dankje! Ik heb 'm na 6 mnd ongeveer gewisseld
@dombo anti tragus inderdaad!
Ik heb eindelijk het juiste ringetje voor mijn helix! Had redelijk veel miskopen gedaan, omdat mijn oor blijkbaar groter is dan dat ik dacht, dus het paste nooit. Van staafjes gaat het steeds enorm irriteren (iemand die hier ook last van heeft?) Merk echt dat het veel beter gaat. Ik had een tijdelijk ringetje dat niet helemaal dicht ging. Dus mijn haar en dekens/kussen bleven soms haken. Nu eindelijk een die prima zit, en het is een zwarte. Love it.
Bij mijn tweede gaatjes die ook forever bleven ontsteken merk ik dat het met ringetjes gewoon al heel lang goed gaat! Wil binnenkort ook 3e gaatjes laten piercen, en wil een beetje variatie. Anders heb ik per oor 3 oorbellen van silver, en dan aan een kant een random zwarte helix. Merk echt dat ik de keus van welke piercings ik wil dragen veel lastiger vind dan wat ik in de ochtend moet aantrekken😂
Al eventjes geleden, maar ik heb m’n tweede nostril laten piercen, zo blij mee
en ben begonnen met het stacken van m’n septum:

Heb ook een hele set (voor m’n twee nostrils en medusa) in de maak van BVLA met diamanten, kan echt niet wachten!
En heb supergave weights van Namaste aan kunnen schaffen (sproetjes zijn nep haha lekker IG hoe)
:
En het linker paar:
Woow zo mooi allemaal die sierraden en combi van piercings! Met dat stacken maak je dat gat dan ook groter?
Yesss, ik zit nu op 2,2mm. Dus een ringetje van 1 en van 1.2mm erdoor 
Wauw! Nu ik dit zie wil ik ook een septum icm m’n neuspiercing.
Doe het! 
Vet late reactie maar wauw, echt prachtig!
Vraagje; kun je een neuspiercing meteen met een ringetje laten zetten? Ik wil echt het meest bescheiden ringetje ooit, of moet ik dan toch eerst geloven aan een iets grotere piercing dan wel een knopje?
Niet in alle shops zetten ze meteen een ringetje. Ik heb 'm in Breda laten zetten met meteen een ringetje, maar die shop is nu dicht.
Ik moest ook eerst een knopje
Juist een heel ‘bescheiden’ ringetje is echt een no go voor een verse neuspiercing. Je hebt sowieso ruimte nodig voor zwelling namelijk. Daarbij wordt er een recht kanaaltje gepiercet en door er direct een ringetje in te plaatsen zorg je dus voor twee drukpunten in je verse piercing. Daarnaast zijn ringetjes ook beweeglijker en heb je dus allemaal extra irritaties in een piercing die al makkelijker geïrriteerd raakt (want dikker kraakbeen).
Ik heb af en toe een ringetje in mijn conch, maar verwissel dat eigenlijk altijd wel na 1 dag, omdat het zorgt dat er toch veel druk op komt(vooral met slapen)!!
Dankjewel 
Wacht maar tot m’n nieuwe sieraden binnen zijn, haha!
Heb net m’n tweede tepelpiercing laten zetten 
Ben daar niet zo gek van, staat natuurlijk gelijk mooi, maar gaat zo vaak mis. Net als dunne ringetjes in een conch etc.
Thanks! 
Septum is echt appeltje eitje vergeleken met nostrils (mits door de soft spot gepiercet natuurlijk). Voelde bij mij alsof er een haar uit m’n neus werd getrokken en that’s it haha.
Hier ook vrij ongevoelige tepels en ik vond het echt meevallen. Andere soort pijn dan nostrils wel, iets ‘dieper’ ofzo. Niet prettig, maar snel voorbij.
Heb jij instagram? Ik wil je volgen om je neus (dit klinkt echt raar)
Zo herkenbaar, ik vind het wel echt jammer. Een beetje alsof ik m’n conch voor niets heb laten zetten want ik wilde echt het ringetje, maar ben niet bereid m’n nachtrust ervoor op te geven 
Ik vond een neuspiercing echt 10 keer erger dan tepelpiercings. Tepels deed echt even pijn en brandde daarna een beetje. Maar mijn neuspiercing bleef echt lang pijn doen.