Heel veel succes @Ovenschaal, je kunt dit! Hoop dat je een fantastische dag hebt! En dat spa hotel klinkt ook geweldig, ga ik onthouden voor m’n eigen verdediging.
(Ik vind het lastig om iets over m’n eigen phd te posten maar lees hier wel mee)
Heel veel succes @Ovenschaal, je kunt dit! Hoop dat je een fantastische dag hebt! En dat spa hotel klinkt ook geweldig, ga ik onthouden voor m’n eigen verdediging.
(Ik vind het lastig om iets over m’n eigen phd te posten maar lees hier wel mee)
zet hem op in je mooie pak in de vulvazaal
Gooooo! Duimen voor @Ovenschaal! Straks mogen we Dr. Ovenschaal zeggen, klinkt nog serieus goed ook.
🥸
Eigenlijk best grappig dat we hier zo met elkaar meeleven, ik dacht vanmiddag op de fiets serieus ‘ohhh Ovenschaal heeft nu/straks haar verdediging’, ik ken jullie helemaal nIet, maar oh well, voelt toch wel een beetje zo. ^^
Yes!!! Gefeliciteerd!!
Wat goed, gefeliciteerd!!
Gefeliciteerd dr. Ovenschaal!
Yesss!!! Gefeliciteerd Dr. Ovenschaal
Jaaaaa Dr. Ovenschaal!! Wat een prestatie! Gefeliciteerd!
Yeahhhhh! You did it!!! Gefeliciteerd en geniet ervan!
Gefeliciteerd!!
Applaus!!! Gefeliciteerd dr. Ovenschaal!
Feest ze Dr. Ovenschaal! En alvast veel ontspanning gewenst in de spa.
Hier is ineens last minute door de commissie van bovenaf nog een jurylid aan mijn jury toegevoegd (ik had er al zes, nu zeven), en we - inclusief mijn promotor - snappen eigenlijk niet echt waarom, want het is een persoon uit een heel andere discipline dan waar mijn PS over gaat. Maar ik laat me maar verrassen zullen we maar zeggen, heb hier toch nul invloed op.
Ze zullen je promotie nooit meer vergeten! Maar wel sneu.
Ik ben dit weer aan het doen. Krijg echt trillende handjes van commentaar krijgen van allemaal belangrijke mensen die ik nog nooit ontmoet heb. Voel me dan zo klein
Ik heb over enkele dagen mijn publieke verdediging . Vond de interne ook maar mwah, maar de juryleden waren op zich wel lief en gaven me ook niet het gevoel dat het slecht was ofzo. Maar mijn motivatie om me nog wat extra in te lezen over bepaalde onderwerpen zit zó ver weg, ben er gewoon zo klaar mee.
Ben uiteraard wel al gigantisch zenuwachtig dus als ik probeer om gewoon wat te relaxen voel ik me ook direct een enorme nietsnut.
Wat fijn dat het er bijna op zit dan! Het is wel fijn om echt even stil te staan bij deze mijlpaal, want wat een berg werk zit er toch in zo’n proefschrift. Je mag er trots op zijn en ik hoop dat je interne of externe demonen die het feestelijke randje aanvreet weet te verslaan, dan smaakt die champagne nog beter naderhand
Oh dankjewel! Ergens diep vanbinnen weet ik ook wel dat het allemaal goed zit hoor (mijn promotor refereerde naar de publieke verdediging als “een stukje theater” haha) maar toch… Ik zal vooral heel blij zijn als het voorbij is.
Wow, succes! En je hebt de interne al gehaald hè, openbare is echt formaliteit, al geloof ik wel dat het misschien niet zo voelt!
Dat geen motivatie meer hebben is zo herkenbaar… ik kan me maar slecht focussen op de voorbereiding van de interne (over twee weken), ook uit een soort van continu aanwezig panicky gevoel. Hoe meer vragen ik zie of krijg van collega’s - en ook bijv. op andermans evalutieformulieren gezien heb - hoe meer ik denk ‘oh my God, dit kan ik niet.’
Ontspanning is lastig inderdaad, je hebt continu die schaduw boven je hangen. Maar eind van deze week ben je Dr.! Mega prestatie joh.
Ik moet op de interne 15-20 min presenteren en na de interne de presentatie wat aanpassen voor de openbare een maand later. Dat moet dan wat meer lekentaal zijn en 30-35 minuten. Ik krijg het alleen echt niet ingekort tot die 15-20 min haha, wat een gedoe.
Ben je nog aan het nagenieten Ovenschaal, ondanks dat mindere bericht dat je naar je commissie moest sturen?