Hahaha ja. Als je goed gaat zoeken zie je dat vanille in behoorlijk veel parfums zit. Voor mij mag vanille de hoofdrol spelen, en ik vind het lekker om vooral nog vanille te ruiken als de geur al een aantal uur zit. Dat is met Supreme Vanilla van Zara gelukkig het geval.
Gisteravond rook ik nogmaals op de plek waar ik Vanillary van Lush had gespoten, en toen rook het wel goed en was de vanille duidelijk merkbaar. Dus na een paar uur is 'ie wel lekker bij mij.
Zo apart.
Ik heb met mijn gegoogle naar vanille-parfums wel wat losgemaakt trouwens, want ik krijg op Instagram steeds reclames van Kayali. Ik had nog nooit van het merk gehoord maar als ik zo’n foto zie is mijn interesse meteen gewekt:
Dat kàn toch niet anders dan lekker zijn? Bruine suiker, vanille en tonkaboon. En gewoon verkrijgbaar bij Ici Paris XL dus daar wil ik gauw even langs om dit te ruiken. Ik zie dat hetzelfde merk ook parfums heeft met pistachegeur en kersengeur en dat lijkt me ook hemels. Maar in eerste instantie wil ik vooral de Vanilla 28 ruiken. Kent iemand hier het merk Kayali al en zo ja, is het wat?