Piercingtopic

Hiermee adverteren ze:

Alleen dat al zegt imo veel over hun kwaliteit. Zou ik niet heen gaan :sweat_smile:

6 likes

Ik wil graag een septum laten zetten, wat is jullie ervaring met gelijk naar binnen draaien? Ik denk dat ik hem voor werk namelijk sowieso één dag per week moet omdraaien helaas…

Je kunt hem ook naar binnen gedraaid laten tot 'ie helemaal genezen is. Dan irriteer je je piercing niet onnodig.

Heb mijn septum voor mijn voormalig werk ook naar binnen moeten draaien. Het zijn supermakkelijke piercings, dus was geen probleem. Communiceer er iig over met je piercer zodat eventueel het sieraadje iets aangepast kan worden om makkelijker naar binnen te kunnen draaien.

3 likes

@Raymond @Radio thanks voor de tips!

2 likes

Je hebt al reacties maar dat gaat inderdaad prima. Het was m’n makkelijkste piercing ever! Ook qua genezing. Niks zit in de weg, heerlijk.

1 like

Ik vermijd Groningen nu ook. Je merkt gewoon echt het verschil tussen een goede en een slechte shop. De piercer vond me verwaand omdat ik vroeg om wit goud. Het is wel de reis naar de randstad waard haha, maar ik baal er ook van.

3 likes

Heeft 'ie dat echt gezegd?

Helaas geen tips, maar ik heb precies hetzelfde probleem. En ik vind hem te mooi om eruit te halen, maar het is iedere keer gezeik met bloed en pus (zonder dat het echt pijn doet). Zoutbadje ed helpt ook niet. Hopelijk heeft iemand wat tips…

2 likes

Ik zou twee (of misschien wel drie) weken geleden septum zetten maar ging niet door vanwege corona. Nu morgen afspraak bij een andere shop. is op loop afstand. ben heel benieuwd! vond neuspiercing zlef wel mee vallen dus septum zal ook vast wel goed komen

2 likes

och door jullie wil ik ook een septum!

en mijn tepelpiercings zijn ook vaak aan het miepen, echt irritant.

1 like

Ja. Hij wilde ook niks met goud doen.

1 like

Oh die tepelpiercing is echt een bitch. 1,5 jaar niet genezen (bleef maar troep uitkomen) en nu hij eindelijk rustig is, lijkt hij te zijn uitgegroeid. Maar ik wil hem zo graag houden :sob:

1 like

Geen tips, maar komt dat niet omdat zo’n piercing niet echt lucht omdat er eigenlijk vrijwel altijd iets van kleding overheen zit?

3 likes

Ik heb echt een beetje een levenscrisis en het kriebelt zo om ‘gek’ te doen en nog wat piercing te laten zetten. Een bridge en een medusa lijken me zo mooi, zeker omdat ik al een septum heb en graag alles in evenwicht wil, maar ik heb ook echt geen zin in later zo prominent zichtbare littekens of gaatjes te hebben… Heeft iemand een van beide gehad maar nu uitgedaan en hoe zien die er nu uit? Misschien toch maar gewoon nog een oorpiercing. Een daith of extra helix lijkt me wel leuk.

1 like

Heel erg curieus…

2 likes

Ahh dat is zo fijn om te horen!

Wel een gekke vraag misschien, ik weet dat je het sieraad ook naar binnen kan draaien. Dat is zeker niet echt aan te raden de eerste dagen/tijd?

3 likes

Gewoon de eerste periode naar binnen gedraaid houden, dan irriteer je de piercing niet voor niets.

Septum is idd vrij ongevoelig, mits correct gepiercet.

@anon43983847 dat klinkt als een toffe piercer :+1:

@monkeyslut tepelpiercings zijn ontzettende bitches. Ik heb mijne eruit gehaald, omdat ze zo kut bleven doen, en die hadden echt de ideale omstandigheden. Heb je er implant grade titanium barbells in?

@jigglypuff philtrum en bridge piercings laten vrij heftige littekens achter meestal, beiden worden als een van de meeste piercings dicht gemaakt door bodymod artiesten haha. Dus zou ik goed over nadenken.

3 likes

Gewoon de hele tijd? omgekeerd helen klinkt ook nice. het gaat me er eigenlijk meer over om dat ik morgen geen gezeur aan hoef te horen van mijn ouders :joy:

1 like

Je kunt hem idd de hele tijd naar binnen gedraaid houden tijdens de genezingsperiode.

Uiteraard kun je hem ook weer naar buiten draaien, maar als je dat elke dag gaat doen is dat gewoon niet zo bevorderlijk voor de genezing van je piercing. Nu is een septum piercing wel vrij vergeeflijk, maar het is niet voor niks bij elke piercing zo dat je er eigenlijk zo min mogelijk aan moet zitten en draaien. Elke keer dat je je piercing beweegt beschadig je weer het kanaaltje waar je lichaam zo hard aan werkt.

1 like

Ja ik ook maar de 1e tijd zat er een vrij grote open piercing in, dat vond ik bij mezelf niet mooi. Ik wilde een dun gouden gesloten ringetje erin dus naar binnen dragen tijdens het helen was voor mij de perfecte oplossing.

2 likes