Ja dit heb ik ook! Ik heb zelfs een keer een flesje ontvangen dat echt alleen naar alcohol rook, toen heb ik dat wel gemeld en hebben ze een nieuwe opgestuurd.
Ik weet niet of ze het echt mengen/er iets mee doen, maar vind het ook echt net iets anders wanneer ik ze vergelijk met fullsize parfums
Oh ik heb hier een decant van gehad en vond hem echt heel synthetisch ruiken, vond hem echt niet lekker.
Voor mijn gevoel blijven parfums van parfumado juist langer hangenā¦. Ik koop soms nav parfumado een fullsize en ben dan lichtelijk teleurgesteld. Zou dat kunnen door die extra alcohol ofzo? Bij scandal heb ik dat heel erg
Ik heb dit ook!! Terwijl ik dan ook de eau de parfum heb gekocht en niet toilette. Heel jammer want ja rib uit mn lijf. Iemand zegt net dat het misschien kan lijken dat die van parfumado dan nieuw en korter gebruikt worden maar ja ik denk echt dat ik die meer ruik gedurende de dagā¦
15% is er bijna altijd, zal soms oplopen tot 20, met uitzonderingen 25 maar dat is echt bijna nooit. Online prijs kan soms verschillen tov winkel, gewoon aangeven bij de kassa en dan wordt het aangepast.
Eens in de zoveel tijd is er een online shoppingnight met 25%, vaak rond feestdagen dus met Valentijn misschien ook wel. Al denk ik dat 25 echt steeds minder zal zijn, zijn nu ook terug gegaan van 20 naar 15 op geuren dus dan zal 20 straks als heel veel voelen zeg maar en zal alleen met bijv Black Friday 25 worden gegeven.
En dan zijn vast de prijzen ook wat hoger gemaakt. Dus niet echt korting.
Ja 1 Jan en 1 okt gaat alles omhoog
De laatste 3 jaar heeft Douglas telkens ergens in februari een online shoppingnight gehad met 25% korting. Maar soms hebben ze ook speciale korting op een bepaald merk, buiten de normale acties om. Die zijn vaak beter. Dus goed in de gaten houden!
Ik had Devotion geprobeerd in de Ici, gespoten op zoān papiertje en de hele dag aan gesnoven met commentaar dat het nisks was voor mij, te zoet, bla bla bla. Maar na een aantal uur vond ik hem steeds lekkerder. Een sample gevraagd bij de Ici, opgedaan, teruggegaan en gekocht. Ik kan niet stoppen met aan mijzelf ruiken. Thanks voor je post want die triggerde mij om te gaan ruiken hah!
Oh, jammer hij klinkt zo lekker!
Een tip voor goede deals: www.sabina.com
Collega heeft er besteld. Zijn gewoon origineel maar scheelt wel veel in prijs!
Ik kan gewoon afrekenen met paypal en hoef geen rekening te openen hoor?
Hahah ja dat snap ik, het is een onjuiste vertaling denk ik, ziet er een beetje sketchy uit
Is het een Spaanse website? Cuenta kan namelijk zowel rekening als profiel ofzo betekenen
Ja dat zou kunnen, er staan wel meer Spaanse dingen op!
Yes is een Spaanse webshop! Volgens Fragrantica (en mn collega) wel gewoon legit! Maar scheelt soms wel heel veel. Ze hebben op Gran Canaria ook fysieke winkels.
Niet het geheim delen, anders gooit straks deze site ook de prijzen omhoog, net zo als Notino heeft gedaan de afgelopen jaren
Ik zal het niet verder verklappenš±