Piercingtopic

Ja wonderbaarlijk genoeg wel, dit is echt 15 jaar geleden , maar begrijp nog steeds niet dat dat kon.

2 likes

Ik wil al een tijd lang tepelpiercings maar stel het telkens uit, ze zouden allang genezen kunnen zijn :stuck_out_tongue:

Vond het heel erg mee vallen! Ik wil ook graag een rook, maar hoor van veel mensen dat die pijnlijker is dan de conch…

Haha jaaa zo is mijn Helix ook ‘gezet’ 13 jaar geleden! Trau-ma-tisch.

Een rook lijkt me ook pijnlijk… maar zo mooi als ie geheeld is met een klein ringetje erin :slight_smile:

1 like

heb conch en rook. Vond rook pijnlijker! Is een lastiger plekje zegmaar! Vond de tang al pijnlijk :’)

2 likes

Heeft hier iemand een septum? Ik vind ze de laatste tijd zo gaaf dus nu wil ik er misschien een.

Nee ken wel mensen die het hebben maar vond het persoonlijk wat minder

Shit nou wil ik ook

Ik heb nog steeds issues met mn neus, ga morgen mn ringetje erin laten zetten. Zelfs de piercingshop kon me niet helpen… en op mn werk zijn geen duidelijke afspraken dus zo lang die er niet zijn hoef ik me ook nergens aan te houden

Ja ik had het in de hema ook! Na een tijdje ben ik gestopt met afplakken en niemand zei er wat van.
En ach, als ze me weg willen sturen om mn ring dan doen ze dat maar. Ik vind zo wat anders :slight_smile:

Ga jij mee? Ik wil het wel echt maar mama vermoordt me haha

1 like

Ik wil zo graag een neuspiercing, maar ik durf niet en dat terwijl ik wel een aantal tattoo’s heb die toch een stuk permanenter zijn. :sweat_smile:

1 like

Waarom durf je niet?

Ik weet niet, vooral de pijn denk ik?

Bij mij deed het echt heel erg veel pijn maar mijn moeder voelde er vrijwel niks van. Ik ben er wel echt elke dag nog blij mee. Vind het zo mooi en sexy en het verrijkt mn gezicht en maakt me echt knapper. Kan niet wachten tot mn ringetje er weer in mag

1 like

Ah dit klinkt echt fijn <3 Precies waarom ik er eentje wil, denk dat het mijn gezicht heel mooi “aanvult”.

2 likes

Ik heb bijna 2 jaar lang een septum gehad. Deed frickin’ zeer aangezien het bij mij net door een klein stukje kraakbeen ging. Stond me wel goed, al zeg ik het zelf.

Alleen ben ik begin dit jaar m’n piercing verloren en had ik geen reservepiercing meer, de winkels waren dicht en m’n zusjes die tientallen piercings klaar hebben liggen (aangezien ik ze altijd kwijtraakte) waren niet in de buurt. Dus toen maar dicht laten groeien.

Jammer, zou het zo weer doen.

Ik heb aan de ene kant een conch en helix, nog steeds niet echt genezen na 1 jaar, anderhalf jaar


Andere kant een tragus en wil nog heel graag een forward helix aan deze kant als de rest is genezen

6 likes

Misschien heel dom, maar wanneer weet je of je piercing echt genezen is dan? Heb mijn conch al wel een aantal maanden en wil er eigenlijk een ringetje in. Heb een weekje last gehad, daarna niet meer. Komt ook geen vocht uit oid, geen pijn, niks. Of echt die 9 maanden afwachten tot het verwisselen van sieraad?

Is een kwestie van smaak denk ik, waarom en wat vind je minder aan een septum?

Oh super chill dat het niet zo veel pijn doet! Heb wel kraakbeenpiercings dus dat gevoel ken ik wel haha. Was ook wel een beetje bang voor de genezingstijd maar 4 weken is prima te doen gelukkig. Gaat het omklappen makkelijk? Op mijn werk zal het niet zo’n probleem zijn denk ik maar mijn vriend vind het niet zo mooi dus voor hem wil ik hem af en toe wel kunnen verbergen.

Duurde het bij jou ook langer met genezen omdat het door je kraakbeen ging? En groeide het snel dicht toen je hem eruit haalde?

Thanks! Dit klinkt als iets wat ik wel moet oefenen haha.