Piercingtopic

Kan je circular barbells van chirurgisch staal of titanium eigenlijk (laten) buigen? Ik zou graag de balletjes ietsjes dichter bij elkaar hebben maar een kleinere maat past niet in mijn septum.

2 likes

Ik wil graag een helix in 1 oor en andere oor twee extra gaatjes in oorlel maar twijfel wat verstandig is in volgorde. Dacht misschien helix na de zomer ivm zwemmen enzo.

En hebben jullie nog tips voor Amsterdam, heb begin post wel gezien maar kwam daarna weer wisselde ervaringen tegen hier dus dacht misschien up to date tip. Anders wordt het denk ik Le Sting maar wel verder weg

Kanpatha is mega chill! En Ava die bij hem werkt ook. Ik denk dat je oorlellen wel kunnen voor de zomer, dat geneest vrij snel als het goed is. Zou sowieso niet beide oren tegelijk piercen ivm slapen!

En om terug te komen op dat ik een half jaar geleden zei goh dat piercen met een ringetje komt vast goed! Met mijn grote bek :joy: Nog steeds gezeik met vochtbultjes. Kan er ook lastig afblijven, dat helpt ook niet mee. Maar bij deze dus een rectificatie, deze piercing (anti lobe) met een ringetje geneest voor geen kut. Sorry dat ik eigenwijs was :nerd_face: ik geef m nog tot 9 maanden om te stoppen met zeuren, daarna laat ik m vervangen voor een (krom?) staafje om te kijken of dat helpt.

2 likes

Ik heb nog een eigenwijs restje goede hoop denk ik :grimacing: hoor graag ervaringen ook!

Ja dat is dezelfde plek denk ik! Okee dan raak ik misschien toch overtuigd :joy: Jij zegt dat je er 1 had, nu niet meer?

Ah fair enough! Nou ik heb mijn piercer gemaild met de vraag of hij er een staafje in wil zetten. Dank voor het delen van je ervaring :pray:t3::pray:t3:

3 likes

Nee was sowieso niet van plan beide oren te doen maar meer de volgorde. Maar misschien inderdaad slim oorlellen eerst maar wil zo graag helix haha.

2 likes

Net 2 nieuwe helix piercings laten zetten :relieved:

43 likes

Mooie :sparkles: earparty :sparkles: @Mirke!

Ik heb vanmiddag bij Lesting piercings een tepelpiercing laten zetten. Dat deed even venijnig zeer maar gaat ook weer snel voorbij. En vind het heel mooi en sexy staan!

22 likes

Foto? Haha nee grapje. Ik vind een tepel piercing zo tof maar mijn tepels staren naar de grond haha. Plus ze zijn zo gevoelig die pijn kan ik echt niet aan.

Haha helaas! Ja het deed echt even zeer maar goed je moet er wat voor over hebben!

1 like

Ik wil m’n tepelpiercing weer terug :sob:

Als hij 1x uitgegroeid is, heb je dan meer kans dat hij de volgende keer weer uitgroeit? Dat je lichaam gewoon minder geschikt is ofzo? Wel in m’n andere tepel overigens, niet dezelfde.

Ik heb heel lang getwijfeld over een daith en nu eindelijk laten doen bij Classic Ink. Pijn was echt een 2 terwijl ik een 8 had verwacht. Ik heb er echt totaal geen last van ook verder omdat het zo diep in mijn oor zit en dus nergens tegen aan stoot. Aanrader dus!

6 likes

Ik heb besloten om een medusa te laten zetten, maar heeft iemand ervaring met een goede shop in Eindhoven? Ik ken er wel een paar, maar geen idee hoe goed ze zijn.

Edit: even huilen hoor. Het wordt me afgeraden om een medusa te nemen omdat het teveel aan de rand van m’n tandvlees zou zitten en dat niet zo verstandig is. Baal er zo van

1 like

Ik ben ook nog op zoek naar een goede piercer in Eindhoven! Is Black Bear Ink iets?

1 like

Als je een tepelpiercing neemt, klopt het dat je dan normaliter start met een wat grotere piercing, en kunt verkleinen naarmate het geneest?
En beter 2 tegelijkertijd laten doen, of 1 voor 1?

Ik twijfel hier al zo lang over, maar ben ergens toch te pussy :grimacing:

1 like

Bij mij zit nog steeds dezelfde er in, geen idee of dat standaard is eigenlijk haha. Ik vond het overigens weinig zeer doen, oren is pijnlijker naar mijn mening.

3 likes

Da’s altijd fijn om te horen!

2 likes

M’n 2 nieuwe aanwinsten (double Helix) maken me het leven redelijk zuur momenteel.
Zwelling zit er goed in waardoor ik 2 x daags grondig aan het zeezouten ben.

Maar gebruik ik eigenlijk de goede soort wel?

afbeelding

Heb niets anders in huis… wel een easy piercing spray besteld welke morgen wordt bezorgd…

1 like

Bij Lesting piercings moet ik over 6 tot 8 weken terug komen voor een kleiner staafje. Ik vond het wel zeer doen maar dat is zo persoonlijk natuurlijk. Het is ook snel weer voorbij, de pijn, dus op zich goed te doen.

1 like