Piercingtopic

Ah top, thanks!

1 like

Ik ben onlangs gepierced met een heel dun, klein plat soort van schijfje, weet niet hoe je dat zegt

1 like

Nou het heeft even geduurd maar ik heb zondag een afspraak met Eva. Zo veel zin in.

2 likes

Zo leuk! Ben benieuwd naar het eindresultaat :blush:

1 like

Heb heel impulsief vanmiddag een faux rook genomen. Ik vroeg eigenlijk alleen wanneer ik de volgende kon nemen (paar weken geleden een mid helix laten zetten) en toen zei ze kom maar langs. Blij mee! Wel vies geluid bij het zetten maar weinig pijn.

2 likes

Wat voor geluid?

1 like

Ja toen de naald er door heen ging, een soort knak maar dat ook niet helemaal. Ik ben met dat soort dingen altijd beetje watje (ook met bloed) dus ik vond dat vervelender dan de pijn haha.

Ik heb geen piercings. Was me er niet van bewust dat je geluiden hoort. Gatver.

Ik ben eindelijk geweest voor m’n tepelpiercings! Ik had dit veel eerder moeten doen, de pijn viel zo goed mee. Veel minder pijnlijk dan m’n daith. Ze zijn nu een uur later wel een beetje gevoelig, maar zou het al bijna kunnen vergeten dat ze er zitten.

En ik kan iedereen van het Gentse Lune ook echt aanraden!! Ze stelde me echt supergoed op m’n gemak en checkte continu of ik ok was met de volgende stap. Ze stopt blijkbaar bij noir maar misschien start ze ergens anders opnieuw op.
Edit: ik weet eigenlijk niet zeker of dat haar naam is maar zo heet ze op insta. Ofwel is haar naam ils?

5 likes

Fijn dat het je zo goed bevallen is! Hopelijk helen ze ook goed!

Oh jammer dat ze weggaat! Weet je waarom? Ik heb volgende maand nog een check-up staan, ben benieuwd of ze er dan nog is

Nee geen idee exact, ze zei alleen dat ze alleen wilt opstarten, maar ze wist niet precies wanneer klaar zou zijn. Ze blijft nog tot eind april, dus waarschijnlijk lukt het dan nog net voor je checkup!

2 likes

Redelijk impulsief deze laten zetten vanmiddag bij Classic Ink & Mods

19 likes

Ik heb het idee dat dit echt een domme vraag is maar gaat een neuspiercing (neusvleugel) nou wel of niet door kraakbeen heen?

Kan online geen duidelijk antwoord vinden. Ik wil er graag één maar mijn kraakbeenpiercings genezen altijd zo traag, dus ik wil weten wat ik moet verwachten.

In je neusvleugel zit geen kraakbeen! Alleen in je neusschotje zit kraakbeen. Ik vond de genezing van mijn neuspiercing heel erg meevallen, alleen wel even opletten met make-up in de buurt van je piercing in het begin.

1 like

Dat sterrertje en maantje zijn nieuw. Nu is dit oor af!
Heb mn tragus ook laten downsizen met een hartje.

13 likes

Heel mooi @Soy.peor!!

Ik ben zo in dubio om een forward helix te nemen. Heb nog 0 piercings (alleen 2x 2 gaatjes in mijn oorlellen) en ik wil hem graag links maar ik slaap ook zo ongeveer altijd op links. Dus ben echt bang dat het genezingsproces dan superlang gaat duren en ik dan maanden niet lekker slaap. Of overdrijf ik nu?

1 like

Ik heb 2 foreward helixen en dat is idd wel de kutste plek qua slapen. Maar ik heb zon reis kussen en dan is het best te doen.

2 likes

en hoe lang heb je dan last?

vind het zelf ook überhaupt niet fijn om met oorbellen in te slapen dus ik vraag me af of ik dat met een piercing ook ga hebben…

Ik heb een paar dagen echt pijn als er iets tegen aan komt. Daarna is het helemaal priem. Maar het is soieso beter om er tijdens het helings proces er niet / heel weinig op te slapen omdat het dan scheef kan groeien. Maar er bestaan ook donut kussens waar je dan je oor in kan leggen haha.

1 like

Heel blij met hoe het er nu uitziet maar ondertussen plannen aan het smeden voor de volgende :smirk:

16 likes