Ik ruik molecule 01 wel maar heb laatst via parfume de molecule 020 (Amber) besteld en als ik dat opdoe ruik ik echt jenever ofzo, zo alcohol achtig. Ruik er later niet of nauwelijks wat van, ook niet in m’n kleren ofzo, wel jammer.
NIEUWE BANK🤣
Niet van Seats & sofas iig
Ik heb echt tien jaar geen parfum in m’n bezit gehad en gedragen en nu heb ik gisteren Bergamote 22 van Le Labo gekocht en ik vind het zo lekker, zit de hele tijd aan mezelf te ruiken haha.
Ik heb vandaag weer eens Philosykos van Diptyque op. Ik heb niet vaak zin om deze geur te dragen maar soms crave ik hem echt, eerder in de zomer dan in dit gure weer maar ok vandaag opgedaan en ruik nu naar een heerlijk fris sappig vijgenboompje ![]()
Dit is zo herkenbaar
als ik een lekker geurtje draag zit ik ook de hele tijd verliefd op die geur aan mijn eigen pols te ruiken hahaha.
Zijn er nog mensen met een Parfumado-abonnement hier? Ik heb dat sinds de zomer en vind het idee nog steeds heel leuk, en ook dat je dus automatisch verschillende parfums hebt die je heel makkelijk mee kan nemen.
Alleen heb ik soms vraagtekens bij de samenstelling, ik vind ze allemaal zo alcohol-achtig ruiken als je het net opsprayt en moet ook vaker niezen dan bij het sprayen van normale verpakkingen parfums. Herkent iemand dat? Alsof ze er veel meer alcohol doorheen mengen ofzo. Eenmaal op de huid valt het wel mee maar voor veel parfums vraag ik me af of ik dan wel een goed beeld krijg van het werkelijke parfum qua geur en hoe lang het blijft hangen.
Oh echt? Wat suf zeg. Zou wat zijn als ze er iets mee doen zeg. Ik krijg volgende week een bestelling van parfumado. Was niet van plan het abonnement lang voort te zetten maar was benieuwd naar een bepaald parfum, heb het nu weer opgezegd.
Ik heb pas mijn eerste parfum binnen. Ik kan niet vergelijken met de echte geur omdat ik die niet heb maar niet het niezen zoals jij ervaart.
@ZusjevanJoost @keekie dat niezen is wel alleen bij het opsprayen hoor, daarna niet meer. Het kan ook komen door hoe de verstuiver werkt bedenk ik me nu, het sprayen zelf voelt namelijk ook anders dan wanneer ik “normaal” parfum gebruik of dat uitprobeer in de parfumerie. Maar kan niet goed uitleggen wat er dan anders voelt.
Nou ja goed misschien zit het wel tussen mijn oren hoor, zou ook nogal wat zijn als Parfumado dat doet
Iemand bekend met deze geur? Op basis van de beschrijving lijkt hij me zooo lekker
Ja dit heb ik ook! Ik heb zelfs een keer een flesje ontvangen dat echt alleen naar alcohol rook, toen heb ik dat wel gemeld en hebben ze een nieuwe opgestuurd.
Ik weet niet of ze het echt mengen/er iets mee doen, maar vind het ook echt net iets anders wanneer ik ze vergelijk met fullsize parfums
Oh ik heb hier een decant van gehad en vond hem echt heel synthetisch ruiken, vond hem echt niet lekker.
Voor mijn gevoel blijven parfums van parfumado juist langer hangen…. Ik koop soms nav parfumado een fullsize en ben dan lichtelijk teleurgesteld. Zou dat kunnen door die extra alcohol ofzo? Bij scandal heb ik dat heel erg
Ik heb dit ook!! Terwijl ik dan ook de eau de parfum heb gekocht en niet toilette. Heel jammer want ja rib uit mn lijf. Iemand zegt net dat het misschien kan lijken dat die van parfumado dan nieuw en korter gebruikt worden maar ja ik denk echt dat ik die meer ruik gedurende de dag…
15% is er bijna altijd, zal soms oplopen tot 20, met uitzonderingen 25 maar dat is echt bijna nooit. Online prijs kan soms verschillen tov winkel, gewoon aangeven bij de kassa en dan wordt het aangepast.
Eens in de zoveel tijd is er een online shoppingnight met 25%, vaak rond feestdagen dus met Valentijn misschien ook wel. Al denk ik dat 25 echt steeds minder zal zijn, zijn nu ook terug gegaan van 20 naar 15 op geuren dus dan zal 20 straks als heel veel voelen zeg maar en zal alleen met bijv Black Friday 25 worden gegeven.
En dan zijn vast de prijzen ook wat hoger gemaakt. Dus niet echt korting.
Ja 1 Jan en 1 okt gaat alles omhoog ![]()
De laatste 3 jaar heeft Douglas telkens ergens in februari een online shoppingnight gehad met 25% korting. Maar soms hebben ze ook speciale korting op een bepaald merk, buiten de normale acties om. Die zijn vaak beter. Dus goed in de gaten houden!
Ik had Devotion geprobeerd in de Ici, gespoten op zo’n papiertje en de hele dag aan gesnoven met commentaar dat het nisks was voor mij, te zoet, bla bla bla. Maar na een aantal uur vond ik hem steeds lekkerder. Een sample gevraagd bij de Ici, opgedaan, teruggegaan en gekocht. Ik kan niet stoppen met aan mijzelf ruiken. Thanks voor je post want die triggerde mij om te gaan ruiken hah!