Ik heb af en toe een ringetje in mijn conch, maar verwissel dat eigenlijk altijd wel na 1 dag, omdat het zorgt dat er toch veel druk op komt(vooral met slapen)!!
Dankjewel
Wacht maar tot m’n nieuwe sieraden binnen zijn, haha!
Heb net m’n tweede tepelpiercing laten zetten
Ik vind het dus gek dat kan.patha (redelijk bekende piercer in a’dam denk ik) dus wel hele smalle ringetjes piercet in neuzen. Iemand die ik ken heeft dat ook laten doen daar en die heeft nu al maanden een heel groot vochtbultje.
Ben daar niet zo gek van, staat natuurlijk gelijk mooi, maar gaat zo vaak mis. Net als dunne ringetjes in een conch etc.
Thanks!
Septum is echt appeltje eitje vergeleken met nostrils (mits door de soft spot gepiercet natuurlijk). Voelde bij mij alsof er een haar uit m’n neus werd getrokken en that’s it haha.
Hier ook vrij ongevoelige tepels en ik vond het echt meevallen. Andere soort pijn dan nostrils wel, iets ‘dieper’ ofzo. Niet prettig, maar snel voorbij.
Heb jij instagram? Ik wil je volgen om je neus (dit klinkt echt raar)
Zo herkenbaar, ik vind het wel echt jammer. Een beetje alsof ik m’n conch voor niets heb laten zetten want ik wilde echt het ringetje, maar ben niet bereid m’n nachtrust ervoor op te geven
Ik vond een neuspiercing echt 10 keer erger dan tepelpiercings. Tepels deed echt even pijn en brandde daarna een beetje. Maar mijn neuspiercing bleef echt lang pijn doen.
Ik heb geen neuspiercing maar wel septum en beide tepels. Ik heb een vrij lage pijngrens maar septum viel me heel erg mee; prik was wel even venijnig maar de pijn trok heel snel weg. Dezelfde dag voelde het eigenlijk al een beetje aan als een blauwe plek. Mijn tepels zijn gevoelig en de ene tepel was echt heel chill qua zetten. Je voelt t wel maar ik had geen pijn ofzo. De andere tepel was echt heel kut qua zetten, die deed echt pijn en toen ben ik ook in janken uitgebarsten. De piercer zei dat mijn weefsel bij die tepel iets dikker was en dat het daarom pijnlijker was.
Ik heb sinds 1,5 week een conch en hij jeeeukt zo irritant
Dat is een teken van genezing toch? Hoe bevalt het verder? Ik heb toevallig gister mn conch met een heel dun naaldje weer doorgeprikt. Ik had mn oorbel eruit gehaald. Nu heb ik er weer een knopje in. Ik blijf nog steeds op zoek naar een mooi ringetje die er makkelijk doorheen kan.
Ik denk van genezing inderdaad, hij ziet er verder wel goed en niet geïrriteerd uit dus gok niet dat het een ontsteking is. Hij bevalt verder echt heel goed, ben er blij mee!
Mooi!
Ik heb dit ook gehad bij een geschoten oorbel. Het was bij mij ook zo dik geworden dat m’n oorbel van de voorkant niet meer zichtbaar was. Hij is er toen via de achterkant uitgetrokken door m’n piercer.
Ik heb het toen eerst best lang laten weken in een zoutoplossing, bij mij was het ontstoken en daardoor gint die ontsteking echt meteen weg. Dat eruit trekken deed daardoor ook helemaal geen pijn. Ik heb het gewoon dicht laten groeien en een jaar later opnieuw laten piercen (dus niet schieten). Waarschijnlijk zat het te dicht bij m’n kraakbeen om te schieten.
Die bult zat er toen nog, ik kreeg toen ook echt een rare bult aan de achterkant. Ik heb het toen gewoon met rust gelaten en af en toe schoongemaakt en nu is het helemaal weg.
Dat dichtgaan kan echt mega snel gaan en als het tunneltje door je oorlel niet helemaal goed geheeld is kun je steeds naast het gaatje aan de achterkant prikken. Mij ook wel eens overkomen. Het hielp om de oorbel er achterstevoren in te doen, dat lukte wel. Kan iemand je helpen? En sowieso alles met sterilon overgieten.
@Radio ik wil je niet op nog meer kosten jagen met sieraden, maar zag dit langskomen! Zij stopt met weights verkopen dus alles is in de uitverkoop, wie weet vind je het mooi
https://aliceruby.com/products/acrylic-lotus-flowers-with-brass-saddle-weights
Lief! Maar ik mag echt geen geld meer uitgeven ga zo mijn BVLA pieces laten installeren yessss (en afrekenen, vandaar dat ik ff een rem erop moet haha)
Aaah ik heb ineens een ontstoken neuspiercing? Pijnlijk en beetje witte zooi zit er bij. Heb mn piercing al 16 jaar! Sinds juli zit er een ringetje in waarbij mn gaatje van 0.8 naar 1mm is opgerekt.
Er zit een witgoud ringetje in, dus goed materiaal. Hoe kan dit ineens gebeuren?
Moet ik het door het ietsjes oprekken als weer een nieuwe piercing zien?