Ik ben echt verslaafd aan dit drankje. Veel rijker dan Chocomel trouwens, maar als je meer van die slappere smaak houdt kan je denk ik altijd minder cacaopoeder doen!
Heeft iemand de nieuwe soja kwark van de ah al geprobeerd?
Heb jij voor mij misschien een linkje naar dat sojamelkpoeder van veggiedeli? Ik had je boursin zonder gemaakt, maar nou kwam ik vandaag toevallig weer een ander recept tegen waarin het ook gebruikt werd, dus ik wilde het toch maar kopen, maar ik kan het nergens vinden.
ik ging net kijken maar ik zag het ook niet meer op de site. Misschien is het tijdelijk niet leverbaar?
Ah, jammer!
Van welk merk is het poeder dat jij hebt? Dan ga ik eens kijken of ik het ergens anders kan vinden.
Ja! Ik vond hem precies zo smaken als de AH soja yoghurt, alleen dikker.
Thanks!
Alleen voor Ladies? 
Blijkbaar… Ik weet alleen niet of je de balletskills erbij krijgt of dat ze een voorwaarde zijn…
Ik ga echt stuk om de verpakking 
Ik ga aankomende zaterdag eten bij mijn schoonfamilie en ik zou het toetje maken/meenemen. Ik wil graag iets maken wat niet al te moeilijk is aangezien ik geen ster in de keuken ben, maar wel indruk maakt! + ik moet er zo een 50 minuten mee reizen
Sofie Senden heeft op haar youtubekanaal een recept voor vegan tiramisu. Ik heb het nooit gemaakt, maar volgens mij is het makkelijk te maken!
ik lees wel eens hier dat mensen niet goed tegen soja kunnen, maar waar merken zij/jullie/diegenen dat aan?
Veganricha? Niet echt een youtuber (geen vlogs maar receptenfilmpjes), wel superlekkere indische gerechten.
Haar gerechten zijn zooo chill en fool-proof. Ik vind one Arab vegan ook fijn, ik volg haar recepten niet 1-op-1 maar vind het leuk om wat inspiratie op te doen.
Cheap Lazy Vegan maakt veel Aziatische (stijl) gerechten!
The Viet Vegan misschien?
Ik vind Rachel Ama en PickUpLimes heel leuk, verder volg ik RainbowPlantLife, Lisa Kitahara en Mary’s Test Kitchen maar ik kijk niet super veel van hun video’s. Hitomi Mochizuki vind ik ook fijn om naar te kijken maar zij maakt niet alleen maar receptvideo’s.
Sukkari Life. Woont in Saudi-Arabië en maakt hele mooie vlogs (ook over het land) en receptvideo’s.