Twijfelde of groen niet teveel zou zijn, naast dat blauwe knopje, maar ben er toch wel blij mee ![]()
Volgens mij heb ik jouw oor wel eens voorbij zien komen op de insta van een arnhemse piercingzaak ofniet. Tenminste ik herken die blauwe piercing haha
Oh dat zou w toevallig zijn haha. De piercer heeft er wel foto’s van gemaakt voor op insta, maar ik heb het in Amsterdam laten doen en weet niet of ze ook in Arnhem werkt? ![]()
Ooh haha dan verkopen ze wss de zelfde sieraden.
Waar in Rotterdam zou ik het beste een conch kunnen laten zetten? @Radio ![]()
Is qor nou wel of niet aan te raden?
Edit: of weet iemand een goeie piercer in Eindhoven?
QoR is naar mijn mening een afrader. Verder zit er Classic Glamour, maar de eigenaresse daarvan gun ik geen geld meer in haar portemonnee.
Dichtstbijzijnde is Soesha in Den Haag, maar zij is tijdelijk gesloten.
Ik heb er 1 gehad op mijn pols. Het was een leuk avontuur maar doordat het de pols was, heeft 'ie bij mij nooit rust gehad en is nooit lekker genezen.
Toen 'ie eindelijk een beetje genezen was, was de dermal wat naar boven gekropen waardoor je constant een milimeter staafje zag. Hierdoor weer vaak gestoten en weer veel ontstoken.
Bij het eruit halen zat het nog redelijk vast dusja wel eruit moeten trekken. Gebeurt wel snel en is niet ptettig maar een spiraal zetten doet meer pijn (is altijd mijn meetpunt haha)
Ik heb in 2014 eentje onder m’n sleutelbeen laten zetten en deze is er vorig jaar ( geheel pijnloos) uitgevallen. Een maand later heb ik het opnieuw laten piercen omdat ik mezelf heel “kaal” vond zonder.
Het oude litteken ziet er prima uit.
Ik heb er nu een gouden discje inzitten, waardoor ik er bijna nooit achter blijf haken.
Dit is een van mn favoriete piercings geworden. ![]()
Mijn rook piercing heelt mooi en ziet er goed uit.
Ondertussen kriebelt het alweer om wat nieuws te laten zetten.
Ik zou dolgraag een daith of een dubbele helix willen laten zetten in datzelfde oor.
Is dit verstandig nu het helingsproces nog gaande is?
Denk dat dat geen probleem is hoor! Volgens mij wordt het wel afgeraden om in je andere oor een piercing te laten zetten als de andere kant nog niet helemaal geheeld is. Ik heb m’n rook en conch ook in één keer laten zetten.
Kan je circular barbells van chirurgisch staal of titanium eigenlijk (laten) buigen? Ik zou graag de balletjes ietsjes dichter bij elkaar hebben maar een kleinere maat past niet in mijn septum.
Ik wil graag een helix in 1 oor en andere oor twee extra gaatjes in oorlel maar twijfel wat verstandig is in volgorde. Dacht misschien helix na de zomer ivm zwemmen enzo.
En hebben jullie nog tips voor Amsterdam, heb begin post wel gezien maar kwam daarna weer wisselde ervaringen tegen hier dus dacht misschien up to date tip. Anders wordt het denk ik Le Sting maar wel verder weg
Kanpatha is mega chill! En Ava die bij hem werkt ook. Ik denk dat je oorlellen wel kunnen voor de zomer, dat geneest vrij snel als het goed is. Zou sowieso niet beide oren tegelijk piercen ivm slapen!
En om terug te komen op dat ik een half jaar geleden zei goh dat piercen met een ringetje komt vast goed! Met mijn grote bek
Nog steeds gezeik met vochtbultjes. Kan er ook lastig afblijven, dat helpt ook niet mee. Maar bij deze dus een rectificatie, deze piercing (anti lobe) met een ringetje geneest voor geen kut. Sorry dat ik eigenwijs was
ik geef m nog tot 9 maanden om te stoppen met zeuren, daarna laat ik m vervangen voor een (krom?) staafje om te kijken of dat helpt.
Ik heb nog een eigenwijs restje goede hoop denk ik
hoor graag ervaringen ook!
Ja dat is dezelfde plek denk ik! Okee dan raak ik misschien toch overtuigd
Jij zegt dat je er 1 had, nu niet meer?
Ah fair enough! Nou ik heb mijn piercer gemaild met de vraag of hij er een staafje in wil zetten. Dank voor het delen van je ervaring ![]()
![]()
Nee was sowieso niet van plan beide oren te doen maar meer de volgorde. Maar misschien inderdaad slim oorlellen eerst maar wil zo graag helix haha.
Mooie
earparty
@Mirke!
Ik heb vanmiddag bij Lesting piercings een tepelpiercing laten zetten. Dat deed even venijnig zeer maar gaat ook weer snel voorbij. En vind het heel mooi en sexy staan!