Door omstandigheden mijn afspraak moeten verzetten naar een nog nader te bepalen datum.
Lig je erop? En droog je het goed na het douchen? Dat zouden ook oorzaken kunnen zijn.
Mijn helix is nieuw en ik heb kort daarna ook een rook laten zetten. Ik ben er echt blij mee en ze genezen zo goed, ik heb nergens last van (shout out naar mijn donut kussen waar ik braaf elke nacht op slaap).
Ik kan niet wachten tot ik er een ringetje in kan doen en het kan matchen met de rest.
Ik denk dat dit oor dan af is. Rechts heb ik 2 gaatjes en wil ik denk ik nog een conch. Ik zat ook te twijfelen over tragus maar ik heb niet genoeg huid
Staat heel mooi!
Heel mooi zo! Echt compleet inderdaad.
—
Ik heb ooit tweede gaatjes laten schieten, die waren heel lastig met genezen en heb ik toen weer dicht laten groeien. Nu zou ik ze opnieuw willen nemen, maar dan willen laten piercen. Zou dat nog kunnen? Eentje is ook echt dichtgegroeid, maar bij de ander voel ik hem nog wel een beetje.
Was bij mij geen probleem!
Ik ben naar de nieuwe piercer geweest in Groningen. Alleen de sieraden laten vervangen/laten inkorten. Behalve dat ze een uur te laat was ben ik wel heel tevreden over haar. Je kan merken dat ze nog niet echt open is, maar haar sieraden zijn heeel mooi.
Heel vet! Ik ben nog op zoek naar een adresje voor mooie piercings, nog even en ik mag ook nieuwe sieraden in dus ben al een beetje aan het rondkijken. Een uur te laat is wel behoorlijk trouwens😅
Klopt! Ze had alleen voedselvergiftiging opgelopen gisteren dus ik heb het haar vergeven.
Wauw wauw wauw!
De kans is groot dat 3 niet kan. 2 komt vaker voor en dat kan tegelijk. Zou je eerst even laten informeren bij een piercer of het wel kan!
Ik heb er 2 (3 paste niet) en dat heb ik tegelijk laten doen. Ik zou ff bij de piercer vragen wat goed bij jou past.
Dramatische week gehad na het plaatsen van m’n flat piercing. 🫣 zwelling begint er nu een beetje uit te trekken, evenals de rode kleur.
Hooray voor zeezout badjes & ibuprofen 🫡
Ik reageer even op m’n eigen bericht zodat je gelijk een foto erbij hebt, maar toen ik deze piercings liet zetten (helix/twijfelgeval flat en conch) zei de piercer erbij dat ik voor de helix al na 4 weken terug kon komen om er wat anders in te zetten, ook omdat het staafje wat lang was.
Nu heb ik 0 problemen ermee gehad, de genezing loopt voorspoedig. Netjes na een paar dagen een korstje, verdween ook gelijk, doet geen pijn bij aanraken, is niet rood of dik of whatever, gewoon normaal. Zou ik hem inderdaad zo na 4 weken laten vervangen of gewoon nog langer wachten? Ik wil bultjes ed. voorkomen, maar het idee van iets anders dan zo’n balletje is natuurlijk heel aantrekkelijk😅 Daarnaast blijft er nu steeds haar achter hangen door de lengte…
Foto
Hier was ie net gezet en zie je goed de grootte van het staafje.
4 weken is erg kort hoor. Bij mijn piercing zeiden ze 3 maanden maar ik had wat langer gewacht omdat ik steeds uitstelde. En zelfs toen vroegen ze van hoe lang is het geleden en is hij echt goed genezen enzo.
Ik heb vorig jaar april een conch laten zetten. Aan de achterkant blijft er een kraakbeen bultje zitten en blijft ook gevoelig met erop liggen. Duurt de genezing dan gewoon langer of is dit iets wat blijft? Ik moet zeggen dat ik de afgelopen 2 maanden ook niet meer heb gesprayed met zoutspray, vraag me af of dit nog kan helpen…
Zoutspray helpt. Maar lig je erop? En heb je t staafje al verkort? Soms veroorzaakt druk ook zon bultje.
Ik probeer er zo min mogelijk op te liggen, ook omdat het niet lekker ligt, maar soms word ik er wel op wakker.
Staafje nog niet korter gemaakt, maar vind ook niet dat er bijzonder veel ruimte over is. Zal het is na laten kijken in de shop! Dankje
Vandaag bij J in Utrecht geweest voor een nieuwe poging dubbele high nostrils nadat een andere shop vorig jaar er een potje van had gemaakt (Dordrecht, afrader). Ik moest een vol uur wachten, bleek achteraf omdat degenen voor mij allemaal te laat kwamen maar is ok, vind het super fijn dat ze zich niet laat opjagen en alsnog echt alle tijd voor je neemt. Ik had een driedubbele afspraak dus was even bang dat ze er dan twee zou willen doorschuiven maar niks ervan. Ze wist nog precies wie ik was en was echt extreem nauwkeurig en lief. Echt een fijn mens