Ik vond het echt melkchocolade haha, maar ik vind het al snel niet puur genoeg.
Wow, op mijn faculteit is het sinds vandaag mogelijk om een broodje met vegan pulled pork (jackfruit) ipv kroket of kleffe kaas te bestellen! Had vandaag zelf brood bij me maar ga het morgen zeker proberen. 
Hoera! Het koningsdagevenement waar ik voor werk heeft gewoon meerdere vegan opties (en 2 full vegan foodaanbieders) 

Ik heb vandaag meiraapjes gekocht!
Ik ga ook vandaag boodschappen doen in Duitsland. Ik raad je aan om ook de simply v roomkaas naturel en kruiden te kopen. Die zijn beide zooooo lekker.
Ja ging DVS niet alles vegan doen aan het eind van 2019?
Dat zou chill zijn maar eigk geloof ik het niet meer nadat vivera alles zou veganizen en na 1 product daar gewoon mee stopte 
Dacht dat ze 2020 hadden gezegd maar weet niet wat er van over is na de verkoop aan Uni.lever
Maar Viveraās nieuwe producten zijn tenminste vegan terwijl DVS weer met vegetarische kroketten aankomtā¦
Ik heb een keer jackfruit, voor bij tacoās, gemaakt na aanleiding van een linkje hier. Nu zag ik vandaag in de AH dat ze een kant-en-klare versie hebben. In āmijnā AH is het nieuw, maar misschien al lang en breed bekend bij anderen hoor.
[https://www.ah.nl/zoeken?query=jackfruit%20upton]
Vind het wel duur. Maar goed, misschien is het wel de prijs waard, geen idee.
Vond je het lekker?
Wij ontwikkelen het op mijn werk ook voor een andere supermarkt maar de samples die binnen kwamen werden door niemand positief bevonden op smaak 
Ik heb het niet gekocht! Vond het zo weinig voor de prijs. En ik vond wat ik toen zelf had gemaakt zo lekker (en er beter uitzien) dat ik dacht, ānee bedanktā.
Maar als iemand hier zou zeggen āeet het, het is fantastischā, zou ik het wel een keer kopen denk ik. Nu niet meer dus 
O sorry, ik bedoelde wat je zelf had gemaakt. Maar duidelijk nu 
Ooooo ik snap het! Haha. Maar als je het nog eens wil proberen, dan is dat recept van hier echt een aanrader!
Ik vind jackfruit echt geweldig!!! Op aanraden van @anon76889665 mix ik vaak verschillende vervangers om de juiste structuur te krijgen. Jackfruit is dan goed voor de malse/vettige stukjes āvleesā
Zijn er hier tofu experts? Ik haal wel eens wok met tofu, daar bakken ze hem niet eerst op, dus hij is volledig zacht. Maar bij alle curry recepten die ik online vind met tofu erin, staat dat je de tofu eerst op moet bakken.
Als ik de tofu blokjes zacht en smeeuig wil houden, kan ik ze dan op het eind in mijn curry gooien en een paar min mee laten sudderen. Is het dan niet rauw, valt het dan uit elkaar, verpest ik daarmee mān curry?
Ik eet pas sinds een paar maanden vegan, dus tofu is nieuw voor mij haha.
Ik denk niet dat je je curry verpest en je kan tofu volgens mij ook rauw eten dus dat zal geen probleem zijn. Bij mij valt tofu nooit uit elkaar als ik het eerst goed uit laat lekken. Ik zou het gewoon proberen en met roeren in de curry misschien wat voorzichtiger zijn!
Ik had ook een keer een kant en klare versie gebruikt, maar vond er niks aan. Zelf kruiden en bereiden is zoveel lekkerder.
En nu heb ik trek in Peking āduckā tacos. Hahah. Morgen maar jackfruit halen.
Hangt ook van de tofu af wat lekker is⦠Als je een asiatische supermarkt in de buurt hebt kun je daar eens neuzen.