felt amsterdam denk ik? @pastelzwart
wil al heel lang een bestelling plaatsen daar maar degene die ik wil zijn de hele tijd uitverkocht haha
felt amsterdam denk ik? @pastelzwart
wil al heel lang een bestelling plaatsen daar maar degene die ik wil zijn de hele tijd uitverkocht haha
Oh die wil ik ook heel graag, doet het pijn? Ben op zich niet bang voor de pijn met het zetten, maar meer voor erna.
Ora cobalt blue gold earring – Felt (feltatelier.nl)
zoiets maar dan groter! maar kan ze niet meer vinden
Ik heb ook een helix en vond deze toch wel wat tegenvallen qua pijn. Vooral de tweede (bovenste). En nu de 3e dag helemaal gezwollen en pijnlijk inderdaad, maar paracetamol helpt gelukkig. Hoop dat dat net zoals bij de helix na paar daagjes lekker over is.
Leuk! En grappige naam, haha.
De tweede doet pijn maar echt maar heel even.
Ik heb vandaag een double forward helix laten zetten! Echt blij mee. Wilde eigenlijk een triple, dat had qua anatomie wel gekund maar ze raadde het echt af ivm de zwelling. Dus nu twee en kan er altijd nog een bij laten zetten als deze genezen zijn.
Ah tof, heb ook gelijk een afspraak gemaakt voor volgende week zaterdag. Zag het hier al een aantal keer voorbij komen en door jouw berichtje word ik er weer aan herinnerd, dus ga het maar gelijk doen
Jaa goed zo, leuk!!
Volgens mij hebben ze op sommige sites ook 7 mm! Denk dat dat perfect zit
Waar je voor moet oppassen is dat een kleinere maat niet in de huid gaat snijden. @Radio heeft daar een keer een goed voorbeeld van laten zien geloof ik.
Ik heb een heel smal en klein ringetje en heb nu een streepje ipv gaatje in mn neus.
Als je kijkt naar de diameter van je ringetje zie je dat 'ie strak tegen de onderkant van je neusvleugel zit. De vorm van je neus en hoe je gepiercet bent hebben invloed op hoe een ringetje valt. Dus een kleiner maat gaat je ‘probleem’ niet oplossen.
Ik ben geen goeie tekenaar maar hopelijk maakt het sense:
En met een te klein ringetje kun je idd last krijgen van een kaassnijder effect en een soort streepje in je neus krijgen.
Zo mooi vind ik dat! Helaas kon dat niet bij m’n oor dus heb ik toen voor een rook gekozen. Maar blijf ervan balen dat m’n oor daar niet geschikt voor was haha
Ik heb mijn ringetje zelf vervormd, meer ovaal gemaakt. Zodat 'ie meeloopt met m’n neusvleugel.
Ahh dat is jammer ja!
Sorry voor het korstje, maar krijg het niet echt weg en wil er nog niet te wild mee doen. Wilde een dubbele forward helix, maar dat doen ze niet bij de shop waar ik altijd ga, dus ga over 4 maandjes een tweede zetten. Flat is ook nieuw (vond ik best pijnlijk) en ik heb m’n daith laten vervangen.
Een neuspiercing (en daith) van 2 jaar oud groeit echt niet zomaar dicht he op een paar uur? Die moet eruit voor een operatie.
Ik hoop echt dat m’n tepelpiercing wel mag blijven zitten…
Neus gaat wel echt snel, maar die prikken ze ook zo weer door. Mijn daith heb ik dicht laten groeien maar durf niet te zeggen hoe lang dat duurde. Mag je geen bioplast staafje erin?
Neus kan best snel gaan inderdaad. Ik ben hem een keer kwijt geraakt in m’n slaap en kreeg hem 's ochtends niet meer in. Kraakbeen groeit niet met een paar uur dicht mits hij volledig genezen is
Ja m’n tepelpiercing is nog maar 3 maand oud, dus die groeit meteen dicht.
Die in m’n neus moest er oa uit omdat het een risico is als hij loskomt of ze moeten beademen oid. Dus tijdelijk iets anders erin mocht ook niet.
Echt megakut dit.
Ik word juist geopereerd omdat ik door m’n tepelpiercing (aan de andere kant, daar zit nu al geen piercing meer) een ontsteking heb ontwikkeld in m’n borst. Loop ik al weken mee, antibiotica helpt niet dus moeten het nu openmaken en draineren. Zal wel zeldzaam zijn, maar dat is dus een risico wanneer je daar piercet. Was bij een goede hygiënische shop en alle verzorging correct gedaan, dus gewoon dikke pech.