘gewone’ of wat er anders aan is?

Als ik naar de geurnoten kijk van deze en de normale komen ze volgens mij overeen.
Lijkt erop alsof het enige verschil de verpakking is (zowel doosje als fles).

1 like

Ugh ik ben vanmiddag bij Skins geweest en nu een hele wishlist aan parfum:

• Fugazzi Orange Crush (deze ga ik asap aanschaffen)
  • Fugazzi Sugardaddy
  • Byredo Sundazed
  • Essential Parfums Orange x Santal

Niet zo heel verrassend als je dit rijtje onder elkaar ziet haha. Maar vooral de Fugazzi parfums hebben me aangenaam verrast, en de prijs is ook prima te doen (helemaal met korting bij Cult Beauty haha).

3 likes

Ja deze hebben wij ook regelmatig in de winkel gehad als limited edition, maar alleen de verpakking is anders!

2 likes