Plantaardig/vegan eten #2

Hebben jullie het ook via de eigen website besteld?:innocent: of verkopen ze het ook elders?

Ja precies! Het zit m dan in de verzendkosten vandaar dat ik dacht misschien bij een andere winkel ook te koop🙈

Waar haal je de mix voor de cheese cake? Kan het bij mijn Ah en jumbo niet meer vinden. En op de Ah website is die ook verdwenen.

Screenshot_20210331-221840_Samsung Internet

Hebben jullie eem COOP in de buurt?

1 like

Screenshot_20210401-203943_Instagram

Zie ik zojuist op.insta

4 likes

Wat goed! :heart_eyes:

Ik ga ook bestellen denk ik, ben wel benieuwd. Vind alleen 20€ aan iets uitgeven waarvan ik niet weet of ik het lekker vind wel een dingetje :sweat_smile:

2 likes

Wat gek dat hele bericht is weg…

Maar je kan de code toch gebruiken?

Heb jij al besteld? Ik kan geen code invullen…

Nee die 20€ houdt me tegen. #gierigegerda

Maar je kan toch ook ééntje van 4,99 kopen?:see_no_evil:

Nee dan is het niet met gratis verzenden, dat is pas vanaf 20, vandaar!

Ah, overheen gekeken :see_no_evil: nee dan wacht ik ook nog even af

11 likes

Oh dit lijkt me lekker!
@Willem en de rest die nog een goed cheesecake recept zoekt: ik veganize het recept van bagels en bagels altijd, ik vond hun cheesecake altijd erg lekker namelijk. Het is dit recept: Bagels, Koffie en Geluk | Bagels & Beans, de eieren laat ik weg, en ipv de kwark gebruik ik Alpro go. Ik gebruik Lotus ipv Bastogne, maar je kan ook mariakoekjes oid gebruiken, net wat je lekker vindt.

6 likes

Kala namak!

4 likes

Ik vind tofu “ei” veel lekkerder. Misschien kan je daar een recept van opzoeken? Vaak met kala namak, mayo, kurkuma en bieslook volgensmij.

1 like

Ik vind kerriepoeder of vadouvan altijd heel lekker erdoor + bieslook en een gesnipperd sjalotje

1 like

Geprobeerd slagroom te maken met aquafaba :nauseated_face: dat doe ik niet weer

1 like