Ik heb mijn neuspiercing nu zo’n anderhalve week en hij is zooo chill. Heb er echt geen last van, doet geen pijn en het ziet er mooi uit. Alleen merk ik dat mijn huid 2x per dag met zout schoonmaken niet echt leuk vind, dus heb het naar 1x per dag teruggedrongen. Van de piercer kreeg ik ook het advies om met een pleister op te slapen, omdat hij er redelijk makkelijk uit te pulken is in je slaap (heb mezelf er al een keer bijna op betrapt) maar mijn vraag is hoe makkelijk ze nou echt uitgaan? Ben al op mijn hoede met een tshirt aantrekken, en zie het al voor me dat hij mij het kleinste tikje er uit valt. Maar dat zal wel reuze meevallen toch?
Ik heb gisteren 10 minuten op tafel gelegen met m’n oor in een bakje zout oplossing haha. Maar nu is het blaasje tijdens het slapen geknapt, ik weet niet of dat goed of slecht is :’)
Ahhh wat leuk Ik ben echt blij voor je. Ook met het opruimen wat je laatst zei, zo goed
Die van mij was een keer kwijt na de seks, toen op zondag had ik geen piercing en op maandag moest ik hem met pijn laten doorprikken… sindsdien heb ik een soort trekje ontwikkeld dat ik hem wel vaker controleer haha
Ik heb na 14! jaar mijn neuspiercing weer in gedaan. Ik ging voor de grap proberen of het nog kon en dat bleek echt heel makkelijk te gaan. Al is mijn neus nu wel wat gevoelig.
Maar mijn vraag is nu eigenlijk of ik er nog wat aan moet doen? Of is het zo dat, omdat dit gat er al heel lang zit, er niks meer mee gaat gebeuren?
Hahaha ik heb eens gecheckt maar die van mij is ook nog open. Hmmm haha. Verleidelijk wel om er iets in te doen. Jammer wel dat de andere kant wel weer dicht is, maar daar heb ik ook veel minder lang een piercing gehad.
Ik wil voor school iets produceren over piercings en besloot mezelf daarom te piercen met zo’n alieexpress apparaat. Maar ik vroeg mn moeder om hulp. Ze heeft drie keer verkeerd geschoten en nu heb ik een lelijk, half en scheef gat. Ik ga het nu maar even met rust laten en het in december laten doen door mn vriendinnen wat een hel
Mag ik vragen waarom je het nog een keer gaat doen als het nu al een paar keer mis is gegaan? Dit lijkt me eigenlijk zeer onverantwoord, vooral als je iets voor school wil produceren erover. Betaal dan een paar tientjes extra voor een getrainde piercer.
—-
Zijn jullie ook zovaak balletjes kwijt? Soms ben ik balletjes kwijt zonder dat ik het door heb.
Ik ga ook naar een piercer en naar een juwelier! Ik vond het eerst ook heel onverantwoord, maar iedereen deed het vroeger zo en ik ken meiden die 7 gaatjes hebben geprikt met zo’n apparaatje, dus ik maak me niet zo’n zorgen
Neejoh leuk
Ik vind het er erg leuk uit zien!
Ik heb eentje met een plat achterkantje en aan de voorkant een blauw steentje, heel subtiel.
Dit is wellicht ongevraagd advies van een ex-piercer: er zit best veel beweging in je oor (je ligt erop, je haar komt erlangs, je draagt een koptelefoon of komt aan je oor vanwege oordopjes). Een ringetje is erg beweeglijk en kan door dat herhaaldelijk bewegen wat beschadiging veroorzaken in je huid, vandaar de constante irritatie. Ik ben zelf nooit zo een groot fan geweest van ringetjes in kraakbeen. Je kunt zoals boven benoemd inderdaad een labretstaafje gebruiken. In ieder geval tot het weefsel wat rustiger is. Je kunt daarna nog kijken of het niet het materiaal is waar je last van hebt, sommige mensen reageren bijvoorbeeld slecht op staal, dus dan kun je eventueel een bioplastringetje proberen. Succes!
ik heb zelf meer succes gehad met zo’n flexibel staafje (wat ze ook doen voor zwangere vrouwen met buikpiercing zeg maar). goede lengte pakken (niet te strak, want dat irriteert) en je kunt er de bolletjes van je metalen piercing opdraaien. de flexibiliteit van het plastic staafje zorgde er bij mij voor dat ik minder irritaties had.
side note: uiteindelijk waren tepelpiercings toch geen succes bij mij, en heb ik ze na 1x opnieuw piercen en opnieuw proberen, er ze toch permanent uit moeten halen omdat ze eruit groeiden. bij sommigen borsten lukt het gewoon niet zei mijn piercer!
Het staafje door een ringetje kunnen vervangen (hij is daarom ook wat rood) maar ik ben er echt blij mee haha
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met een smiley piercing?
Ja, makkelijkste piercing die ik heb. Zetten was even een seconde een gemene prik maar niet echt pijn, genezen ging ook enorm snel. Wel erg wennen het gevoel in je mond.
Hij is alleen een beetje gemigreerd. Heb na 1,5 jaar nog geen last van verschoven tandvlees of iets.
Bedankt voor je reactie! Dat zijn inderdaad alle vragen die ik had.
Ik ga er denk ik voor. Het lijkt me niet dat het veel kwaad kan als je hem er direct uithaalt zodra je iets van schade merkt, dus ik durf de gok wel te nemen.
thanks!!