Ik vind Vanilla 28 van Kayali ook zoooo lekker, heb 'm zelf ook. Kreeg laatst toen ik 'm op had ook te horen dat ik naar wafels en koekjes rook, dus naar een cakeje ruiken gaat wel op haha
Tegen mij is dit ook ooit gezegd, maar dan met Sol de janeiro 71. āHeeft er iemand wafeltjes gebakken?ā
Deze heb ik gekocht tijdens mn vorige Londen-bezoek. Lekker! Wissel het af met Molecule en JHAG.
Jij vindt m op Adr-ett lijken? Heeft die ook wat weg van Molecule? Had m ooit in een sale in mn mandje, maar durfde het toch niet aan zonder ooit geroken te hebben. Toch maar eens naar een winkel, want ben benieuwd nu.
Op mijn huid niet, molecule 01 pakt bij mij heel houtachtig uit, beetje als papier en geschaafde potloodjes ofzo . En bij deze twee vind ik de musk echt het meest prominent.
Nou ben ik weer: ik ging baccarat rouge eau de parfum vergelijken met baccarat rouge extrait de parfum, en die laatste vind ik wel echt nog lekkerder (wat aanweziger denk ik door die amandal?) en ik ruik die ook veel beter bij mezelf op mān huid. En echt LANG ook! Maar die is dus maar liefst 210 euro voor 35ml lalala het twijfelen continues haha
Ben door jou zo benieuwd geworden naar deze! Ga ff bij de Bijenkorf snuffelen
Niet doen. Ik heb er dit jaar besteld. Bleek een batch uit 2017 te zijn. Wel het origineel, maar de geur was wat ābedorvenā.
Heb je contact opgenomen toen?
Ja. Ze vroegen een foto van het batchnummer e.d., zodat ze dit konden onderzoeken. Heb ik direct doorgestuurd. Nadien werd ik genegeerd helaas
Kent iemand een gelijkaardige geur aan Tom ford noir pour femme met een zoete ambergeur? Want deze is niet meer verkrijgbaar
Echt? Een van mijn favo wintergeuren, wou ik opnieuw kopen als kerstcadeau voor mezelf
Een tijd geleden had ik hier gevraagd of mensen wat parfumsamples of decants wilden hebben/overnemen tegen verzendkosten. Ik heb eindelijk bubbelenvelopjes en noppenfolie dus heb jullie net een dm gestuurd!
Voor de rest die het leuk vindt om wat te proberen⦠let me know wat je lekker vindt en wat je favoriete geurnoten zijn of wat je absoluut niet lekker vindt, dan lijkt het me leuk om een paar samples naar je te sturen. Soort gepersonaliseerd verrassingspakketje.
Ik heb veel te veel samples namelijk, ga ik nooit opmaken.
Oh my dat lijkt me heel leuk! Mag ik je dmāen?
Zeker!
Ik was laatst bij Aesop en die geuren zijn ook echt intrigerend en lekker. Alleen de sillage icm duur waarin het goed te ruiken bleef was echt matig. Gloam was heerlijk en Eidisis ennn Rozu.
Supertof idee!
Jaa Gloam en Rozu vind ik ook lekker! Maar zo duur
Ja echt niet normaal!
Nou ik heb alle samplepakketjes verzonden vandaag en gisteren! In totaal 5 pakketjes gemaakt. Was nog best lastig omdat ik van bepaalde geurnoten gewoon heel weinig heb waar dat op de voorgrond staat, maar goed. Wie weet zit er wat verrassends bij.
Lijkt me leuk als jullie je bevindingen over een tijdje hier posten of dmen
Ik heb laatst Black Musk Night Bloom gekocht van TBS. Kende de geur nog niet! Normaal gesproken hou ik niet zo van fruitige geuren, maar door de vanille en hout is het een hele warme geur. Echt perfect voor de herfst en winter. Iemand op fragrantica omschrijft het als āwarm spiceā en dat is wel een goede omschrijving. Blijft niet zo lang hangen, maarja daar is de prijs ook naar.
https://www.fragrantica.com/perfume/The-Body-Shop/Black-Musk-Night-Bloom-48939.html