Piercingtopic

Bij Queen of Rings kan je binnenlopen, maar kan wel wat lang duren als er veel mensen met een afspraak zijn.

En over de daith: ik vond hem zeker niet pijnloos, maar ook niet ondraaglijk. En het verschilt zo per persoon ook!
Het was achteraf gezien een van de makkelijkste qua genezing. Ik heb er na de eerste paar weken/maanden nooit meer last van gehad. In tegenstelling tot m’n helix die na 2 jaar nog steeds wel eens vervelend doet.

1 like

Ik heb een tragus en viel echt goed mee qua pijn hoor! Is even vervelend maar je ben er direct vanaf.
Ik kan trouwens nog wel oortjes indoen (zag een reactie hieronder van niet), heb er een juweeltje met platte achterkant in en geeft geen problemen, raakt ook nooit meer geïrriteerd.

Edit: dat van de oortjes was ivm een daith maar toch, dan weet je dat al.
Gewoon doen als je ‘t graag wilt!

2 likes

Ik heb een tragus en vond die wel meevallen. Ook qua genezing.
Het doet soieso eventjes pijn ( bij mn 2e flat stierf ik eventjes) maar dat is 2 sec.

Ohh waahh haha dacht zal bellen of t morgen zou kunnen en nu mag ik vanavond al komen dus dacht hoppa meteen maar waaahhh
Ga snel racen anders kom ik nog te laat :scream:

2 likes

Bedankt voor al jullie lieve reacties en goeie tip ook niet tegelijk wil idd verschillende oren.
Nu nog even bedenken waar de daith komt want die wil ik het liefst dus die als eerste.
Denk dat ik nog wel oordopjes kan dragen enzo, die van mij lijkt wat kleiner zeg maar ik riskeer het in ieder geval.
Twijfel nog in welk oor.
Doe ik 'm in het oor waar 2 gaatjes oorlel zijn, of het oor met 2 oorlel en 2 helix heb. Ik neig naar het laatste

ik heb 14 oorpiercings en het stelt echt niks voor hoor. snap die “het doet zooo veel pijn” opmerkingen nooit. het duurt oprecht een seconde dus geen zorgen!

6 likes

Yes hij zit er in hoor!
Allemaal super bedankt voor de reacties en tips!
Eerst vond ik het des te enger omdat de shop wat onpersoonlijk leek, ik kreeg een pieper en moest wachten tot die afging.
Toen ben ik vast wat piercings gaan uitzoeken en kreeg ik wat meer uitleg dat ik voor de daith nog niets kon kopen (logisch ook). Ik heb gevraagd of ze mijn labret ook konder doorprikken en dat was geen probleem
Het meisje dat mijn daith ging zetten was super aardig en het ging allemaal heel vlot.
Het deed zeker wel even pijn maar ja dat is heel kort inderdaad. Zoals ik weet van de andere maar dat is echt al meer dan 15 jaar geleden.
Het doorprikken van de labret was pijnlijker, terwijl dat maar een klein achterste stukje was dat dicht was.
Toen ik die liet zetten kreeg ik een te lange piercing er in, ik moest mezelf echt aanleren anders te eten enzo, om er niet op te bijten of te blijven hangen.
Dat heb ik nu dus helemaal niet.
Thumbs up voor de shop :+1: dus
Ben echt heeeeel blij met de daith :heart_eyes:

10 likes

Ik was daar ook vandaag! Man man man wat een hectiek / drukte en inderdaad die pieper :joy:. Maar verder wel super leuk en behulpzaam personeel.

2 likes

Ik vind Queen of Rings de laatste tijd echt te druk eigenlijk. Als je een afspraak hebt word je alsnog standaard te laat geholpen, en de meiden achter de balie hebben soms ook echt een attitude. De piercers zijn wel leuk maar toen het nog in een kleine kelder was was het eigenlijk chiller haha

2 likes

Ja ik snap ook niet hoe het ineens zo extreem druk is daar? (ook vergeleken met voor corona, dan kon je dezelfde dag nog terecht voor een afspraak)
Ik vind één piercer daar heel onaardig (en die had ik de laatste 2 keer) waardoor het me tegenstaat om nog een keer naar ze toe te gaan.

Welke? Nu ben ik benieuwd.

Ja het is echt bizar. Als je binnen een week terecht kan heb je geluk, al komen er vaak wel een avond van tevoren weer plekken vrij. Ik snap ook niet waar de hype ineens vandaan komt.

2 likes
Situatie

weg.
Het waren ook niet zulke leuke situaties en misschien had ze haar dag ook gewoon niet. De eerste keer werd m’n septum verkeerd gezet door een ander waardoor zij moest ingrijpen. Ze kwam toen nogal geïrriteerd over (niet alleen naar dr collega maar ook naar mij).
Tweede keer wilde ik een medusa maar dat kon niet door m’n tandvlees en toen was ze ook nogal zakelijk/niet super vriendelijk.

Maarrr ook ooit een tepelpiercing laten zetten en die persoon was heel erg leuk!

1 like

oh wow ik vind haar juist leuk! maar ja misschien verschilt het per dag. op de site kan je geen piercer kiezen toch? ik weet haar naam dus anders kan je haar gewoon niet selecteren

1 like

Haha kan hoor! Of ik matchte gewoon niet zo met haar.
Nee volgens mij krijg je idd gewoon een piercer/nummer toegewezen.

2 likes

Ik had “deze” maar ik kan de naam niet lezen

1 like

Cherice?

3 likes

Hoezo dan?

Dit is mijn oor, en ik twijfel of ik op de plaats van het kruisje nog deze piercing zou laten zetten. Zou dit mooi zijn of too much?

Linkje naar piercing: Margueritte Marquise Piercing⎜ Imagin Jewels | I.Ma.Gi.N. Jewels
Deze piercing is IRL best groot, denk zeker dubbel de grootte van mijn andere piercings.

2 likes

Bestaat er zoiets als too much bij piercings? Lijkt mij gewoon mooi staan.

4 likes

Haha ja klopt wel. Ik ben iemand die normaal heel sober is qua uiterlijke veranderingen (verder heb ik geen piercings, geen tattoos, ik kleur mijn haar niet…) dus daarom ben ik bang dat het snel too much wordt bij mij persoonlijk :see_no_evil: