Orange crush is fantastisch
Angel dust draag ik ook graag!
Waar ruikt sugardaddy naar? Die wil ik nog gaan ruiken (alhoewel inmiddels zo ver dat ik m ook wel durf te kopen zonder proef)
Ik ben echt enorm slecht in het omschrijven van geuren hahaha. Maar vond het wel echt een zusje van Orange Crush (want mandarijn en bergamot) maar dan met meer diepte. En ontwikkelde zich ook wat bijzonderder. De houdbaarheid van de geur is ook beter, maar vandaar ook het hogere prijskaartje denk ik.
Ik vind byredo sundazed heel lekker maar die vervliegt echt extreem snel bij mij, echt zonde
Goed om te weten voor dat prijskaartje, wel erg jammer zeg!
M’n vriend had laatst D.S. & DURGA Grapefruit Generation opgespoten en die rook echt zooo fucking lekker bleef ook enorm lang zitten.
Ja het zal misschien per persoon verschillen maar ik zou hem zeker eerst als tester nemen voordat je hem koopt
Eerder deze week iemand aangesproken met de vraag wat hij droeg want het was echt lekker. Wou hij alleen maar bevestigend doen van ja ik heb iets op dank je. Pas totdat ik zei dat ik het voor mijn denkbeeldige vriend wou liet hij me pas zien wat hij droeg “maar is wel overal uitverkocht” en nu zoek ik op waar ik een sample kan vinden.
Ik vind het zelf heel leuk als iemand een compliment geeft en vraag dan altijd of diegene ook wilt weten hoe het heet om zelf eens te proberen. Blijkbaar antwoord geven met welk luchtje het precies is ongebruikelijk? Want is me vaker overkomen of ik kreeg een compleet neppe naam mee.
Echt zo gaar als mensen zo doen. Sorry maar tenzij je dat parfum zelf hebt gebrouwen ben je net zo basic als de rest van Nederland
Was het nou iets speciaals?
Haha ja precies tenzij het echt je eigen creatie is maar dan zou ik het zelfs nog leuk vinden om te zeggen: oh, die heb ik zelf gemaakt. Wil je ook? Maar goed, ik vind (het willen) nadoen dan ook altijd een enorm compliment.
Het was Hawas for him van Rasasi trouwens. Had er nog nooit van gehoord en was weer gelukkig eens iets anders om te ruiken dan Dior’s Sauvage
Hahahaha ja de grap onder kenners is dat heel New York naar Santal 33 ruikt.
Allervieste geurtje dat ik ooit geroken heb
Pff ja Santal 33 is zo indringend inderdaad. Vind zelfs een pompje al veel te veel, ondanks dat het parfum ook iets interessants heeft.
Overigens ruik ik de laatste tijd ook heel indringend overal Baccarat Rouge of een van de dupes. Het voelt soms alsof mensen echt veel vaker te veel parfum dragen. Laatst rook een coupe in de trein er zo sterk naar dat ik het praktisch aan mijn neus voelde haha…
Ja! Alsof mensen denken dat ze anders niet te ruiken zijn…ik trek dat echt niet en loop soms echt blazend die lucht weg te houden. Word er beroerd van als iemand teveel parfum draagt.
Helemaal in love met Ariana Grande Cloud 2.0 (de donkerblauwe verpakking), echt een geur waarbij ik me sexy voel (en dat voel ik amper ).
Ook nog ergens de tip gelezen om babylotion onder je parfum te smeren voor langere houdbaarheid, iemand dit al getest?
Een gehydrateerde huid zou parfum langer vasthouden, dus babyolie of gewone bodylotion maakt niet echt uit volgens mij. Ik ook denk niet dat je het verschil heel erg gaat merken.
Als groot Molecule 01 fan heb ik zojuist Molecule 01 + Black Tea gekocht. Vrij spontaan, want ik had er voor vandaag nog niet over gehoord. De M+ lijn is een lijn met iso e super als basis en dan een extra noot erbij. Iris voor poederig/zachtheid, mandarin voor zoet-fris en bijv. ginger voor frisheid.
De Black Tea variant ruikt aan de start echt naar gezette zwarte thee + maté en dat kruidige/houtige maar ook frisse profiel komt nog meer naar voren als hij wat meer door de topnoten heen is. Ik vind hem echt heel lekker, zeker de moeite waard om eens te ruiken als je ook een beetje into unisex geurtjes bent maar niet te sterke geuren wilt.
Edit: overigens vind ik normaal Iris en andere white florals heel erg suf en bijna oma-achtig. Deze ruikt stiekem ook wel lekker, al blijft het heel poederig.
Oeh dit klinkt goed! Ging meteen googlen in de hoop dat parfumado oid het aanbiedt, maar helaas.
Zou weer eens zo’n sampleset van skins willen, maar de laatste keer zat er zoooo weinig in zo’n sample. En daar betaal je dan gewoon 5 euro voor
5 spraytjes en thats it he? Ik dacht nog dat het aan mij lag…
Hahah ja 1 euro per spraytje! Ga ik echt niet meer doen. Jammer, want ik vond het wel leuk om op die manier nieuwe parfums te testen.
Dat is echt heel weinig inderdaad, jee! Zonde ook…