Plantaardig/vegan eten #2

@Echo Meer een tool, maar ik vind Whisk hier heel handig voor. Het is een app, waarin je een link van een recept kunt plakken en dan slaat hij het recept gelijk op inclusief ingrediënten en bereidingstijd/wijze.
Daardoor kun je ook mapjes maken etc, en er staan ook al heel veel “collections” van anderen die bijvoorbeeld een lijst hebben met vegan gerechten.

Een beetje pinterest voor recepten, maar dan ook echt daarvoor geoptimaliseerd.

Dit krijg je bijvoorbeeld als je op vegan zoekt

5 likes

@Evenveel @JasonBourne @Parasol @Meka @Strawberry

Bedankt! Ik heb even snel naar alles gekeken en ziet er goed uit, vooral pick up limes!

En die app lijkt me mega handig want ik haal altijd overal en nergens recepten vandaan. Ik ga hem nu downloaden!

2 likes

Dit is de vegan lasagne die lidl laatst verkocht en ben positief verrast! Zou 'm opnieuw halen als ze 'm weer eens hebben. Hoewel ik die van de ah heel lekker vond, deze heeft echte pasta, bechamelsaus, kaas en gehakt :smiling_face_with_three_hearts:

edit: ik zie nu hoe vies mn boontjes eruit ien maar dat is basic honing mosterd saus want daar had ik zin in. Wel vegan honing mosterd saus

13 likes

Jammer dat ik m niet heb meegenomen :sob:

Mijn hele vriezer ligt er vol mee voor nu na de bevalling, love it.

De dumplings zijn ook heel goed trouwens! Maar 2 euro voor een flinke zak, echt een derde van de kosten bij de toko. En ze zijn een beetje pittig, houd ik wel van.

2 likes

Ik die dumplings zijn echt golden!! Ik was helaas te laat om ze dik in te slaan afgelopen week. Had nét de laatste zak kunnen pakken.

Echt perfect als lunch🙌

Wij hebben 8 zakken in de vriezer liggen :joy:

2 likes

Ik wil ook een vriezer waar 8 zakken in kunnen :joy::sob:
Welke dumplings waren het overigens? Weet ik wat ik moet hoarden volgende keer

1 like

Gewoon van de Lidl uit het vriezer gedeelte met vegan erop, maar was ook afgelopen week dus weet niet of ze ze nog hebben. Wij hadden de laatste bij ons.

1 like

Ik heb Nurishh als gratis item in de bonus:

Wat moet ik met zoveel vegan kaas? :sob:

4 likes

Ik kon het nu unlimited inscannen:

En ja, ik heb perongeluk een verpakking te weinig ingescand :joy:

Ritueel verbranden…
:sweat_smile: Sorry, ik vind dat merk echt te smerig

2 likes

Hahahahahaha ik ook! Vorige week een pizza mee gemaakt en ik heb alleen de korsten en de topping eraf gegeten. Die geur alleen al is zo vies 🥲

1 like

Hahaha ik vind het echt prima te nassen op een burger, maar ik eet plakken kaas sowieso nooit echt op een andere manier.

Nou there you go, blijkbaar eet je vanaf nu alleen maar burgers :joy:

3 weken lang burgers vreten it is :weary:

1 like

Deze vind ik zelf ook heel fijn!

1 like

Hoezo krijg je gratis producten, krijgt iedereen dat? Waarom ik niet :sob:

Ik krijg vrij regelmatig gratis producten! Had een tijdje terug Beyond Burgers/Mince/Sausages gratis en heb toen m’n hele vriezer volgestouwd.

Maar het is vrij willekeurig geloof ik wie wat gratis krijgt.

Mocht je m’n bonuskaart hiervoor willen gebruiken mag je me een berichtje sturen hoor :blush:

Lief van je! maar dat hoeft niet hoor dank je. Zo chill dat je beyond producten hebt gekregen, die zijn normaal zo duur