Eindelijk een goede traguspiercing. Er zat al maanden een neuspiercing in met zo’n gebogen staafje omdat ik mijn tragus kwijt was geraakt
Ik zit erover na te denken om een daith te laten piercen. Heeft iemand misschien een aanrader qua shop in Zwolle en omgeving?
Heel erg leuk!
Mijn dochter van 5 wilt graag oorbellen maar ze zit op zwemles. Is het advies nog steeds om 6 weken niet te zwemmen? Ik lees op internet namelijk verschillende adviezen.
Lijkt me wel logisch om niet met een open wond in een goor bad te gaan
Ik zou die 6 weken echt aanhouden want het is zo ontstekingsgevoelig op het begin!
Ik kende echt veel kinderen die oorbellen mochten om te vieren dat ze klaar waren met zwemles bijv
Dat leek mij ook maar las dat sommige dat advies dus niet meee gaven. Vandaar dat ik het even wilde checken!
Toevallig had ik het hier met een piercer over, zij raadde aan om sowieso tot minstens 12 jaar te wachten, omdat oorlellen tot die tijd nog erg groeien
Oo jeetje! Daar had ik nog nooit over nagedacht!
Ik heb al oorbellen vanaf dat ik 6 weken oud was. Niks mis met mijn oorlellen en oorbellen.
Dan zouden hele generaties rare oren hebben…
Rare oren is een beetje overdreven, maar er zijn wel hele generaties met mismatchte oorbellen of uitgerekte gaatjes.