Yes perfecte plek zo erbij😍 Ik heb er zelf ook 1 daar, love it
Ik heb eindelijk m’n nieuwe piercings binnen en alles erin zitten! Ik had eerst alles goudkleurig maar was het zat, dus alles gewisseld naar zilver (:
Ik twijfel alleen nog of ik het steentje in m’n tragus niet net te groot vind, hij is vooral vrij dik. Misschien dat ik 'm later nog wissel met m’n third lobe maar voor nu heb ik even genoeg van het priegelen
UpDaith
Ik kan nog wel oordopjes dragen gelukkig! Om mee te slapen en ook Airpods passen nog, zelfs de pro.
Echt blij mee want dat zou wel een dingetje kunnen worden anders.
Ik heb tweede gaatjes in m’n oorlellen laten piercen bij de bodycult in amsterdam vrijdag (beetje impulsief maar wel leuk) (piercer was niet aardig haha) en nu is er zo’n blauwe plek aan de achterkant gekomen! Komt denk ik omdat ik erop geslapen heb per ongeluk, echt mn best gedaan om dat niet te doen. Ik maak het voorzichtig schoon met zeezout oplossing (weken met keukenpapiertje of erop druppelen met pipetje, iemand verder nog tips?)
Vind ze verder wel leuk en het titanium sieraadje al wel een leuke kleur goud!
Ik weet dat de meningen erover verdeeld zijn, maar ik gebruik zelf altijd een wattenstaafje (goed natgemaakt zodat er geen pluisjes achterblijven). Ik kan het op je foto niet helemaal goed zien, maar als het alleen een blauwe plek is zou dit gewoon vanzelf weg moeten gaan.
Hebben ze een klem gebruikt of freehand gepierced? Bodycult klinkt wel alsof ze een klem gebruiken, zou het niet daarvan kunnen zijn? Of een bloedvaatje geraakt mss, zou weg moeten trekken volgens mij. Maar ben geen piercer. Jammer dat ze niet aardig waren wel!
shit vanochtend wakker geworden met het gevoel dat mijn neuspiercing enorm strak zit en er lijkt toch nog (bijna een maand na dato) een vochtbultje te komen. Het ziet er gelukkig niet rood/geïrriteerd uit maar het voelt wel vervelend. Gelukkig las ik in wat oudere berichten al dat meerdere mensen er wat later last van kregen dus ben ik wel minder ongerust. Dus voor nu maar afblijven en zoutspoeling.
Als ie echt te strak zit ook gelijk naar de shop om te wisselen
Ik ga haar gelijk even een bericht sturen om te overleggen
Yes en goed droogmaken helpt bij mij ook goed. Met keukenpapier voorzichtig. En ik fohn daarna na op koud. Wel arbeidsintensief haha.
wat bedoel je hiermee? een maand na het zetten? want dat is super normaal haha
Ja dat! Ik voel me een noob (ben ik in ook) maar hoopte/dacht beetje uit de gevarenzone te zijn maar eigenlijk stelt dit ook wel gerust. Het gaat gelukkig vandaag al beter.
haha nou dan heb ik slecht nieuws voor je want een maand is echt heel kort
ik heb mijn neuspiercing ook nog niet zo lang maar vgm kan de genezing zo 9 maanden duren dus in die tijd kun je in principe altijd nog bultjes krijgen
Ik zat ook weer eens te erg te panikeren. Toen het bultje weg was verdween ook dat strakke gevoel. En is het nu weer prima
Voor mijn helix en rook zoek ik 14k gouden sieraden (ringetjes) met groene steentjes. Ik heb me suf gezocht en vind alleen Anatometal als passende leverancier, maar het contact met de shop die met hen werkt loopt heel stroef. Weet iemand een alternatieve leverancier/merk/shop?
Misschien zit hier iets voor je tussen. Bij sommigen kan je zelf een steentje kiezen (of mss ook wel bij allemaal).
Ik kreeg hier laatst Junipurr jewelry getipt, die hebben een hele collectie met groene steentjes! Weet alleen niet uit mn hoofd of ze ringetjes hebben. En al op bodyartforms gekeken? Die hebben wel echt veel merken (geen anatometal alleen volgens mij), is wel verzending vanuit Amerika maar de twee keer dat ik er besteld heb was het er best vlot
Die oorbellen