haha sorry, ik heb geheel random een stuk uit jouw post gequote, heb het even weggehaald nu.
En ja, die beperkingen zag ik ook. Maar op zich hoef ik niet te synchroniseren, want mijn huidige papieren notitieboekje kan ik ook niet synchroniseren, haha. En als daar water overheen valt, is ook alles weg
Waar ik nu tegenaan loop (niet binnen de context van een phd trouwens) is dat ik een notitieboekje heb waar ik alles in doe. Dus ik begin met een to do lijstje en op de volgende pagina met aantekeningen, maar dan op een gegeven moment is de pagina van de to do lijst vol en moet ik op een random bladzijde verder gaan (want op de pagina na de to do lijst ben ik dus alweer met iets anders begonnen). En op die to do lijst staan ook prive to do’s zoals de tandarts bellen, want anders moet ik daar ook nog weer een andere plek voor bedenken. En ik heb ook vaak dat ik bijvoorbeeld vrijdag een afspraak heb die ik nu alvast voorbereid in mijn notitieboekje, en dan op de volgende pagina begin ik met iets anders. Maar dan heb ik vrijdag die afspraak en ben ik lekker aan het meeschrijven en is de pagina vol, maar dan kan ik niet op de volgende pagina verder, want daar was ik alweer iets anders aan het doen
en die ene keer dat ik denk: ik houd een pagina vrij zodat ik mee kan schrijven met de afspraak, dan hoef ik niets mee te schrijven en heb ik een random lege pagina. Dus als ik die weer opvul, heb ik aantekeningen die gaan van 11 juli, 12 juli, 14 juli, 12 juli, 15 juli, etc. Het is ZO onoverzichtelijk, alles loopt door elkaar en ik word er helemaal chagrijnig van soms. En ik heb ooit zo’n uitwisbaar notitieboekje geprobeerd en ik vind het concept echt top, maar die stift die erbij hoort deed het vaker niet dan wel (de stift pakt gewoon niet zo goed op het materiaal ofzo, weet niet precies wat het is) en ALS die stift het dan deed, wiste ik vaak mn eigen schrijfsels weer uit omdat ik linkshandig ben :’)