Piercingtopic

Ik kreeg aan het eind van de 9 mnd die voor de genezing stonden ineens nog een vochtbultje, maar gelukkig wel aan de binnenkant :raised_hands:

1 like

Ik heb aan de binnen en buitenkant een vochtbultje en heb ‘m nu 1,5 maand. Na ongeveer 2 weken was de gevoeligheid wel al helemaal weg. (Wel zelf bij mezelf gezet)

2 likes

Wtffffff echt? Dude, dat je dat kan

2 likes

Een keer diep ademen en het is weer voorbij hoor. :joy:

2 likes

Mijn conch was helemaal genezen, toen deed ik er een ringetje in en ging het mis. Alweer ruim een half jaar een staafje in maar hij wil maar niet genezen. Stom ding.

2 likes

Heb’m laten zetten toen ik 12 was in een alternatief kledingzaakje met zo’n pistooltje die ze ook bij Lucardi gebruiken.
Een week of wat gedruppeld met sterilon en nooit last van gehad.

Niet de goede manier uiteraard maar vroeger kon dit gewoon.

1 like

Oh shit, wat irritant. Ik heb mijn conch nu een jaar en is volgens mij ook helemaal genezen, ik wilde er ook een ringetje in doen maar nu twijfel ik.

Ik heb echt heel veel last gehad van de nasleep van 1 van m’n tepelpiercings. Kreeg borstontstekingen die niet weggingen met antibiotica, en ben uiteindelijk zelfs geopereerd. Heb toen 2 weken thuisgezeten en elke dag heftige wondzorg, dus leuk was het echt niet.
Ben intussen al een hele tijd helemaal hersteld, en nu wil ik eigenlijk heel graag die tepel opnieuw laten piercen. Heb er nu eentje terwijl ik altijd 2 in gedachten had. Lijkt me dat ik gewoon dikke pech heb gehad de vorige keer. Maar ik durf toch iets minder goed na vorige ervaring… Zou me vooral echt heel dom voelen als ik weer met hetzelfde naar de dokter zou moeten gaan.

2 likes

we weten allemaal dat het slecht is maar toch lijken we allemaal meer issues te hebben met goed gezette piercings dan de oude piercings die we bij een sketchy juwelier hebben laten schieten :sob: echt raar. mijn helix is ook geschoten en heb daar 0 last van gehad terwijl mijn normale kraakbeenpiercings altijd eeuwen duren

4 likes

Apart hè.

Zo heb ik nog altijd ellende van m’n second lobe, die is ook gezet met pistooltje, inmiddels een mooie tijd geleden maar komt nog steeds prut uit zo nu en dan.

Kraakbeen piercings doen het verder prima.

9 likes

Mijn forward helix is de laatste weken echt vervelend. Staat dik, doet pijn en is geïrriteerd en ik heb ‘m ondertussen 7 jaar.
Heeft zeer lang geduurd om te genezen maar was nu echt al jaren rustig en nu dit :woman_shrugging:

1 like

@Luzarl @Dazed @Loxodonta @vitaminwater @Mirke @Kwal thanks voor alle antwoorden! Ik hoop dat het snel over is dan want hij is wel heel rustig

5 likes

Ik heb hem na een half jaar mogen wisselen naar een ringetje. Hij was eerst rustig, toen vlamde hij op met vochtbultjes en uiteindelijk toen dat genas was het klaar. Ik ging naar de piercer voor een check en toen mocht er toch al een ringetje in!

1 like

Dankjewel

2 likes

Ik heb toen ik 16 was een hele tijd een neuspiercing gehad en toen was ie super onrustig, altijd ontstoken en ellende enzo terwijl ik 'm destijds wel goed verzorgde. Toen een paar jaar niets gehad en in maart weer door hetzelfde gat (was een litteken) en bij dezelfde piercer laten zetten. 0 ellende gehad en heb 'm na 2 maanden ingewisseld voor een ringetje omdat ik dat knopje er elke keer per ongeluk uit rukte (deed pijn). Still going strong want hij doet het nog steeds helemaal prima haha.

1 like

Ik zit te wachten op m’n afspraak maar het loopt uit en nu merk ik dat ik daardoor superzenuwachtig word :weary: Pfff wat doe ik mezelf eigenlijk aan

2 likes

Goed gegaan?

1 like

Ja! Uiteindelijk wel een dik half uur gewacht en het voelde erna ook allemaal een beetje gehaast. Én waarvoor ik kwam paste niet bij hoe m’n oor eruit ziet helaas :sob: Maar heb nu een tragus erbij in m’n andere oor.

1 like

Zie zoveel mooie piercings op etsy, maar vraag me af hoe betrouwbaar dat is als het gaat om het soort materiaal dat onder info vermelden

Waarom zou je het risico nemen?

Ik zou het zonder al dit gezeik niet aanraden, laat staan wat er bij jou is gebeurd

4 likes