Piercingtopic

Oh kei mooi trouwens @Louvitaines ik wil die ook al een tijdje! Maar ik blijf het uitstellen, haha

1 like

Ik was, volgens mij, ook 25 of 26 toen ik m liet zetten. Nu 29 en draag m nog steeds hoor! Gewoon doen als je wil. En pijn viel mee. Ik moest alleen meteen erna niezen.

1 like

Ah bedankt voor je antwoord (jij ook @anon98052296!), voel me er al wat zekerder over. Ik hoop dat ik als ik binnenkort in de buurt van mn vaste shop ben dat ik het spontaan durf :joy:

1 like

Haha, ik ben 32, dus kan prima :stuck_out_tongue: En pijn… ik vond het wel meevallen eigenlijk. Ja, het deed even zeer en vooral erna, maar niet mega erg. Het is alleen de eerste 48 uur onhandig als je jeuk in je neus hebt, haha. Schieten vond ik veel pijnlijker.
Mijn oog bleef trouwens maar tranen, haha. Heeft minstens 5 minuten geduurd.

1 like

Ik vind een neuspiercing ook zo mooi, vooral met een ringetje. Ik mag het alleen niet van mijn werk, echt stom.
Had ooit met een collega afgesproken dat we het toch gaan laten doen omdat we het gewoon stom vinden dat het niet ‘mag’ haha.

3 likes

Neuspiercing vond ik vrijwel geen pijn doen, poeh die heb ik echt zo vaak weer laten piercen haha. Mis mijn dubbele neuspiercing soms nog wel, had wel wat aan beide kanten een neusknopje.

1 like

Ik wil ook graag een rook en misschien wel een snug erbij. Die laatste kan alleen niet bij elk oor geloof ik.

1 like

heel mooi die van jou @Louvitaines, ik wil ook graag een rook maar wil even wachten tot ik een baan heb waarbij ik weet dat het ook mag (kan m niet ff uitdoen als ik ga solliciteren)

1 like

Officieel mag ik ook geen zichtbare piercings, maar m’n haar valt er overheen dus bij mij doen ze er (piercings in oren) niet moeilijk over gelukkig. :smile:
Maar inderdaad, je kan 'm niet zomaar uitdoen!

Ik wil nieuwe piercings, zo graag! Zeker door dit topic en pinterest… En ugh, genezingstijd duurt lang, huilen!

Ik vind het een beetje een koe- gevoel geven. Vind het gewoon niet mooi. Vind een Madonna ook niet mooi trouwens.

Heb zelf een labret gehad, dat vind ik wel leuk, of een ringetje door je lip.

Add images

Heb een derde gaatje laten schieten :blush: heb vroeger tunneltjes gehad, vandaar dat mijn gaatjes wat groter zijn

7 likes

Ik wil eigenlijk ook een dubbele, maar dan wel 2 naast elkaar.

Haha tadaa ook mijn rook. Ik heb echt een heel lang staafje nu, maar die ga ik over 8 weken vervangen voor een kortere. Ook heb zojuist een lekkere bestelling bij by1oak gedaan voor nieuwe sieraden. Ik heb nu dit even in gedaan (too much zirkonia haha), want volgens mij zijn m’n sieraden door gisteren verkleurd :frowning: Bij het zetten van m’n conch moest ik m’n andere sieraden uitdoen. Dat hoefde nu niet en ik denk dat het door al de verschillende ontsmettingen en spulletjes lelijk is geworden. Heb het geprobeerd op te poetsen, maar het mocht niet baten. Achja dan maar van een nood een deugd gemaakt :wink:

3 likes

Super mooi sieraad! :star_struck: looking good

thanks:blush: Kan niet wachten tot ik de rest kan vervangen haha. Het kost me weer €100 extra maar het mag de pret niet drukken :money_with_wings::money_with_wings::money_with_wings:

Ik moest mijn forward helix uitdoen wegens omstandigheden alleen krijg ik hem nu niet meer erin, zelfs geen oorbelstaafje. Zo zonde als het dichtgroeit

Heeft iemand ook een smiley? Ik heb een ball closure ring erin, maar dat balletje (diamantje) schuift altijd automatisch naar boven… Nu zit het ringetje daardoor ook niet meer recht in m’n tongriem (klein beetje gemigreerd). Naja. De genezing ging in ieder geval extreem snel, geen last van gehad.

Ik zag pas iemand met een piercing aan de onderkant van de mond in dat velletje tussen je onderlip en tanden (dus een smiley aan de onderkant). Ik wist niet eens dat dat ook kon.

Mijn piercings, niet quoten svp

Rechts had ik eerst een industrial maar die was ik helemaal zat. Ik vond dus van de week nog een ander gaatje van meer dan tien jaar oud dat nog open was, daar zit nu het smalle ringetje in. Mijn rook is nog steeds helende.
Links wil ik nog een daith en ik laat binnenkort nog derde gaatjes schieten denk ik.

14 likes

waar zijn de ringetjes in je 1e oorbelgaatje van?