Piercingtopic

Conch is ook prachtig. Ik heb laatst een daith en conch laten piercen. Kan niet wachten totdat ik er nieuwe sieraden in kan doen.

2 likes

Heel leuk! In hetzelfde oor? En heb je een foto, ben heel benieuwd.

Ja in 1 oor. Ik maak morgen even een goede foto.

Mijn oor, let niet op de sieraden, want ik wil eerst de conch en daith laten genezen voordat ik nieuwe sieraden wil.

In de conch wil ik een ringetje en dan heb ik nog 2 nieuwe piercings wensen, en dan is dit oor af.

7 likes

Wauww heel mooi! Mag ik vragen waar je die piercing in je helix vandaan hebt? Ik zoek die al een tijdje sinds ik hem ergens zag

1 like

Die komt bij de salon bij mij in de stad vandaan (Meppel).

2 likes

Dankjewel trouwens

2 likes

Heel leuk zo!! Wat wil je nog meer laten zetten?

Ik wil graag een anti trays en een flat.

Gaaf!!

1 like

Is dat Moon?

1 like

Ja klopt

1 like

Wat ik me afvraag, zou er iets bestaan waar tweedehands gouden piercings worden verkocht?
En ik weet niet of dit mag, maar mocht er iemand heeeel toevallig een wit gouden regenboog maansteen Zia van Anatometal thuis hebben liggen zou ik die graag over kopen!

Ja dit heb ik me ook al eens afgevraagd haha! Op Vinted kun je van bekende merken wel wat vinden, zoals Maria Tash of BVLA. En op facebook is er een groep ‘jewellery exchange’ waar piercings worden verkocht. Wel vooral amerikanen

1 like

Kun je bij jullie piercer meteen kiezen voor een leuk knopje? Ik wil graag een nieuwe helix maar mijn piercer gebruikt alleen van die lelijke grijze balletjes als eerste sierraad.

1 like

Ja als je bij een goede piercer gaat hebben ze veel opties in titanium (kunnen ze ook naar goudkleur anodiseren) en echt goud. Welke stad zit je?

Ik zie dat ze wel titanium sieraden verkoopt, maar daar zet ze dus niet mee (ook niet tegen meerprijs natuurlijk). Kan ook niet bedenken wat de reden erachter is. In de buurt van Nijmegen!
Kan natuurlijk ook naar een andere shop, maar heb heel veel vertrouwen in haar hygiene.

Dat is wel gek, dan zou je denken dat dat mindere kwaliteit titanium ofzo is, dat ze er daarom niet mee wil piercen? Ik heb altijd mooie knopjes/ringetjes er direct ingekregen en mijn piercer is lid van de APP (soort keurmerk dat ze volgens de hoogste hygiënestandaarden werken en beste materialen gebruiken)

1 like

Ik wil eigenlijk al jaren een medusa maar ik heb schrik voor tand(vlees)schade en ook zo’n prominent gaatje als ik het toch zou uitdoen. Heb ook een behoorlijk scheef gebit dus ik weet niet of het zo’n goed idee is

Ik heb nu 20 jaar een medusa en het is zeer zeker een zichtbaar gat als je hem uitdoet, denk dat je altijd zou blijven zien. Maar met tandvlees heb ik dan echt helemaal geen problemen gehad

2 likes