Lekker veel ruimte voor een stacked lobe!
Ik wil verder niks meer erbij haha. Ik vind wat ik nu heb aan piercings leuk genoeg.
Vandaag de test goed gedaan, oortje ook goed aangedrukt enz maar een inner conch en deze oortjes gaan dus gewoon goed samen. Zou het alleen niet aanraden bij verse piercings.
Thanks! Die wordt het
@Chief asos! With Bling - Exclusives - 18k vergulde marquise klikpiercing van 8 mm met roze kristal | ASOS
Ik heb eindelijk m’n daith en conch! Nu nog geduldig afwachten tot er ringetjes in mogen
Ik heb nu een oorpiercing met diameter 1.2 mm, maar ik heb nu een hele mooie piercing gezien met diameter 0.9 mm. Zal mijn gaatje meer gaan dichtgroeien als ik wissel / zal ik na lange tijd nog die 1e piercing kunnen dragen?
Ook is de lengte van mijn huidige piercing 6 mm. Die van de nieuwe piercing 8 mm…
Het gaat om een low helix trouwens.
je gaatje wordt inderdaad smaller maar dat kan wel weer opgerekt worden
In aanvulling op @Vuile_bitch: het schijnt dat je kraakbeen niet meer teruggroeit, dus alleen je huid zul je dan moeten oprekken
Ik heb een helix die volgens mij scheef gegroeid is doordat ik er op heb geslapen. Is daar nog wat aan te doen? Er zit nu nog het ringetje in waar hij mee is gepierced…
Denk dat het al mis is gegaan met t piercen met een ringetje
en @Zonnestraaltje : dankje! En doet dat pijn, dat oprekken? En moet ik dan iedere keer stelselmatig 0.1mm groter gaan of kan ik gewoon meteen terug naar mijn oude piercing wisselen?
Ah ja dat vrees ik ook ik had het bij queen of rings laten doen dus dacht dat het wel kon als zij het zeiden, maar dat is dan helaas niet zo denk ik inderdaad
0,9 is gewoon oorbel formaat toch? Ik heb deze vergroting gewoon in een keer gedaan, er zit niet heel veel tussen nl., maar officieel zou je het met zo’n taper (?) moeten doen volgens mij
Mag je als je borstvoeding geeft een neuspiercing laten zetten?
ik heb het alleen maar gedaan bij een neuspiercing die al helemaal kut was op dat moment en dat was zo naar dat de piercer later zei dat ze letterlijk nachtmerries erover had dus ik heb geen normaal antwoord voor je
Volgens de GGD mag een klant zelfs niet eens gepiercet worden als diegene borstvoeding geeft, zie:
Hygiënerichtlijn voor piercen | RIVM > Overige algemene maatregelen.
Daarbij zijn ontstekingen een reëel risico bij het laten zetten van een piercing, waarbij het kan gebeuren dat je antibiotica krijgt voorgeschreven die schadelijk kan zijn en je dus je borstvoeding moet staken.
Ennn je hormonen kunnen behoorlijk uit balans raken als je weer stopt met borstvoeding geven, wat weer een negatief effect heeft op verse piercings. Het genezen van piercings duurt gemiddeld 6 tot 12 maanden, dus dat je stopt met borstvoeding geven in die tijd is reëel.
Ten slotte is het ook nog belangrijk hoe lang geleden je bevallen bent ivm ontzwangeren en bijbehorende disbalans in je hormoonhuishouding in verband met dus dat negatieve effect op de genezing(sduur) van je piercing.
Bedankt voor je uitgebreide antwoord. Ik heb ondertussen ook antwoord gekregen van de shop waar ik het wilde laten doen. In België mag het dus wel maar raden ze het sterk af voor bovengenoemde redenen. Ik wacht dus nog even.
Vind het echt lastig om goed bij de achterkant van m’n conch te komen met schoonmaken, want ik zie er helemaal niks van
Herkenbaar! Een ringetje was makkelijker schoon te maken maar dat trok m’n piercing na ruim een jaar goede genezing helaas toch niet.