Ik mag niks kopen, maar er zijn veel parfums met 50% korting waaronder een paar van JHAG en Goldfield & Banks.
Ik ben totaal niet thuis in parfum, maar ben al een aantal jaar helemaal weg van La Salle Privee Le Temps Perdu. Ik heb de 10ml die ik ooit in een kerstpakket kreeg heel spaarzaam gebruikt, maar hij is echt op. Ben nu, ondanks de prijs, al een paar maanden aan het overwegen om hem toch te kopen omdat ik nog geen andere geur gevonden heb die ook maar in de buurt komt. Ik hou totaal niet van bloemige of fruitige geuren, en veel geuren irriteren me ook gewoon Heeft er iemand een idee of er vergelijkbare geuren zijn waar ik geen bank voor hoef te beroven?
Ik zie dat de 12ml 30 euro kost en de 30ml 98. Als je de geur echt al zo lang zo lekker vindt zou ik ām jezelf gunnen. Al kan ik niet in je portemonnee kijken natuurlijk. Maar je gaat denk ik geen geur kunnen vinden die je net zo lekker vindt als deze.
Hier een sample van geprobeerd. I matti milk note. Echt exact Bianco Latte (waar ik een fles van heb) maar dan voor ā¬75 ipv ā¬125. Niet normaal hoeveel die op elkaar lijken. Superlekker dus.
En ook een ander geprobeerd; latte e biscotti
Dit is echt een mega realistische roomboterkoekjes geur. Geurnoten van hot milk, sugar en biscuits. De eerste x dat ik hem opspoot was ik echt even verward en wist ik niet zo goed wat ik ervan moet vinden, want hij ruikt echt naar koekjes gebakken met gezouten roomboter. Vandaag heb ik hem weer op, en ik vind hem best wel lekker! Door dat zoute ruikt hij best wel realistisch.
Je hebt helemaal gelijk natuurlijk. Misschien maar gewoon doen!
@kienke thanks voor de tip! Die ga ik eerst nog even ruiken voor ik het advies van @ZusjevanJoost op ga volgen
Misschien hebben jullie parfumkenners een tip voor mij. Ik ben helemaal weg van Juliette has a gun - not a perfume, maar vind dat de geur zo slecht blijft hangen. Iemand een tip voor een soortgelijke geur die minder snel vervliegt (of goedkoper is, dan spuit ik gewoon vaker haha). Vind het zo jammer, vind deze meeste parfums te sterk of vies, was blij dat ik eindelijk een lekkere had gevondenā¦
Ken je de Superdose editie van Not a perfume al? Die is echt super sterk, de geur blijft zelfs aanwezig op mān kleren nadat die in de wasmachine zijn geweest.
Oh wat een goede tip, dankjewel! Wordt het niet te heftig dan, of is de geur zelf niet per se intenser?
Ik heb deze tester gekregen en ik vind hem super lekker, maar een beetje duur voor dagelijks gebruik. Weet iemand toevallig een goede goedkopere dupe?
Je kan hem intypen op fragrantica en als je dan naar beneden scrollt zie je allerlei dupes!
O wat handig! Haha sorry voor mān overbodige vraag.
La rive heeft hier een goede dupe van (CutƩ heet die volgens mij). En ik vind deze er ook wel wat op lijken (zelfde soort geur, zacht en poederig)
Ik zie nu ook dat de verpakking er ook heel erg op lijkt
Wie heeft een aanrader in de niche parfum geuren? Bijv te koop bij Skins.
Ik zoek een poeder achtig parfum, hield zelf altijd van Chloe, Trussardi (ny name) en Narciso Rodriguez.
Hou meer van musk achtig poeder ipv heel zoet (bloemen). Zal zeker ook langs de winkel gaan maar dacht wie weet heeft iemand iets in gedachten
Nomenclature ad_rett
Wie heeft hier ook You van Glossier? Ik vind het soms een beetje naar potlood slijpsel ruiken maar mijn zusje keek me aan alsof ik gek ben
Ruikt wel heel lekker, combineren met molecule 1 vind ik ook nice
Deze is inderdaad erg lekker. Houdbaarheid is iets minder goed maar voor die prijs maakt me dat niet uit
Nee je bent niet gek hoor heb ik ook! Wel in mindere mate dan bij molecule 01 en not a perfume daar heb ik dat nog meer.
Ex Nihilo - iris porcelana
Mijn favo tienerdeo
Sorry, geen idee, maar love deze throwback.