Sowieso verstandiger om eerst met titanium te beginnen hoor! Want je krijgt eerst een lang staafje en die moet later ook nog vervangen worden door een korter staafje. Beetje zonde als je dan gelijk een gouden staafje aanschaft (á €50 tot €65 euro ongeveer) die je vervolgens niet meer gaat dragen en waarvoor je dus ook weer een nieuwe moet kopen. Dit is goud geanodiseerd titanium en komt imo dichtbij hoe het in het echt is:
Houd er rekening mee dat een rook 6 tot 9 maanden nodig heeft tot het genezen is en na 2 à 3 maanden zal je staafje ingekort moeten worden. Soms zelfs nog een tweede keer voor je ‘definitieve’ maat.
Hier ook weer blij, want heb mijn mini stackje weer iets kunnen vergroten en zit op 3,2mm nu. Mijn BVLA sieraden zijn ook binnengekomen dus je ziet ook één van mijn geelgouden ends met diamant
sorry voor mijn erg zichtbare poriën:
Ennnnnn mijn Megalodon weights met maansteen zijn binnen en ben helemaal in love:
En en ennnn mijn laatste blije update is dat ik eind januari mijn oorlellen laat scalpellen! Zal dan van 14mm naar zo’n 30mm gaan 

ik ben weer wat wijzer. En gave piercings!
tot een paar uur daarna zelfs. Maar daarna bijna geen last meer van gehad. Kan er gewoon normaal op slapen zelfs. En dat terwijl ik er een ringetje in heb en dat is blijkbaar normaal niet echt de bedoeling (wist ik niet totdat ik hier een foto had gepost)