Goed om te horen!
Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat erin zit! Even kijken of ik dat kan achterhalen.
Ik ga het nog even aankijken maar ik vrees dat het nooit goed gaat komen dus misschien moet ik hem er maar gewoon uit halen.
Ik heb een earparty plan gemaakt, mijn jongste conch piercing is nu 6 maanden en wil nu de volgende (daith/rook) in mijn andere oor. Ik twijfel alleen of het al kan. Op zich is mijn conch wel goed genezen. Weet iemand hier ook welke shop in regio Amsterdam goed is en kan anodiseren? Ik wil nl. geen dure piercing meteen maar wel goudkleurig
Morgen een week verder en begin echt per dag verschil te merken. De eerste twee dagen na het zetten was het heel gevoelig als je er per ongeluk tegen aan kwam of het dan draaide (doordat ik mezelf in het gezicht sloeg snachts). Is ook logisch. Schoonmaken was ook heel even vervelend maar merk nu sinds gisteren op dat dat echt een stuk beter gaat! Gaat echt super snel voor gevoel.
Vet, wil je je plan delen? Ik heb al zo veel dat bij mij veel dingen niet kunnen, vind het leuk om te zien hoe het is als er nog veel opties zijn haha
Ohja, nice wel! Via de app van Junipurr kan je je eigen oor uploaden en curaten met hun sieraden, ook leuk om te doen.
Ik ben een aantal keer bij Ink Label op de kade geweest voor tong en tepelpiercing. Vrouwelijke piercer, erg vriendelijk en goede hulp
Ik ben vanmiddag bij Le Sting in Utrecht geweest. Was er al eerder voor een wisseling van m’n septum maar niet eerder daar gepiercet. Wat ging dat fijn en rustig zeg, er werd precies stap voor stap uitgelegd wat er ging gebeuren. Echt top!
M’n conch is helaas vrij scheef gezet in een andere shop waardoor een ringetje erin waarschijnlijk nooit gaat lukken, of een heel grote. Super jammer. Gelukkig kon er eindelijk wel een korter staafje in. En ben heel blij met m’n nieuwe daith!
Foto even van m’n insta gekopieerd
Oooh ik zag je al voorbij komen op hun stories. Echt super vet je setup! Dat driehoekje heb ik zelf ook in wit goud!
Ah leuk! Wat mooi, witgoud! Ja ben blij met m’n ear party:sparkles: haha
Haha same! Heb je verder nog plannen?
Een rim-helix vind ik wel leuk als m’n daith genezen is. Kan altijd meer bij haha! Jij nog wensen?
Ik ben bezig met stretchen van m’n oren.
Er zitten nu 2 mm staafjes in. De volgende stap is 2,5 mm tunnels. Maar ik krijg die rand van de tunnels niet door de gaatjes gaan. De tapers gaan prima.
Gaat dus om zulke tunnels
Ik heb dat nooit fijne dingen gevonden om door mn gaten te krijgen, omdat er dan eigenlijk meer ruimte moet zijn dan het formaat tunnel om de tunnel erin te krijgen. Makkelijker gaat met zo’n plastic rondje aan de achterkant (single flared) of met schroef
Hoe lang heb je de 2 mm in gehad?
2 weken nog maar, maar kan al wel zonder pijn de 2,5 mm door m’n gaatjes heen duwen.
Echt nog veel te kort
2 naar 2.5 is een grotere stap dan van 12 naar 13 bijvoorbeeld, ook al lijkt het klein en kan het met de taper, zou echt rustig de tijd nemen tussendoor zodat het later mooi rond geheeld is ook
Zo ik dacht naar aanleiding van berichten hier dat een septum kwa pijn mee zou vallen dus ging er redelijk op m’n gemak heen, nou vond het echt een venijnige pijn; erger dan al m’n andere piercings (maar het is maar een paar seconden natuurlijk)
Ben er blij mee! Hij lijkt alleen een beetje scheef te zijn gezet… das wat minder
Ik wil volgende maand een tragus laten zetten. Ik weet niet precies waarom want ik heb ook wel andere piercings gehad en een tongpiercing o.a. maar deze vind ik eng omdat het blijkbaar zenuwen etc kan raken? Voor de mensen met ervaring, hoe gaat het genezingsproces?