ik blijk (weer
) een flink B12 tekort te hebben. Ik eet trouwens niet strikt veganistisch, wel vegetarisch en eet maar heel weinig dierlijke producten, en ik wil dat niet meer gaan eten om B12 binnen te krijgen.
Ik probeer eraan te denken om de pillen netjes in te nemen (was daar redelijk laks in geworden), en over het algemeen heb ik geen probleem met pillen doorslikken maar die B12 staat me na lange tijd met tegenzin innemen inmiddels zo tegen dat ik al bijna moet kokhalzen als ik het potje opendraai.
Alle soorten die ik geprobeerd heb ruiken zo sterk 
Heeft iemand toevallig een alternatief (los van injecties) dat niet zo vies ruikt en smaakt? Ik ben bang dat sprays of druppels nog viezer zijn 
Bestaat er zoiets als liquid caps? Of tabletten met een coating er omheen zoals ibuprofen? Ik heb al wat gegoogled maar kan niet echt iets vinden. Ik hoop dat iemand hier een tip heeftâŠ

vooral de eerste hap is heel lekker een hele reep is te zoet. Ik zal daar morgen nog een fotootje van maken als ik weer met de trein ga.

Dat doe je eigenlijk ook niet. Maar mensen blijven bij alles wel een bepaald beeld hebben (liefhebber van bepaalde muziekstijlen, bepaalde hobbies etc.)