Wat @Soy.peor zegt, het gaat om de dikte. Over het algemeen zijn piercings dikker dan oorbellen dus evt kan je gaatje kleiner worden. De afmeting die daar staat is trouwens lengte, niet dikte. Dat is variërend van 0,8 tot 1,2 ongeveer volgens mij
Ik wil graag een nieuw sieraad voor mijn tragus. Nu kwam ik een piercing tegen met een zogenaamde “threadless top”. Hebben jullie daar weleens van gehoord en is dat een aanrader?
Zie link: 14kt. Gouden Threadless Top met Prong-set Gekleurde Opaal Steen
Wat is een goede piercingzaak in omgeving Rotterdam?
Ulg ik heb de hele tijd van die irri vochtbultjes die niet weg willen. Pleurt op!
Classic Glamour
Bron: zoekfunctie
Heeft iemand misschien tips?
Ik ben op zoek naar een niet al te dure goudkleurig threadless end met een wit opaaltje die plat op je huid ligt (zo’n plat mogelijke zetting dus) en dan ook nog eens heel klein: 1,5 mm liefst
Ik zie op etsy wel 1,5 mms maar die zijn zo hoog (niet plat)
Misschien zoek ik ook wel iets wat niet bestaat ![]()
Ik ging langs voor een check-up van anti-lobe (vochtbultjes zijn bijna weg) en heb vrij impulsief een septumpiercing laten zetten
Hij had een ringetje over ivm een uitgevallen afspraak en toevallig tijd. Meant to be! In de spoiler een foto. Als iemand tips heeft voor de poriën op mijn neus hoor ik dat ook graag ![]()
Zoek je echt goud of goudkleurig?
Super tof! Dat je meteen zo’n klein ringetje kreeg joh! Staat mooi.
Dank je! Ik vind het ook heel mooi, maar twijfel een klein beetje of ie niet té klein is… aan de andere kant voelt een pas gezette piercing natuurlijk nooit echt lekker…
Ik ben @Radio niet, maar zou dit ook wel heel klein vinden voor een piercing die net gezet is! Als het vervelend voelt zeker teruggaan!
Staat je wel prachtig BTW, zou m zelf ook graag zo willen, maar mijn ouders vinden het een koeienbel ![]()
Ja, heb maar even gemaild! En wat flauw van je ouders. Misschien eentje nemen die je omhoog kunt klappen?
Jammer dan voor je ouders? Je bent volwassen en het is jouw lichaam.
Naast de diameter van de ring is de stijl van de ring ook niet geschikt voor een verse piercing naar mijn mening (een ringetje moet eigenlijk altijd een balletje of iets anders hebben wat voorkomt dat de seam/naad door de verse wond gaat ivm irritatie). Maar goed, dat is de keuze die mensen maken als ze naar deze piercer gaan haha
Hij staat bekend om erg kleine sieraden en (bijna) alles met seamrings piercen.
Teruggeweest! Nog heel gedoe want 1 mm groter paste ook niet, heb nu eentje die vrij groot is en die gaat hij (Kanpatha) over 3 weken wisselen voor een tussenformaatje. Vind dit ook wel wat hebben en nu is er tenminste lekker wat ruimte voor zwelling
@Radio ik zal niet klagen over de genezing!
Fijn dat er een grotere in kon. Ik kreeg er destijds een die open was. Die klapte ik dan naar binnen, dan zag je de piercing helemaal niet meer. Zo kon hij rustig genezen en erna kreeg ik er een kleiner ringetje in. Beste en snelste genezing ooit.
Mooi! Ik wil ook nog meer piercings, maar weet nog niet precies wat… maar nu ik die combinatie van een helix en een flat bij jou zo zie, denk ik dat dat het wordt!
Ik mag altijd graag piercings laten zetten in het buitenland (zorg er wel door dat het een goede shop is.) nu eindelijk een tweede forward helix erbij! Kwam tot de ontdekking dat ik nu 11 piercings wel waarvan twee met pensioen zijn.
Ik vind van die hele kleine ringetjes aan de rand van je oorschelp leuk, dus echt door het zachte gedeelte en niet door je kraakbeen. Iemand hier ervaring mee? Is er een aparte naam voor? Groeit zoiets eerder uit?
Dus zoiets:
Ik heb bijna twee maanden geleden oorbellen laten schieten. Ik heb de zweerknopjes er nog in. Ze beginnen sinds een paar dagen te ontsteken en het lijkt alleen maar erger te worden. Ik heb het idee dat ik het achterkantje van het knopje niet goed schoon krijg… is het verstandig om de zweerknopjes te vervangen voor “normale” oorbellen?