Hebben jullie het ook via de eigen website besteld?
of verkopen ze het ook elders?
Ja precies! Het zit m dan in de verzendkosten vandaar dat ik dacht misschien bij een andere winkel ook te koop🙈
Waar haal je de mix voor de cheese cake? Kan het bij mijn Ah en jumbo niet meer vinden. En op de Ah website is die ook verdwenen.

Hebben jullie eem COOP in de buurt?

Zie ik zojuist op.insta
Wat goed! 
Ik ga ook bestellen denk ik, ben wel benieuwd. Vind alleen 20€ aan iets uitgeven waarvan ik niet weet of ik het lekker vind wel een dingetje 
Wat gek dat hele bericht is weg…
Maar je kan de code toch gebruiken?
Heb jij al besteld? Ik kan geen code invullen…
Nee die 20€ houdt me tegen. #gierigegerda
Maar je kan toch ook ééntje van 4,99 kopen?
Nee dan is het niet met gratis verzenden, dat is pas vanaf 20, vandaar!
Ah, overheen gekeken
nee dan wacht ik ook nog even af
Oh dit lijkt me lekker!
@Willem en de rest die nog een goed cheesecake recept zoekt: ik veganize het recept van bagels en bagels altijd, ik vond hun cheesecake altijd erg lekker namelijk. Het is dit recept: Bagels, Koffie en Geluk | Bagels & Beans, de eieren laat ik weg, en ipv de kwark gebruik ik Alpro go. Ik gebruik Lotus ipv Bastogne, maar je kan ook mariakoekjes oid gebruiken, net wat je lekker vindt.
Kala namak!
Ik vind tofu “ei” veel lekkerder. Misschien kan je daar een recept van opzoeken? Vaak met kala namak, mayo, kurkuma en bieslook volgensmij.
Ik vind kerriepoeder of vadouvan altijd heel lekker erdoor + bieslook en een gesnipperd sjalotje
Geprobeerd slagroom te maken met aquafaba
dat doe ik niet weer