Je kan er ook zo’n plastic schijfje tussen laten zetten als je staafjes hebt! Daarmee was een vochtbultje bij mij in no time weg. En verder heb ik nooit zoutspray oid gebruikt, gewoon spoelen onder de douche met warm water.
Als ik het goed heb moet je hiervoor niet gewoon keukenzout gebruiken, want hier zit jodium in. Het beste is zeezout gebruiken
Ik gebruik nu NaCl (wat normaal als oogspoeling enz gebruikt kan worden) voor mijn conch, en ik denk dat dit de beste genezing tot nu toe is?? Niet te hard juichen want hij zit er nog geen week in natuurlijk
@Santeria Klopt, het is wel van belang dat het NaCl is, en ook dat je de juiste verhouding gebruikt (0,9%). Je kan het inderdaad kopen, maar je zou het ook zelf kunnen maken met gekookt (!) afgekoeld water en zout. Zorg dus wel dat de verhouding klopt, ongeveer een liter water met een theelepel zeezout.
Vandaag een conch laten zetten
Vond hem qua pijn wel pijnlijker dan m’n tragus. Verder allemaal prima
Heel blij mee!
Interessant artikel over de verschillende fases van heling waar je gepiercete plek doorheen gaat en wat je kunt doen om het te ondersteunen
Ik ben erg tevreden met alloverpiercings!
Dit is overigens heel snel genezen na het ringetje. Ervaar nu ook geen problemen meer, en vind dit veel fijner dan een staafje waar mijn haar steeds achter bleef haken.
Net daar een nieuw ringetje besteld voor in mijn oor, ben heel erg benieuwd!
Heb net een tragus laten zetten! Vond het qua pijn echt zó erg meevallen, snap niet dat ik me daar zo lang door heb laten tegenhouden. Ben er super blij mee!
Is dat van Ben Saunders of iemand uit die familie? Alleen om die reden zou ik er al niet heen gaan sorry
Ze doen heel erg aan massaproductie (voor weinig geld heel veel piercings zetten) en het feit dat ze regelmatig acties houden zegt wel genoeg denk ik. En ik weet dat er heel veel mensen met problemen vandaan komen. Dus zou er echt niet heen gaan. Als je ergens niet op moet willen besparen zijn het wel piercings/tattoos/andere ‘ingrepen’.
Ik ben heel goed gepierced en behandeld bij een piercingshop in Utrecht. Altijd mega druk daar. Kan wel even navragen hoe die shop heet als je interesse hebt.
Piercing Tattoo Utrecht, Tom van Oudenaarden
Twijnstraat 22, 3511 ZK Utrecht
https://g.page/piercingtattooutrecht?share
Heel professioneel!
Klopt! Ben daar heel fijn geholpen en goed gepierced altijd
Ja Tom is de bom!
Nou mensen, hij heeft de tepelpiercing laten zetten afgelopen weekend. En ik moet zeggen dat het best sexy is omdat het zo subtiel is.
Iemand een aanrader in Breda?
Ik heb zojuist heel onverwachts mijn neus laten piercen. Meine gute dat is echt heel andere koek dan een helix Maargoed gelukkig is het alleen het moment van piercen pijnlijk. Voel er nu vrij weinig van. Het is een soort van haak, dus moet de eerste nachten met een pleister slapen. En qua zout gaf hij aan dat ik baby neusspray kon gebruiken.
Ben benieuwd hoe dit staat als ik helemaal ben opgemaakt!
Heb overigens wel steeds de neiging om met mijn neus vleugels te gaan wiebelen, haha
Is Tilburg ook een optie? Ik heb mijn piercings bij Tribal Trading laten zetten.
Kan ook gewoon hier toch! Ik vind dat ook altijd leuk om te zien (tip; als je insta hebt de #curatedear gaan volgen!)
Mijn daith en rook (ook allebei in een ander oor ) zijn nog steeds aan het kutten. De rook is vrij nieuw (paar maanden) dus daar tolereer ik het nog van, maar die daith heb ik 1,5 jaar geleden laten piercen en omdat dat bleef irriteren 4 maanden geleden een ander ringetje in laten zetten en het blijft maar rood en opgezwollen zijn en korstig. Ugh ben er even klaar mee