Bij Ah hebben ze em iig vervangen voor 1 grote verpakking.
Heb ze zaterdag nog bij de AH zien liggen!
Hebben jullie een recept tip met pompoenpuree?
Ik heb nog 2 blikken en weet niet zo goed wat ik ermee moet. Het liefst hartig en gezond
Oeh ik zou zeggen pumpkin pie, maar niet hartig en ongezond haha. Waar heb je dat trouwens gekocht?
Deze pasta met pompoenpuree is heel erg lekker! Je maakt hier zelf puree door de pompoen te roosteren met kruiden/sjalotten/knoflook en te pureren. Ik zou dan gewoon even de sjalotten en knoflook aanfruiten, de puree en de kruiden toevoegen en langzaam aan de kook brengen en dan nog even pureren. Het recept is niet direct vegan, maar door de rauwe ham weg te laten en de Parmezaan te vervangen ben je er al!
Ik maak het wel eens zelf door Violife creamcheese met Alpro Go On te mixen, verhoudingen moet je een beetje mee spelen. Werkt erg goed.
@anon76889665 ik ben zooooo blij met die neppe heksenkaas op je insta
(sowieso alles eigenlijk, want makkelijk te maken, met makkelijk te verkrijgen ingrediënten)
Jaaa ik dacht, laat ik me gewoon focussen op de niet ingewikkelde recepten en ingredienten
Agave?! Bedoelt hij de siroop?
Misschien kijk je er overheen want zoals @anon76889665 zegt is de filet americain nu naar een grote verpakking gegaan. Ik vind het zelf wel chill. Wat vinden jullie?
Nee ik kijk er niet overheen. Hier ligt ook alleen die grote verpakking maar ik wil de kleine juist omdat ik er maar 1x in de zoveel tijd een boterham mee eet, een grote verpakking krijg ik niet op. Met zo’n zakje doe ik makkelijk 2 of 3 maanden.
Ah, ik had niet begrepen dat je de grote verpakking wel zag liggen. Dit is balen dan voor jou, want de kleine verpakkingen zijn niet meer te koop als het goed is.
Ah ja, dit is dan het antwoord op mijn vraag, ik hoopte dat die kleintjes toch nog ergens te koop zijn. Daar baal ik inderdaad van
Bedankt.
Laatst vegan quiche gemaakt met vulling van silken tofu (en spinazie en tomaat), echt zo goed. Wordt een wekelijks avondeten denk ik!
Oehh heb je een recept?
Dit als leidraad gebruikt, geen suiker in deeg gedaan (?), silken tofu ipv firm, en als je spinazie/tomaat gebruikt zoals ik deed zou ik de bodem wel blind bakken en de plant. melk weglaten want het is nat genoeg. En ik heb een beetje chili en witte peper toegevoegd nog. Ik heb een grote quiche vorm van ikea met zo’n losse bodem, daarvoor was het eigenlijk te weinig deeg, dat zou ik de volgende keer x 1,5 doen! Vegan kaas had ik ook gebruikt maar dat was eigenlijk niet nodig, lekker genoeg van zichzelf
Ik zal van de week het resultaat posten!
Ik wil niet aan vegan bakken beginnen, anders ben ik bang dat het hek van de dam. Heb wel uuuren filmpjes gekeken van pumpkin pie/cheese cake.
Blikjes kun je bij de toko kopen, ik slaag altijd bij supermarkt oriental die hebben vaak een Amerikaanse afdeling (met nog heel heel andere lekkere dingen)
ik heb die danio stratiatella (nu 25% korting bij appie) gegeten, maar pfoe die is wel machtig hoor! hij is lekker fris zoet. heb er extra hagelslag ingedaan trouwens want dat vond ik niet zo royaal.
Hahaha
Yzile: poeee wel machtig hoor
Also Yzile: heb er wel extra hagelslag in gedaan
Haha ja zou het?? Het is gewoon de substantie, zet uit in je maag ofzo