Piercingtopic

Neus gaat wel echt snel, maar die prikken ze ook zo weer door. Mijn daith heb ik dicht laten groeien maar durf niet te zeggen hoe lang dat duurde. Mag je geen bioplast staafje erin?

1 like

Ja m’n tepelpiercing is nog maar 3 maand oud, dus die groeit meteen dicht.
Die in m’n neus moest er oa uit omdat het een risico is als hij loskomt of ze moeten beademen oid. Dus tijdelijk iets anders erin mocht ook niet.

Echt megakut dit.
Ik word juist geopereerd omdat ik door m’n tepelpiercing (aan de andere kant, daar zit nu al geen piercing meer) een ontsteking heb ontwikkeld in m’n borst. Loop ik al weken mee, antibiotica helpt niet dus moeten het nu openmaken en draineren. Zal wel zeldzaam zijn, maar dat is dus een risico wanneer je daar piercet. Was bij een goede hygiënische shop en alle verzorging correct gedaan, dus gewoon dikke pech.

Al m’n piercings konden er achteraf nog makkelijk in!! En die in m’n tepel mocht blijven zitten gelukkig, die hebben ze afgeplakt.

11 likes

Oh fijn, operatie goed gegaan?

3 likes

Ja thanks, alles goed verlopen!

Niet aan te raden wel voor de rest :sweat_smile:

3 likes

Nee jeetje wat een pech joh

Gisteren een nieuwe juweeltjes in m’n conch (is nog maar 3mnd oud, dus nog effe langer staafje) & helix laten wisselen.
En als ik dan toch daar was, een 3rd & 4th lobe ineens erbij.
Vind m’n oren beter in balans nu :grin:. Slapen is wel even minder maar ah. Als alles wat beter genezen is eens kijken hoe ik het nog iets beter tot een geheel kan brengen, maar ik ben er alvast blij mee.

PS; het is moeilijk om zelf een scherpe foto van je oren te nemen :sweat_smile::see_no_evil:

26 likes

Ik heb voor het eerst in 4 jaar mijn daith verwisseld! :tada: Ik heb ook nog een helix in dit oor en drie normale gaatjes (het derde gaatje wat hoger dan de eerste twee). Wat zouden jullie ermee doen??? Ik vind oorjuwelen heel leuk, maar ik voel me altijd overweldigd waardoor ik er geen voor mezelf koop!

12 likes

Iemand een leuk idee welke piercing ik in dit oor nog zou kunnen toevoegen?

7 likes

Een helix misschien?

2 likes

Mooi je roze sieraad! Een flat helix is ook mooi erbij.

4 likes

Zoiets als hierboven? Maar dan ook met blauw :grin: vind zo blaadjes/bloemetjes altijd erg mooi!

2 likes

Denk dat ik het antwoord wel weet maar wellicht zijn er toch mensen met andere ervaringen. Het kriebelt een beetje om mijn inner conch weer door te laten piercen (denk dat die nog deels open is zelfs) maar ik heb zulke oortjes:

Dit is een onmogelijke combinatie zeker?

Edit: Oh heb een andere piercing gebruikt om te proberen maar gat is nog zo open als het maar kan haha. :joy:

Waarvan is je roze sieraad :heart_eyes:

2 likes

Ik heb een conch en gewone kleine oortjes kan ik wel in als ik ze even voorzichtig indoe, maar zoiets van je foto gaat bij mij echt nooit passen.

1 like

Ik heb het later toch even geprobeerd maar het leek best wel aardig te gaan, wel één tikje pijnlijk maar goed mijn oor voelt sowieso lichtelijk mishandeld nu. Ik ga vanmiddag naar een shop hier vlakbij om een staafje erin te laten doen die goed past en een mooi subtiel balletje. :smiling_face:

Wel echt lame dat ik echt alle losse piercings ooit heb weggegooid. :expressionless:

2 likes

:heart:

15 likes

Lekker veel ruimte voor een stacked lobe!

1 like

Ik wil verder niks meer erbij haha. Ik vind wat ik nu heb aan piercings leuk genoeg. :smiling_face:

2 likes

Vandaag de test goed gedaan, oortje ook goed aangedrukt enz maar een inner conch en deze oortjes gaan dus gewoon goed samen. :metal: Zou het alleen niet aanraden bij verse piercings.

3 likes