Ik vind persoonlijk deze wel lekkerder van haar. Zo simpel maar enorm veel smaak!
Kan je dus ook los eten bij iets, in een burrito idd etc.
Edit: en sowieso jalapeno gebruiken!
Ik vind persoonlijk deze wel lekkerder van haar. Zo simpel maar enorm veel smaak!
Kan je dus ook los eten bij iets, in een burrito idd etc.
Edit: en sowieso jalapeno gebruiken!
Dat is waar ook! Volgens mij heb jij die red rice toen ook naar me gestuurd toen ik de fried rice wilde maken. Die is in ieder geval heel lekker!
En ik zit ook totaal niet op te letten zie ik, want ik heb het ook nog eens over pulled chicken/beef in het vegan topic haha, sorry! Pulled jackfruit is ook heel lekker als vulling, daar heb ik helaas nog geen recept van die ik zelf al heb getest, maar ik heb het wel een paar keer op (food)festivals gegeten en daar was het echt heel lekker!
Kies mijne / die van green kitchen at home!! Haha sorry dat ik blijf promoten maar die is echt zo lekker
Hahha yes! (En nu maar hopen dat jij hem ook zo lekker vindtā¦)
Hetgroenebroertje heeft ook een recept online staan! Alleen de vegan rookworst van ah is volgens mij alleen in de winter te krijgen
Oeh haha dat weet ik niet meer precies volgens mij groene meisjes ofzo? Maar ik maakte ook gewone ertwensoep (met vlees) voor mān vriend en gebruik gewoon het traditionele recept ook als basis voor mijn soep. Minus de karbonade (maar die doe ik ook niet in de normale want ew) en spekjes en de worst vegan dan. Met wat extra kruiden die je dan mist. Ik vond het heerlijk hoor! Er kan sowieso niet zo heel veel mis gaan bij erwtensoep denk ik?
Review graag!
Heb hem laatst op (niet voor drie euro )
Vind de structuur heel goed, mag wat vissiger van smaak. Proefde ook wel onderscheid tussen de zalm en tonijn. Hebben het als sashimi gegeten met sojasaus en wasabi, maakt 't visidee ook wel af. Denk dat 't in sushi ook echt heel goed is
Ergens verbaast het mij niks, maar Ellen Fisher is blijkbaar ook cancelled. Ze bleef stil de voorbije week en in de comments op haar laatste IG-post is te lezen dat ze blijkbaar ook comments/gebruikers verwijdert en blokkeert.
Sowieso dat hele āveganisme is voor alle levens, niet per se alleen zwarte levens.ā.
If your veganism isnāt intersectional, it doesnāt mean jack shit.
Ik ben lid van een vegan fbgroep en het is walgelijk om te zien hoeveel racisme en bodyshaming er eigenlijk nog heerst.
Een paar maanden geleden had ze een pro-life bericht geplaatst en daar was ook heel veel discussie over maar dat heeft niet tot minder abonnees geleidt. Er kwamen toen ook veel reacties dat zij en haar man een voorstander zijn van een overheid die vrijwel geen macht heeft (en dat ze dus op Trump zouden stemmen). Vind het best wel jammer dat er wel meer van dit soort vegans zijn die ook meteen aan homeschooling doen, anti-vax en zwaar gelovig zijn.
Gekkies heb je overal. Denk juist dat het wel goed is om te beseffen dat geen enkele movement vrij is van corruptie.
Mmmm vind het niet zo top maar kan heel erg aan mij liggen. Is beetje slijmerig en zoute smaak. Had het op een bolletje met roomkaas, ui en komkommer en vond het niet echt toegevoegde waarde. Kan het niet echt met zalm vergelijken want dat heb ik al heel lang niet opā¦
Het is ook bedoeld als rauwe zalm / sashimi en niet gerookte zalm
Is dit dezelfde als die van de Vegan Junkfoodbar? Die vond ik echt heeel goed namelijk! Een vriendin die niet helemaal begreep dat vegan ook geen vis betekent kon niet geloven dat het geen echte sashimi was. Zo leuk
Ik ben deze week in een burger bui blijkbaar en heb eerst die van dat dure merk gehad en daarna die van Garden Gourmet, ik denk de incredible burger want die was in de bonus.
Nou lang verhaal kort, ik vind allebei de burgers echt vies. Ik kan niet meer beoordelen hoe een echte burger smaakt maar in mijn hoofd komt het misschien wel erg dichtbij of zo, en ik moet zeggen dat ik het niet echt kan waarderen.
Ik had hetzelfde met de beyond meat burger en de incredible burger! Echt vreselijk, die hoef ik nooit meer wat mij betreft. Mijn vriend die nog wel vlees eet vond het echt heel erg op een ānormaleā burger van koe lijken en bij mij kwamen tartaar herinneringen naar boven
Die bedoelde ik, ja! Ik kon niet op de naam komen.
Ik vind die ook allebei niet lekker! Vooral de nasmaak en de geur die erna in huis hangt maken me heel misselijk
Ik vind sowieso die burgers die op echte burgers moeten lijken niet lekkerš