Parfumtopic

Ik dacht dat er vroeger ook iets van passiebloem op de verpakking stond?

1 like

Heeft iemand een dupe van ByRedo bibliotheque?

1 like

Another 13, generic bliss lijkt er ook op (maar die vond ik niet lekker? Apart want meestal is dat wel m’n straatje), adrett, angel dust en salle privee x skins

1 like

Bedankt voor de tips!

Ik zocht een lekkere betaalbare jasmijn geur en die van Gucci stelt niet teleur! Heb proefje meegekregen en denk dat ik hem ga kopen.
Of hebben jullie andere aanraders? En geen Le Labo alsjeblieft want die is echt onbetaalbaar voor mij op het moment.

Merken jullie trouwens veel verschil tussen Edt of Edp?

Ik heb blind deze parfum gekocht en men wat een top aankoop!

6u later ruik ik ‘m zelf ook nog.
Ruik er ook mijn lievelingszeep van DM in.

Maar ook een beetje licht de geur van Lush.

8 likes

Vroeger had ik altijd geuren waar als beschrijving chypre stond. Is dat helemaal uit? Zie het nu nergens meer.

Deze is zooo lekker ja!! :heart_eyes:
Wil ‘m zelf ook ooit nog

Hij ruikt echt enorm naar panna cotta, zo lekker.

2 likes

Ik weet niet echt waar dat naar ruikt maar 11u later ruik ik nog de geur op mijn arm :heart_eyes:
Echt een aanrader

Ik draag deze ook en had zelf ook het idee dat je hem al snel niet meer rook, maar ik hoor van mensen om me heen dat ze hem juist altijd ruiken. Ook als ik bijvoorbeeld bij iemand thuis ben geweest, zeggen mensen dat ze het dan achteraf nog ruiken. En als ik met mijn vriend knuffel, vind ik hem daarna ook naar Not a Perfume ruiken :smile: Terwijl ik echt niet veel draag en ik spuit ook niet bij gedurende de dag. Dus misschien is het gewoon een geur waar je zelf snel aan gewend raakt?

3 likes

Ik spuit hem ook op m’n pols en dan merk ik na een paar uur al dat ik nauwelijks nog wat ruik… maar goeie, ik zal het eens aan m’n omgeving vragen!

2 likes

Ik koop eigenlijk nooit luchtjes dus niet echt bekend op dit gebied. Nu ben ik verliefd geworden op een luchtje van Tom Ford maar what the hell, 250 euro voor 50ml?! :cry: echt niet normaal

1 like

Ik spaar nu automatisch bij de ing doordat ze mijn betalingen afronden. Gaat best snel.
Als ik rond de €200,- zit mag ik van mijzelf een exclusievere niche geur kiezen.
Ik vind skins een beetje eng ofzo, zijn jullie net zo tevreden met het aanbod bij de bijenkorf?

1 like

Wat vind je eng aan Skins? Werkt iig in Rotterdam hele aardige mensen die je graag helpen

3 likes

Ik snap wel wat je bedoelt, maar ze zijn bij Skins heel aardig altijd. Ze laten je ook uitgebreid aan alles ruiken enzo. Maar anders kun je ook bij de Skins shop in shop in DH of Amsterdam kijken? Dan is het misschien minder eng haha

1 like

Eng is misschien het verkeerde woord. Die in the mall of the netherlands vind ik vooral niet uitnodigend. Ik voel me geïntimideerd ofzo.

2 likes

Ik snap wat je bedoelt hoor, ik heb dat ook vaak met bepaalde winkels. Maar Skins valt echt wel mee. En het aanbod is veel uitgebreider dan bij de Bijenkorf, vaak ook rustiger.

1 like

Ik snap dit wel :joy: had dit laatst ook in de Skins

1 like

Ik heb dat met de Skins in Groningen, de dames die daar werken zijn echt zure trutten.

Ja die bedoel ik ook :joy:

2 likes