Volgens mij verkoopt de amazing oriental vegan naan
Heeft iemand hier wel eens rendang van/met tofu gemaakt? Is dat een beetje te nassen of kan ik beter jackfruit gebruiken.
Met de meeste zeepblokken krijg ik meteen zo’n droog gevoel, vandaar ook m’n liever geen lush
Jackfruit is beter, ik vond dat tofu helemaal oploste ofzo, was niet echt wat
edit: ik heb dit recept echt all 400x gedeeld maar het is nog altijd een aanrader: https://www.ah.nl/allerhande/recept/R-R1192506/vegan-rendang-van-jackfruit
Ik heb ook een droge en gevoelige huid en gebruik geen zeep. Ik stink niet ofzo. Was me gewoon met water.
Bedankt, ga ik doen!
Welke melk is lekker om los te drinken en smaakt het meeste naar koemelk? Havermelk en amandelmelk is prima voor ergens doorheen maar niet om los te drinken vind ik.
Vegabond verkoopt het!
Om los te drinken vind ik sojamelk lekker, maar dat smaakt niet zoals koemelk. Dit vind ik het meest op koemelk lijken, maar het is geen kopie, natuurlijk:
Ik vind dit niet per se naar koemelk smaken maar echt zooo lekker!
Ze kopen dit op werk voor bij de lunch en ik geniet daar echt van.
Ohh waar is dit te koop?
In ieder geval bij Vegabond in Amsterdam, verder zou ik het echt niet weten!
@Kusjessoldaat ahh wat chill dat ze dat kopen! Ik vind wel dat het een beetje die gekke bijsmaak heeft die je bij koemelk altijd zo goed proeft als het lauw wordt (jammie ). Volgens mij komt dat door het edelgist dat erin zit.
Fijn!
Wat had je allemaal op tafel gezet?
Marqt heeft m ook
Klinkt heerlijk!
Ik zou aanraden om nog wel een keer een ander dahl recept te proberen, ze verschillen onderling natuurlijk en het kan zooo lekker zijn.
Die curry ga ik zeker ook eens proberen
Misschien toch maar eens een keer wat omfietsen om naar de EkoPlaza te gaan. Hebben jullie nog meer aanraders daar?
Seitan en lupine dingen, vego chocolade, vegan kaas, soyanada zure room en roomkaas
Gerookte tofu en zijden tofu
vegan mayo van huismerk (minder zoet dan mayolijn ed)
vegan saucijzenbroodjes
vegan koeken met allemaal zaden/pitten erop uit de koeling (weet niet hoe ze heten)
Chicco (cicchorei “koffie”, drink ik s avonds met havermelk)
Vegan kaas van de vegan deli (smoked en caractere vind ik lekker)
Ze hebben ook lekkere vegan wijnen!
Nou ja kan nog wel even doorgaan… love ekoplaza
https://images.ethicalsuperstore.com/images/resize900/326738-vivani-organic-dark-chocolate-nougat-updated-1.jpg Dit is mn leven, nog veel beter dan vego, standaard in huis!Ja inderdaad soyananda ook! Frosting voor worteltaart mee gemaakt