Piercingtopic

@Kerselaar Fashionology.

2 likes

Oh crap ik ben een bolletje kwijt van mijn nieuwe piercing. :disappointed: Kan vanmiddag heen om nieuwe erop te laten zetten.

Ik heb al een paar jaar een tragus maar heb nog nooit een ander sieraad er in gedaan omdat ik hem niet los krijg, hebben meerdere mensen dat? Nog tips? Neem me steeds voor bij een shop langs te gaan maar dat komt er dan niet van.

En hoe lang mag je ook alweer niet zwemmen? Denk eraan om er iets bij te nemen in m’n oor maar weet niet of de timing handig is nu.

Mijn forward helix zat ook muurvast, bij de piercingshop hebben ze die doorgeknipt en er vervolgens een andere piercing ingedaan. Ik heb dus helaas geen tips voor je hoe je dit zelf kan doen, haha.

1 like

Niet. Ik laat het warme water onder de douche zijn werk doen, werkt bij mij prima. Mijn piercings zien er tot nu toe goed uit, heb er ook helemaal geen last van. Alleen de eerste dag deed mijn oor pijn en de dag erna nog een beetje maar ik voel het nu al niet meer en het ziet er goed uit.

Ik zit echt zo min mogelijk aan een nieuwe piercing.

Ik maak mijn neus 2 keer per dag schoon met een zoutoplossing :slight_smile:

Ben een bolletje/kraaltje kwijt van mijn neuspiercing, dat is wel echt balen. Hoop maar dat ik hem niet verlies nu, haha.

Prachtig @Sax :heart_eyes:

1 like
Foto piercing

Heb 7 maanden geleden mijn traguspiercing laten zetten. Nooit een seconde last van gehad, tot ik gister mijn oordopjes niet zonder pijn in kreeg. En nu zie ik dat er een vochtbultje naast zit. Hebben jullie tips?

Ah oke, daar was ik al mee begonnen dus dat hou ik dan maar even aan. Thanks!

Ik heb nu al ongeveer 2 jaar dezelfde piercings in mn oor en vind het nogal saai worden. Welke zou ik er nog bij kunnen piercen? Heb eig ook een tragus maar die vind ik niet fijn zitten (met oortjes enzo)

Ik twijfel over een daith of een rook…daith lijkt me pijnlijker want meer en langer door kraakbeen prikken…of is dat onzin? Iemand ervaringen met beiden?

Thanks! Heb wel wat pijnlijke piercings nu maar hij lijkt me dubbel pijnlijk want dubbel zo veel weg om af te leggen haha

Ik denk dat een rook hier heel mooi bij staat!

1 like

Ik denk forward helix

2 likes

Forward helix! Of inderdaad een rook, maar is beide al genoemd.

Thanks @anon68622085 @Louvitaines @sofetch @sax ! Ben een piercingnamennoob dus heb t ff opgezocht en denk dat het een forward helix gaat worden :smile:

1 like

Ik heb een keer een piercing in Thailand laten zetten die waanzinnig is gaan ontsteken ( mijn schuld) en daar heb ik toen iets van een half jaar antibiotica voor geslikt en allerlei behandelingen blabla en nu heb ik een soort beginnen bloemkool oortje. Klinkt veel erger dan het is, mijn ene oor is gewoon wat vervormd. Maar daardoor zit er nu een randje dat echt gemaakt is voor een rook :grinning: En ik wil hem zo graag laten zetten maar ik ga op vakantie enzo, is niet handig met schoonmaken. Dus na de zomer!

Dankzij dit topic zit er nu een conch piercing in mijn oor😁

9 likes

Vertel! Deed het zeer?

Het piercen zelf ging zo snel dat ik daar vrijwel niets van voelde en nu klopt en prikt het een beetje. Dit is mijn eerste piercing dus ik heb niets om het mee te vergelijken, maar het viel mij echt 100% mee

1 like