Piercingtopic

M’n volgende piercing wordt de flat!
Volgende week woensdag is het zover :partying_face:

2 likes

Ja dit is idd wel mooiere verdeling dan met een rook denk ik. En dan evt in je latere oor een rook (mooi!).

Ik vond m’n rook zelf trouwens een zonnetje qua heling, terwijl ik van mn conch best vaak last heb , zelfs na 3 jaa. Al komt dat vast ook door het ringetje en omdat ik op dat oor slaap.

1 like

Oeeh ik wil die ook. Wil je laten weten hoe het was als je hem hebt?

2 likes

Yesss will do :slightly_smiling_face:

2 likes

Ah, fijn te horen!

Ben altijd zo bang dat m’n haren erin blijven hangen maar we zullen zien.
Over de pijn maak ik me niet druk. :slight_smile:

1 like

Ik baal. Heb 3 maanden geleden een afspraak gemaakt voor een daith. Vanuit de kop van NH naar Utrecht gegaan, krijg ik in Hoog Caterijne een smsje dat ze (j.) de trein had gemist en mn afspraak niet door kpn gaan omdat ze andere klanten daarna had. Apart, want ik had eigenlijk een afspraak met F. Ik vond dat echt zwaar kut. Uit nood andere Piercshop gezocht in Utrecht, die gebeld, moest ff in de wacht, daarna zouden ze mij terugbellen… je raadt het al: niet teruggebeld. Nu terug in de trein, zonder piercing. :pensive:

Mocht iemand nog een aanrader hebben voor een shop in NH, graag :kissing_closed_eyes:

1 like

Wauw ik vind dat eigenlijk echt niet normaal ofzo? Stel je zit daar al en oepsie, werknemer heeft de trein gemist, je mag weer gaan. Wtf.

6 likes

Dit is mij ook overkomen bij dezelfde shop en bij dezelfde persoon. Ik werd er ook echt super boos van.

Misschien kun je naar de shop waar @Radio werkt?

1 like

Als ze dr trwin had gemist had ze dr toch gewoon een later kunnen nemen en dan had je even kunnen wachten. Vind het maar raar van hun

7 likes

Ja dit is echt niet sjiek, zeker omdat als je dit als klant doet je vervolgens niet meer hoeft te komen. Echt niet netjes!

4 likes

Mijn moeder was laatst naar enkhuizen! Ik zal even vragen waar dat was.

1 like

Thanks!

Idd. Kreeg om 12u snachts nog een herinnering van: kom echt of zeg op tijd af. En nu dit. Ze zei van, je kunt eventueel wel in mn pauze (letterlijk 3 uur later pas) maar ik was al bijna 2 uur in Utrecht, had mn kind mee, man mee en had later op de dag ook andere afspraken dus zolang wachten was geen optie. " kun je niet nog even winkelen dan? " nee.

5 likes

Heel vreemd dat niet gewoon alles wordt opgeschoven. Hoe lang duurt zo’n afspraak? 15 minuten? Met een beetje geluk loopt ze na een paar afspraken weer in. Echt heel vreemd en heel jammer van je piercing.

8 likes

Ik heb dit ook wel eens gehad toen ik de tweede keer bij ze kwam. Ik weet dat iedereen hier heel tevreden is over ze maar als dit vaker gebeurt vind ik dat toch toch wel tegenvallen.

Ik vind hun ook echt super goed maar ik had zelf problemen met de trein, super hard gerend en moest toen alsnog zelf een halfuur buiten wachten, begon zelf bijna te twijfelen of ik wel echt een afspraak had. De service en kwaliteit die je daarna krijgt maakt alles goed maar nu ik dit zo lees van anderen, dat is natuurlijk niet de bedoeling

3 likes

Nja ik vind soort dingen ook onder service vallen.

6 likes

Ja ik ook. Er opent bij mij in de buurt nu gelukkig een goede shop met ook witgoud. Het is geen goed teken dat zo omgaan met klanten.

1 like

Hmm valt me wel echt tegen! Ik ken haar vooral als iemand die wel echt goede service levert. Wel echt rot als je er zo ver voor reist en dat je dan met lege handen (of lege oren hihaho) weer naar huis moet terugkeren

1 like

Conch en helix laten zetten🤗 ik wilde eigenlijk een forward helix, maar toch maar hier voor gegaan. De helix zit ook perfect in m’n knikoor haha

Mijn huid bleek wel heel soepel, zacht (?) en de piercer bleef dat maar herhalen dus begreep niet zo goed of dat nou positief of negatief was haha, oh well, ze zitten erin!

20 likes