Plantaardig/vegan eten #2

Voor die prijs kan je hett wel een miljoen keer proberen, ditt kan je ook gewoon aan laten branden :grimacing:

4,30 hahahaha Wtf

Stoere borrelhapjes :joy: echt hoor

2 likes

Ik vind het gewoon zo stom dat er echt een miljoen vegan bloemkool producten zijn die een klein fortuin kosten, maar echt een minimaal aantal producten voor de gewone mens die heel makkelijk vegan kan zijn, en ook veel te weinig vegan producten voor de normale rijke mens. En dan worden er steeds dingen zoals vegan vissticks en vegan pizza en vegan biterballen uitgehaald om plek te maken voor nog meer “spannende” vegan dingen. Maar dan is het nieuwe spannende product fukcing bloemkool met een jasje met tatta kruiden

image
Dit is hun andere product en het maakt me nog bozer.

Vegan ribs: JA
FUCKIGN MAIS OP EEN STICK EN DOEN ALSOF HET VEGAN RIBS ZIJN NEE

25 likes

Waarom moet als het vegan is meteen ‘ gezonder’ gemaakt worden. Wil gewoon een ongezonde bitterbal of andere frituur snack, geen bloemkool.

9 likes

ja gvd vegans verdienen het ook om gewoon hun leven in geluk te lijden.

Alsof vleeseters ditt ook gaan kopen om meer groentten te etten, alsjeblieft zegt. Die lachen gewoon honend en nemen hun cheapo bitterballen en frikandellen mee om te frituren. Manmanman

6 likes

Ik eet de naturel versie van deze en ik vind m wel lekker! Het smaakt naar een mix van boterhamworst en leverworst, wat raar klinkt maar het is wel lekker vind ik. De textuur is alleen behoorlijk slijmerig en zacht 🥲 Het eet wel lekker maar het op brood doen is traumatisch

3 likes

Ik heb vandaag de vegan mozzarella van de Lidl gekocht. Ik ben zo benieuwd! Heeft iemand die al geprobeerd?

Ik wilde ook weer die ijsjes kopen, maar die hadden ze helaas niet.

1 like

11 likes

Kijk dit is de nieuwe vegan diepvries shit die de mensen willen @ bloemkool tutten

5 likes

Je ondertitel heeft nog nooit zo goed gepast

1 like

Omg die vegan Dr Oetker pizza, jongens. Oef. Echt 1 op 1 zoals deze zelfde smaak vroeger ook al bestond.
image
Nieuwe zwangerschapscraving en dat is niet goed voor me.

16 likes

Bij mij staat ie zelfs in de crappy kleine AH met rotassortiment! Wel alleen bij AH.

De Yoghurt Barn gaat 6 plantaardige producten verkopen in de supermarkt

7 likes

Hoe veel kan ik wedden dat het onbetaalbaar wordt :unamused:

Heeft iemand misschien tips voor een fijn kookboek of een bepaalde website met recepten?

Ik ben op zoek naar gezonde vegan gerechten en dan vooral die gebruik maken van onbewerkte producten :blush:

Ik kook graag afwisselend en ik merk dat ik elke week best veel tijd kwijt ben met nieuwe recepten zoeken. Als iemand een tip heeft waar ik veel van zulke recepten bij elkaar kan vinden dan zou ik heel gelukkig zijn!

1 like

https://www.pickuplimes.com/

Hebben beide een YouTube kanaal en de recepten zijn vaak makkelijk te maken.

High carb Hannah is zelf gefocust op gewicht verliezen en op gewicht blijven. Zelf ben ik dat niet, als het kleine porties zijn dan eet ik gewoon meer.

4 likes
2 likes

Ik ben ook echt groot fan van Pickuplimes. Niet mega ingewikkeld maar wel heel smaakvol. Haar video’s zijn heel duidelijk en mooi gemaakt en de website met recepten is ook heel fijn. Daarnaast spreekt haar manier van eten en hoe ze denkt heel relaxed. Ze woont toevallig in Nederland, dus alles is ook goed te verkrijgen.

Ik vond laatst Rachel Ama op YouTube, dat zag er ook leuk uit maar nog geen ervaring mee verder.

3 likes

Naast Pick Up Limes:

4 likes