Vandaag was ik eindelijk in de gelegenheid om wat Kayali-geuren te ruiken.
Van Vanilla 28 had ik hoge verwachtingen, maar helaas zijn ze niet waargemaakt. Ik vind het een prachtige fles en ook een lekkere geur, maar ik ruik vooral heel erg veel rum. 
Mijn man drinkt Don Papa Rum en dat ruikt precies zo. Heel lekker, maar ik wil het niet op mijn huid. Op advies van de verkoopster heb ik het ook opgespoten en dan ontwikkelt de geur wel, maar alsnog ruik ik vooral rum en weinig vanille. Jammer, maar helaas.
Ook heb ik Yum Pistachio Gelato geroken en opgespoten, en deze bevalt me een stuk beter.
Vooral heel zoet, en ik ruik duidelijk pistache, maar ook vanille (meer dan bij Vanilla 28). Op mijn huid is 'ie lekker, en ik had hem bijna gekocht, maar ik heb besloten om het eerst een dag te laten zitten op mijn huid omdat het best een prijzige geur is.
Momenteel is er een goeie deal bij Ici Paris XL voor de grote fles, en dat was ook heel aantrekkelijk, maar ik vind hem niet bijzonder genoeg voor de prijs. âGewoon lekkerâ maar hij is na een aantal uur enkel nog zoetig.
De verkoopster heeft me ook nog Utopia Vanilla Coco laten ruiken, en die vond ik ook lekker, maar kokos overstemt de vanille dus die heb ik niet genomen.
Helaas dus geen geuren aangeschaft van Kayali, maar het was wel heel leuk om de verschillende soorten te ruiken. Van de kers was er helaas geen tester beschikbaar, daar ben ik nog wel benieuwd naar. Andere keer!
Wel heb ik bij Zara nog een grote fles van Supreme Vanilla besteld, en 2 kleintjes; Hypnotic Vanilla en Vanilla Vibration. Kom ik toch nog aan mijn trekken qua vanille.