Piercingtopic

Eindelijk een goede traguspiercing. Er zat al maanden een neuspiercing in met zo’n gebogen staafje omdat ik mijn tragus kwijt was geraakt :joy:

3 likes

Ik zit erover na te denken om een daith te laten piercen. Heeft iemand misschien een aanrader qua shop in Zwolle en omgeving?

Heel erg leuk!

1 like

Mijn dochter van 5 wilt graag oorbellen maar ze zit op zwemles. Is het advies nog steeds om 6 weken niet te zwemmen? Ik lees op internet namelijk verschillende adviezen.

Lijkt me wel logisch om niet met een open wond in een goor bad te gaan

5 likes

Ik zou die 6 weken echt aanhouden want het is zo ontstekingsgevoelig op het begin!

1 like

Ik kende echt veel kinderen die oorbellen mochten om te vieren dat ze klaar waren met zwemles bijv :slight_smile:

4 likes

Dat leek mij ook maar las dat sommige dat advies dus niet meee gaven. Vandaar dat ik het even wilde checken!

2 likes

Toevallig had ik het hier met een piercer over, zij raadde aan om sowieso tot minstens 12 jaar te wachten, omdat oorlellen tot die tijd nog erg groeien

1 like

Oo jeetje! Daar had ik nog nooit over nagedacht!

Ik heb al oorbellen vanaf dat ik 6 weken oud was. Niks mis met mijn oorlellen en oorbellen.
Dan zouden hele generaties rare oren hebben…

1 like

Rare oren is een beetje overdreven, maar er zijn wel hele generaties met mismatchte oorbellen of uitgerekte gaatjes.

5 likes