Deze ziet er zoooo lekker uit!
Ik heb voor vanavond de vegan crispy sticks van AH op de planning staan. Nog iemand ideetjes wat ik erbij kan maken?
Deze ziet er zoooo lekker uit!
Ik heb voor vanavond de vegan crispy sticks van AH op de planning staan. Nog iemand ideetjes wat ik erbij kan maken?
Deze zijn niet vegan (misschien wist je dat al, anders weet je het nu)
Haha jezus ja er staat bovenin vega maar wel misleidend dat ze zo pontificaal “plantaardig” hebben staan dan Sorry
Nou jaaa. Ik dacht ook vegan! Heb er nog mee in mn handen gestaand, maar gelukkig niet gekocht.
Ik wil trouwens graag een receptje delen. Is eigenlijk vega, maar zo goed te veganizen!
Ik had voor het eerst de kookroom van blue band, weet nog niet zo goed wat ik daarvan vond. Maar met vegan parmezaan en spekjes. Het was zo lekker, echt zo’n typische comfortfoodpasta die ik soms met plantaardige maaltijden toch wel eens mis
Huh wat stom, deze had ik afgelopen weekend op! Raar dat er dan plantaardig opstaat zeg.
Ja ik had het al in vegan groepen voorbij zien komen, vandaar dat ik dit weet. Maar heeeel misleidend inderdaad…
Ik doe de crispy sticks vaak op een wrap! Een beetje zoals die McChicken van de McDonalds haha. Dus de crispy sticks opbakken in een pan en dan een warme wrap vullen met Little gem sla, tomaat, komkommer, pickled ui en dan maak ik er iets van honingmosterdmayo bij (met een scheutje Maple syrup als ‘‘honing’’. Avocado is er ook lekker bij.
Ja goeie, vind ik ook erg lekker!
Heb er knolselderfrietjes uit de oven bij gemaakt, met plakjes gegrilde aubergine en paprika. Ook een aanrader!
Haha sorry, ik had niet door dat ik op een ouder bericht reageerde. Maar dat klinkt ook heel lekker!
Ik had dit een paar weken terug ook met producten van hun, dus gemaild. Ze gaan de verpakking aanpassen (en ze hebben wel vegan producten die nu alleen naar horeca gaan, die willen ze ook in de supermarkt krijgen en daar krijg ik gratis wat van thuisgestuurd om te proberen haha). Was wel echt teleurgesteld want vond de producten echt lekker
Maar dat is wel heel lief!
Ik wil voor iemand iets van vegan brownies of ander gebak bestellen wat in de brievenbus bezorgd kan worden. Hebben jullie aanraders voor waar ik zoiets kan bestellen?
Hebben jullie een favoriet vegan cupcake recept? Ik dacht aan pinda chocolade, en dan met een buttercream frosting met baileys of licor 43 erdoor. Ik wilde deze frosting gebruiken: https://thetoughcookie.com/2013/11/30/battle-of-the-buttercreams-part-ii-flour-buttercream/
Ik ga ook jello shots maken en blijkbaar is de rode jelly van dr oetker gewoon vegan!
Ik dacht mss kan ik framboos ofzo in de jello shot doen, alhoewel die ws naar de bodem zakt.
https://www.jumbo.com/uit-de-keuken-van-maass-veganistische-groente-tajine-couscous-400g/312489BAK
Nom. Net gegeten, was heerlijk.
Waar is het feestje
Vrijgezellenfeestje , met z’n 3en
Ik heb gisteren voor het eerst vegan roerei gemaakt van tofu! Ik had alleen al uit automatisme zout toegevoegd en daarna natuurlijk kala namak. Dus het was uiteindelijk veelste zout, echt niet te doen. Aankomende week poging 2
Vast al heel vaak gevraagd, maar altijd leuk om te lezen. Wat zijn jullie favoriete WAUW-recepten voor wanneer er vrienden komen eten?