Ik laat volgende week dinsdag een neuspiercing zetten weer (ringetje). Het is 10+ jaar geleden dat ik piercings heb gehad. Wel van alles: neus, tong, wenkbrauw, en lip.
Maar wilde al een tijdje weer een neuspiercing.
Ik voelde me altijd te oud voor piercings maar ik dacht vandaag fuck dat, dus ik heb vanmiddag meteen een mid helix laten zetten. Pijn viel mee maar heb het genezingsproces en dan vooral het slapen wel wat onderschat haha. Maar wel blij mee! Wil er later nog eentje naast
Hoe oud ben je dan?? Ik nader de 40 en laat nog steeds nieuwe zetten, dit is toch juist de tijd ervoor
Leuk! Neuspiercings zijn heel mooi! Ga je direct met een ringetje gepierced worden?
Ja
Heb m’n rook piercing 10 maanden en ben nog altijd braaf 2x daags aan het zeezouten.
Ondanks dat heb ik wederom een bultje boven m’n ringetje. (Niet pijnlijk)
Enkele keer dat ik het ringetje beweeg is tijdens het douchen.
Wat doe ik fout?!
Foto ter illustratie
Een ringetje is niet bevorderlijk voor de genezing, vaak is wisselen naar een kwalitatief goed materiaal en pasende lengte staafje stap 1 naar een blije piercing.
Was al een beetje bang dit antwoord te krijgen
Het sieraad waarmee gepierced is heb ik niet meer dus een nieuw staafje besteld zojuist, hopelijk dinsdag binnen.
Hopelijk dan meer succes.
Je kan ook langs de piercer, die hebben wss hogere kwaliteit sieraden en weten de maat goed! En trouwens na natmaken goed droogmaken, voorzichtig met keukenpapier. En ik doe ook vaak nadrogen met de fohn op koud.
Laatstgenoemde doe ik met al m’n piercings.
Altijd droog deppen met keukenpapier na de zeezout badjes.
M’n piercer verkoopt geen hoogwaardige kwaliteit sieraden. Bovendien neem ik haar adviezen in twijfel dus koop liever bij alloverpiercings. (Hier komen al m’n piercings vandaan)
Bioflex staafje kan dan wel helpen
Heeft iemand dit weleens gehad? Niet in het gaatje maar erachter zit een buitje dat zwart is:
Gewoon laten zitten en niet steeds eruit halen? Kan echt wel maanden tot een jaar duren hoor. Geen zalfjes smeren, zoutspray gebruiken en er verder niet aanzitten.
Ik heb dit ook, heel pijnlijk. Ik kan ook geen oorbellen / oorpiercings verdragen. Paar keer gehad. Soms wil het lichaam het niet.
Houd je er rekening mee dat je niet op de piercings mag slapen? Ik denk dat het bij mij daarom fout ging. Je zou iets van een klem in je haar kunnen doen om dat te voorkomen.
Heeft iemand nog tips waar ik voor titanium piercings kan kijken? Ben op zoek naar een clicker ring voor in mijn helix en conch.
Alloverpiercings, piercingmania, lmpiercings …
Hebben allemaal diverse opties in titanium sieraden.
Ik heb een paar jaar terug tweede gaatjes laten schieten (slechte keuze). Nu bleven ze maar irriteren dus heb ik de oorbellen er een jaar geleden uit gehaald. Eentje is dichtgegroeid en de ander niet. Ik heb nu twee dagen weer een oorbel gedragen in dat tweede gaatje, maar het voelt gelijk weer warm en dik. Is er iets wat ik kan doen om dit tegen te gaan? Ik zou ze eigenlijk opnieuw willen piercen, maar ik weet niet zo goed wat ik met die ene aan moet die niet dicht is gegroeid.
Lijkt mij dat het dan komt door het materiaal van het sierraad waar je lichaam op reageert.