Ja kan wel, septum geneest echt super snel. Alleen beetje opletten met als je zweet van je gezicht wil vegen
Ja absoluut. Zij piercen met mooie piercings? Mag je de naam vd shop ook aan me doorgeven?
Dank je wel!
Heeft iemand hier ervaring met het verplaatsen van oorgaatjes? Mijn eerste gaatjes zijn niet goed geplaatst en ik ben er inmiddels achter hoe je dat kunt laten corrigeren ze snijden het ‘buisje’ er uit en dan groeit het gewoon netjes weer dicht maar ik vraag me toch af hoe lang het herstel echt duurt voor je ze opnieuw kunt laten prikken, en of je ook meteen tweede/derde gaatjes ook allemaal moet laten herstellen…
Morgen een daith laten zetten en sieraad wisselen bij mijn conch excited!
Vorige week heb ik een Helix piercing laten zetten en daar ben ik echt super blij mee! Alleen laat mijn geheugen me echt in de steek. Ik heb nu namelijk een lang staafje achter mijn oor en de piercer zei iets over dat dat op den duur vervangen kan (moet?) worden door een korter staafje. Alleen weet ik dus niet meer wanneer dat moet en krijg ik ze niet telefonisch te pakken. Iemand hier die weet wanneer dit ongeveer moet?
6 tot 8 weken! Dan is volgens mij de helix piercing grotendeels geheeld en kun je een korter staafje of ringetje in laten zetten die beter bij je oor past. Die zitten dan ook comfortabeler.
https://www.appbenelux.org/nl/educatie/faq-nl/wanneer-sieraden-wisselen/
Bedankt voor je reactie!!
Super blij en wat ben ik toch fan van Le Sting ook. Vandaag door Joan gepierct en net als met Shaina en Ferry echt top (sierraadwissel conch en daith laten piercen).
Wil zo graag een daith, maar dan kan ik geen oortjes meer in. Lijkt me na genezing ook niet heel fijn. En van die in ear dingen blijven nooit zitten bij mij
Kan wel hoor, zit alleen niet heel lekker. Ik heb niet heel grote oren en een relatief grote ring erin (kleiner bleef bij mij irriteren) en er past wel zo’n iphone dopje bij. Maar ik draag wel liever m’n over-ear koptelefoon
Het wondje/litteken moet volledig hersteld zijn, zou zeker van 6 maanden tot een jaar uitgaan. Je hoeft de rest niet te laten herstellen als je daar blij mee bent.
@Nightingale de 6 tot 8 weken die @anon43983847 zegt klopt! Alleen kleine nuance - ringetjes moet je dan nog niet laten installeren. Dat is pas als je piercing helemaal genezen is (na zo’n 6 tot 9 maanden). Maar een korter staafje is een must.
@Baron mijn daith blijft oprecht een van mijn meest favoriete piercings. Zou het echt aanraden haha. En dan lekker een goede over ear koptelefoon aanschaffen, daar kunnen geen oordopjes aan tippen Moet zeggen dat ik ze wel in kan, maar echt heel top zit het niet.
Ik heb zelf ook eindelijk mijn vertical bridge terug en ben zo zo zo blij. Voor me weer helemaal mezelf even een foto van mijn hoofd in een spoiler, misschien haal ik hem later weer weg:
Samenvatting
Joe
@Era @Radio @crazyplantlady ik heb een draadloze koptelefoon, dus die zou ik inderdaad wel kunnen gebruiken! Vaak kijk ik voor ik ga slapen in bed nog wat op youtube of luister ik muziek en dat doe ik op mijn ipad. Kan mijn koptelefoon daar wel mee verbinden, maar val er vaak mee in slaap (vind ik chiller dan geen geluid vanwege tinnitus). En dat is met koptelefoon weer minder haha. Maar ik ga er over nadenken!
Bij de piercingshop waar ik was werd er heel goed gemeten en naar je oor gekeken voor de passende keuze en ze zullen het daar ook eerlijk aangeven als het niet kan. Mijn (slaap)oordopjes kunnen nu nog in en m’n EarPods ook, even geprobeerd net :).
Maar spuit 11 sorry want heel veel mensen hebben al gereageerd zie ik nu
Heb de zoekfunctie al gebruikt maar kan niet echt ervaringen vinden, heeft iemand hier een anti-tragus? Kan je nog comfortabel earpods in doen en hoe was ie qua heling?
Ik heb zelf op dit moment in mijn linkeroor een rook, een ‘gewoon’ oorbelgaatje en een piercing op het randje van lobe/kraakbeen, en rechts 2 helixen, 2 ‘gewone oorbelgaatjes’ en eentje op het randje van lobe/kraakbeen, en wil dus links een anti-tragus, maar twijfel dus een beetje door het wel/niet inkunnen van oordopjes. Mocht iemand een andere toffe suggestie hebben, is die ook meer dan welkom haha, twijfel ook al een tijdje over een forward helix namelijk.
Ik heb een anti tragus, kon daarmee nog wel oordopjes in (heb een ringetje).
Ik merk nu dat jan en alleman dezelfde piercing heeft als mij. Een ringetje in men neus, en ben het dus wat beu.
Iemand tips voor iets anders ? Een knopje bv ? Ik hou niet van opzichtige dingen…
Mijn (inner) conch is nu 5 weken oud en totaal geen problemen mee gehad. Ik heb een schuimrubber kussen bij IKEA gekocht en er een gat in gemaakt waar mn oor precies in past. Hierdoor slaap ik er niet op en gaat de genezing snel.
Ik ben echter vergeten te vragen wanneer er een korter staafje in mag, weet iemand dat hier?
Ben vandaag bij Joan van Le Sting geweest, mijn high nostril situatie was nog altijd niet opgelost, antibiotica gehad zonder resultaat en oorspronkelijke shop nog altijd spoorloos. Ben echt super tevreden, ze heeft me fantastisch geholpen, helaas konden de piercings niet meer gered worden maar heeft me verder helemaal gerust gesteld en zal zeker naar haar terug gaan om het opnieuw te proberen.
Ja ze is zo aardig he! Was toevallig ook vandaag bij Joan, heb er wat Junipurr en Buddha in gegooid