Domme vraag misschien, maar ik heb mijn navelpiercing nu al bijna 3 jaar en het is nog nooit goed genezen. (altijd bloed of irritatiebulten) Is het dan een kwestie van haal 'm eruit en probeer het als de oude genezen is later opnieuw?
Heb niet echt advies maar ik had dit ook met mn navel. Die is nooit genezen en heb ik er uit gehaald na 3-4 jaar. Dacht zelf toen dat het kwam omdat ik er te veel op lag tijdens slapen. Niet opnieuw geprobeerd. Maar daarna tepelpiercings gehad en precies hetzelfde probleem. Terwijl ik er toen echt niet op sliep want dat was echt onconfortabel. Kraakbeenpiercings genezen bij mij wel normaal en heel netjes zonder gedoe. M’n piercer zei dat het misschien toch aan ligt dat body piercings bij mij minder goed gaan. Ze zei ook dat ze het vaak juist andersom ziet.
Ik zou aan je piercer vragen of er nog iets is wat je kan proberen eigenlijk!
Ik ben naar de piercer gegaan en ze gaf aan het nog vol te houden en zette er een ander staafje in. Het zou na 8 weken beter moeten zijn.
Hoop dat het met het nieuwe staafje beter gaat! Is de nieuwe van ander materiaal of met een andere vorm/lengte?
Andere lengte! Wederom titanium maar mijn initiële staafje bleek te kort, de ander te lang en de huidige precies goed.