Ik kon m’n koptelefoon wel op met m’n daith, maar had wel het idee dat er daardoor een beetje begon te broeien. Maar ik weet niet of dat echt zo is.
Heeft iemand van jullie ervaring met piercingshops in Overijssel of Gelderland? Ik zou graag een helix willen laten zetten maar weet niet zo goed waar en wat een goede zaak is.
Zooooo mooi! Als ik niet elke dag oordopjes zou dragen had ik deze ook heel graag gewild.
Ik ben heel tevreden over one spirit collective in arnhem, heb er een helix en septum laten plaatsen. Cas, de piercer daar, vind ik echt heel professioneel en hij weet heel veel
Ja, deze wou ik ook zeggen!
Oortjes gingen bij mij totaal niet, een koptelefoon met goeie kussentjes ging prima
Top, dankje!!
Hallo ik kom binnenvallen met een beetje (veel) stress, mijn helix is na 2 jaar of wat gaan ontsteken en er zit nu echt een rood vochtbuiltje onder aan de voorkant. Sinds vrijdag is ie heel pijnlijk, ik denk omdat ik er te veel met vieze handen aan gezeten heb. Dat doe ik normaal nooit omdat ik aan het begin ook veel ontstekingen had en het wel afgeleerd was. Ik heb het sinds vrijdag een paar keer schoongemaakt met zoutoplossing maar zal wel te laks zijn geweest want het is veel erger geworden, het vochtbuiltje is nu net zo groot als het knopje zelf. Moet ik me zorgen maken omdat dit nu na 2 jaar nog eens gebeurt? Moet ik beter doorgaan met zoutoplossing schoonmaken (en hoe doe ik dit het beste) en maar afwachten? Moet ik een keertje naar de huisarts? Ga ik dood??? (grapje)
Mijn truc bij deze dingen is je oor in een lauwwarm zoutbadje leggen. Werd bij mij de onsteking al snel minder van! Auwie het klinkt pijnlijk in ieder geval, sterkte!
Wat is een goede piercingshop in Utrecht?
Piercing Studio Utrecht ga ik het liefste naartoe! Altijd netjes en rustig geholpen en goed gepierced
Dan ga ik daar binnenkort maar eens langs. Dankjewel
Twee weken geleden heb ik een rook aan mijn collectie toegevoegd, heb nu een conch en aan beide oren 2x gaatjes
Het deed wel een stuk meer pijn dan mijn conch haha, maar de genezing gaat gelukkig weer goed!
Leuk! Wat ga je laten zetten?
Ik wil een daith.
Ah tof! Succes
Dankjewel voor het advies! Heb je nog tips over hoe ik dit het beste kan doen met m’n oor?
Ik doe het ofwel in zo’n sojasaus bakje of een eierdopje en dan zet ik die op tafel en dan m’n oor erin hangen. Als dit allemaal heel moeilijk is kun je ook gaasjes in het zoute water dippen en die om je oor vouwen en even laten zitten
Yayy de mooiste die er is
Mijn oren zijn volledig leeg op 1 gaatje aan beide kanten die ik sinds 7-jarige heb.
Ik had mijzelf beloofd dat ik daar verandering in mocht brengen als het beter met mij zou gaan en ik mijn master had behaald. En dit tijd is nu eindelijk gekomen.