Parfumtopic

Frustrerend is dat hè, als je er goede herinneringen aan hebt en het gewoon niet meer gemaakt wordt.
Ik heb naar de nieuwe, huidige geurtjes van The Body Shop gekeken en Wild Jasmine heeft wel wat overlap.

Edit: J’adore van Dior heeft er ook iets van weg. Heb ik laatst een proefmonstertje van gebruikt en ik vind het niet 1 op 1 gelijk, maar ik denk wel dat je het in dezelfde familie kan zoeken.

1 like

Bedankt voor jullie suggesties! Ik ga binnenkort maar weer eens een rondje stad doen en alles ruiken. Ik had zelf inderdaad ook een parfum van Byredo gevonden, inflorescence, en toen ik op la tulipe doorklikte kwam ik op Blanche terecht en daar zitten dan weer wat tonen in die overeenkomen met een ander parfum wat ik graag draag dus wie weet!
J’adore gebruikt mijn schoonmoeder altijd, ik heb nog nooit herkend dat er dezelfde noten inzitten maar die kan ik natuurlijk bij haar heel makkelijk op m’n huid testen.

1 like

Heeft iemand ervaring met Deloox?

Op trustpilot zie ik wisselende reviews. Deze geur kost meer dan 300 euro en zij bieden hem voor veel minder aan. Dat moet dan wel nep zijn?

3 likes

Ik heb er al meerdere keren besteld en altijd netjes geleverd gekregen.

1 like

Oh! Wat bijzonder dan dat zij het zo goedkoop aan kunnen bieden!

1 like

Geen idee hoe dat kan. Maar de geuren die ik besteld heb zijn origineel. Kan me haast niet voorstellen dat ze nepgeuren verkopen op zo’n grote schaal.

Ok, dan ga ik deze website zeker onthouden mocht ik er nieuw parfum willen bestellen. Dank je!

2 likes

Deze heb ik afgelopen week gekocht. Is een van de lekkerste vanille geuren die ik ooit heb geroken. Heel diep wel en je ruikt naar een cakeje😁

2 likes

Haha, dat cakejes-aspect spreekt me aan! :heart: Dank voor je review, ik ben superbenieuwd hoe het bij mij ruikt.
Is het je eerste Kayali-geur?

Yep. Ik heb ze daar wel allemaal geroken. Ze hebben veel vanille geuren maar deze sprak mij het meeste aan. De anderen waren toch net iets zwaarder of oudbolliger voor mijn gevoel.

2 likes

Ik heb een testertje van Glossier You en heel lekker! Doet me enorm denken aan Nomenclature adr_ett. Een hele schone zachte geur!

11 likes

Ben hier ook heel benieuwd naar! Maar volgens mij niet te bestellen vanuit Nederland? Ik zag op tiktok dat Zara hier nu een dupe van heeft, en die vond ik dan weer lijken op Fleur de Peau van Diptyque die ik heb… maar toch blijf ik nieuwsgierig naar Glossier You :grimacing:

2 likes

sinds kort verzend glossier wel naar NL!

3 likes

Wat een afschuwelijk flacon

3 likes

Kleuterlijm waar net iets te hard in geknepen is, zonder etiket :sleepy:

7 likes

Ja klopt, maar ach ik heb ondertussen meerdere geurtjes waarvan ik die flesjes echt afgrijselijk vind… good girl, la belle…gaat me uiteindelijk om wat erin zit.

mocht je de geur lekker vinden maar de flacon echt een dealbreaker, geen idee of je deze mooier vindt maar geur lijkt er echt op haha

1 like

Welke geur van Zara is dat? Ik ben nog steeds op zoek naar de ultieme zachte ‘skin scent’ musk maar inmiddels al zo ontzettend veel missers dat ik geen zin heb om er veel geld aan uit te geven

1 like

Hoe kwam je aan het testertje? Kan je die ergens los kopen of kreeg je die ergens bij oid?

1 like

Een facebook groep waar ik in zit kun je vaak testers of decants van 5 of 10 ml kopen! Zijn dan mensen die wat van hun flessen delen. Echt ideaal.

1 like

A perfume in rose heet het!

2 likes